Och... ik zie het maar altijd als een fijn kussentje om kinderen op te dragenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij ook van die heupen waarvan boeren bij koeien zeggen dat ze een goede fokkoe is?![]()
Maat 38 had ik in de brugklas, toen was ik ongeveer net zo lang als nu (vroege groeispurt) en ik weet wel dat ik daar toen al van baalde. Nu is m'n doel om +- in maat 40 te passen, al weet ik dat dat bovenom nooit gaat lukken. Heb wel met vriendjelief afgesproken dat als ik daadwerkelijk een jaar of 2 rond de 80 kilo blijf hangen (BMI van 27) en mijn borsten, net als nu, niet mee afvallen, er een maatje of 2/3 af mag.quote:[b]Op donderdag 13 oktober 2011 11:43 schreef Purdey het volgende:[/b
Zijn jullie allemaal wel echt slank geweest alsin maatje 36/38?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat gisteren zo'n rare dag was, heb ik vanmorgen niet gewogen. Morgen weer een nieuwe dag, ik zou alleen maar mezelf voor de gek houden![]()
XxK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Daarom. Ik vond 2 en een halve dag wel weer leuk geweest! Het resultaat was in 3 dagen tijd: 2 kroketten, 2 x 5 blokjes kaas, 1 bakje chocolade vla. Viel nog mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef Sjeen het volgende:
Sil, zwelgen in zelfmedelijden is leuk voor eventjes, maar het helpt verder niks
Normaal??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef mazaru het volgende:
Gisteren weer eens 'normaal' gegeten na het advies hier.
Het ontbijt was dan nog wel magere yoghurt met cruesli,
Maar het middageten was een gebakken ei met cheddarkaas en twee bruine boterhammen.
's Middags een kroketje gehaald, na een strandwandeling van een dik uur.
En 's avonds 2 speklapjes, aardappelen en sperziebonen met sajoersaus.
Als toetje een chocolade-ijsje.
Ik voel me gewoon weer mens worden.
Nu net twee boterhammen met kaas op en een beker koffie.
Over een uurtje ga ik een half uurtje hardlopen.
Tussen de middag weet ik nog niet wat ik ga eten, maar vanavond eet ik spaghetti.
Goed gedaan meid en nu weer lekker oppakkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daarom. Ik vond 2 en een halve dag wel weer leuk geweest! Het resultaat was in 3 dagen tijd: 2 kroketten, 2 x 5 blokjes kaas, 1 bakje chocolade vla. Viel nog mee.
We hebben niet zoveel slechts in huis.
Zoooo, dat is een idee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef draculettetje het volgende:
Hmmm de weegschaal zei vandaag maar -0.3
zou ik dan nu toch een eindpunt hebben bereikt? Moet ik erbij zeggen dat het bijna de periode vd maand is en toiletgang niet al te best was
programma vandaag
O griekse yoghurt met noten
l 1 of 2 snee koolhydraat beperkt brood dik belegd
D meloen met ham, lente ui poffertjes met salade
S roomkaasjes of wat olijven bij de voice
En ik heb de augurk met boterhamworst nog voor evt tussendoor
Is pindakaas niet echt een caloriebom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goed gedaan meid en nu weer lekker oppakken
Mijn planning van gisteren heb ik netjes nageleefd, maar na volleybaltraining maar één koekje gehad ipv twee, want ook maar één kop thee gehad ipv twee
Planning voor vandaag:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - appel, nootjes, thee
L - 4 sneden bruin, kipfilet, augurk, thee
T - 3 worteltjes, wat kerstomaatjes, thee
D - macaroni
T - koffie verkeerd, muffin of glas wijn, bakje chips (ligt aan stemming)
S - uurtje stressen in zwembad tijdens proefzwemmen dochter
vetten horen ook in een gezond voedingspatroonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:24 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Is pindakaas niet echt een caloriebom?
quote:
Doet me denken aan mijn moeder. Die zei altijd dat ze wel 68 van me hield. Meer bestond er in mijn ogen toen niet.quote:
ik zit ook al een tijdje te denken aan verkleining. ik heb gewoon last van mijn schouders door die dingenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:59 schreef Purdey het volgende:
Hallo allemaal! Weer een nieuw topic, gezellig! Diëten we weer lekker verder
Heel de dag gewerkt, net even gegeten. Lijstje van vandaag:
O: 1 boterham met gestampte muisjes, bekertje activia yoghurt, beker karnemelk.
L: 2 boterhammen met een plak 30+ komijnenkaas, 0,5 L karnemelk.
T: Niks, had maar een kwartiertje pauze en moest onwijssss plassen, dus geen tijd.
D: 1 pannenkoek met appel, 1,5 met kaas, 1 naturel pannenkoek.
Vanavond flink wat water drinken, sowieso niks meer eten na de pannenkoeken.
@Tink: Ooit aan een verkleining gedacht meis? Heb je niet ontzettend last van je schouders/rug?
Er zit hier in LIF ook een topic over. Misschien kun je door de omvang van je borsten ook minder goed bewegen? (En buiten dat, denk eens aan het gratis gewicht wat je in 1 keer kwijt bent door het halveren van de boel)
Hihi, ik typte in het vorige topic al dat ik, als ik eenmaal blijvend afgevallen ben, een verkleining laat doen. Wel dan pas, nu doen artsen het niet 'omdat het in verhouding is' en ik niet zo heel veel klachten heb. Vriendjelief is het er helemaal mee eens, die is de huilbuien bij het bh-shoppen ook wel beu *en de aanslag op de bankrekening*quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 09:44 schreef Barretje80 het volgende:
ik zit ook al een tijdje te denken aan verkleining. ik heb gewoon last van mijn schouders door die dingen
maar nu wij bijna gaan "beginnen aan kinderen " (yeah well, shoot me) stel ik het toch maar uit.. heb je net je borsten verkleint, wordt je zwanger, worden ze weer groter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
Mee eens, ik eet ook graag pindakaas en heb daarna echt geen trek meer, maar ik weet ook dat ik dan soms de neiging heb om door te slaan "dikke laag pindakaas, want dan weet ik zeker dat ik straks geen honger heb"... dat is ook niet alles :pquote:Op zondag 16 oktober 2011 11:23 schreef RandomMoron het volgende:
Daar heb ik op zich altijd wel in geloofd, dat je lichaam het beter doet op volwaardige producten, ook omdat het makkelijker verteert.
Ik heb even terug zitten kijken, maar ik zie elke keer wel groenten staan. Ik eet sowieso 4 dagen per week gekookte groenten in de vorm van witlof, sperziebonen, snijbonen, andijvie en dergelijke. Vorige week had ik pasta gorgonzola, daar at ik een hele courgette bij. Vanavond eet ik kip kerrie, waar een zak roerbakgroenten doorheen gaat. Dus mijn inziens eet ik wel voldoende groentequote:Op zondag 16 oktober 2011 14:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Purdey - ik zag dat je aan de kiwi's met schil bent vanwege verstopping? Wat me opvalt aan jouw lijstjes is dat er zo weinig groente in voorkomt. Als ik een periode weinig groente eet dan verstop ik ook - kan ik brood en vezels en kiwi's eten wat ik wil maar het helpt dan niks. Een paar dagen een flinke berg groente bij het avondeten en ik, euh, nouja, kan weer. Laatst las ik dat dat komt omdat dat natuurlijk vezels zijn, waar je lichaam meteen mee aan de slag gaat.
Just my two centsgroentes kunnen nooit kwaad natuurlijk
.
Komt denk ik ook doordat je "Kip kerrie" typt. Ik doe daar geen groente in, maar bijquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:13 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb even terug zitten kijken, maar ik zie elke keer wel groenten staan. Ik eet sowieso 4 dagen per week gekookte groenten in de vorm van witlof, sperziebonen, snijbonen, andijvie en dergelijke. Vorige week had ik pasta gorgonzola, daar at ik een hele courgette bij. Vanavond eet ik kip kerrie, waar een zak roerbakgroenten doorheen gaat. Dus mijn inziens eet ik wel voldoende groenteMaar over vrijdag en gisteren heb je gelijk. Vrijdag pannenkoeken, gister brood gegeten.
Maar ik zal er op letten, bedankt voor de tip!
Dat heb ik ook altijdquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Peren? Echt? Ik ben dol op peren, maar ik dacht altijd dat je daar niet veel nuttige stoffen uit kon halen.
Klopt, maar dan wel op tijd bestellen, want het duurde (ik bestel daarom niet meer) vaak weken en weken voor ik m'n bestellingen binnenkreeg.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Bonprix heeft altijd wel modieuze dingen, vaak wel tot maat 56/58.
Ik vind het helemaal niet zo eel eigenlijk BEquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was gisteren zo aangenaam verrast door de weegschaal dat het me meteen een boost gegeven heeft in het gareel te blijven.
En ik heb dus de mini-muffins bij m@x overgeslagen.Vlgs mijn twee kleine mannen waren ze wel heel erg lekker.
Mijn lijstje van gisteren:
O: brinta (25g + 250ml melk)
T: peer
L: 4 boterhammen, 2 kaas & 2 smeerworst
T: appel
D: ovenschotel met brood, tomaat, spekjes, uien en een halve camembert (maar zoooooo lekker!)
Die vier boterhammen zijn mss wat veel, weet ik eig. niet eens zo goed, maar ik heb gisteren besloten om van het low-carben af te stappen en weer eens een tijdje gewoon 'normaal, maar minder' te gaan eten. En toen was het verse brood zo lekker dat ik niet bij 2 kon stoppen.![]()
ik ben gister op de nieuwe wegschaal gaan staan en ben me het apelazerus geschrokkenquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik was gisteren zo aangenaam verrast door de weegschaal dat het me meteen een boost gegeven heeft in het gareel te blijven.
Samen met de echtgenoot bestond de D uit:quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo eel eigenlijk BEAfhankelijk van hoe groot je portie D was (camembert kan heel erg calorierijk zijn natuurlijk) zit je nog rond de 1600 kcal volgens mij.
Jij schrijft wat ik dachtquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:03 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik vind het helemaal niet zo eel eigenlijk BEAfhankelijk van hoe groot je portie D was (camembert kan heel erg calorierijk zijn natuurlijk) zit je nog rond de 1600 kcal volgens mij.
Ik wil geen 'maar (mama)' horen, zeg ik tegenwoordig tegen mijn dochterquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik ben gister op de nieuwe wegschaal gaan staan en ben me het apelazerus geschrokken![]()
ook heb ik obese gekeken, en ik merk dat ik ook nogal last heb van beginners excuses
ik kan heus wel iedere dag om 7.00 in het zwembad liggen voor wat baantjes!
en ik kan heus wel iedere dag om 18.00 in de sportschool staan voor wat lessen!
maar maar maar...![]()
Ik ging voor een mandarijntje, maar die was niet lekker, dus toen is het een kauwgompje geworden.quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Jij schrijft wat ik dachtIk zou bij dat lijstje nog iets na het avondeten doen zelf. Maar het lijkt zo wel op het patroon waar ik me aan houd.
Ik kan daar vreselijk teleurgesteld door raken. Verheug je je op iets gezond, is het niet lekkerquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik ging voor een mandarijntje, maar die was niet lekker, dus toen is het een kauwgompje geworden.
Uhuh!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kan daar vreselijk teleurgesteld door raken. Verheug je je op iets gezond, is het niet lekker
Mandarijntjes zijn russisch roulettequote:Op maandag 17 oktober 2011 09:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Uhuh!
Ik hou van heerlijk zurige mandarijntjes, maar deze was heel flauw en gewoon echt niet lekker.
Ze zijn ook nog keihard, mss gewoon nog niet rijp? Ik weet eig. nooit zo goed hoe dat bij mandarijntjes werkt.![]()
Mijn oppasadres heeft de uitspraak "Ja, maar = nee"...quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:39 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil geen 'maar (mama)' horen, zeg ik tegenwoordig tegen mijn dochter
quote:
ik weet hetquote:Op maandag 17 oktober 2011 09:39 schreef Sjeen het volgende:
Ik wil geen 'maar (mama)' horen, zeg ik tegenwoordig tegen mijn dochter
*schop...quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet het
maar jezelf een schop geven is nogaltijd lastiger dan iemand anders een schopje geven
Zo waar!quote:Op maandag 17 oktober 2011 09:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Mandarijntjes zijn russisch roulette
Ik heb echt nog maar iets van 20pags te lezen, maar ik was al zo blij dat ik die zgn honger van gisteren weg kon redeneren.quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*schop...
Tip: koop of leen Beck's Dieetoplossing, daarmee leer je jezelf te schoppen
You go girlquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb echt nog maar iets van 20pags te lezen, maar ik was al zo blij dat ik die zgn honger van gisteren weg kon redeneren.
Was ik toch even stuur mijn 'resistence muscle' aan het trainen.![]()
En toch moet je het voor jezelf doen, dus ook belangrijk dat je jezelf leert om een schop te gevenquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet het
maar jezelf een schop geven is nogaltijd lastiger dan iemand anders een schopje geven
Dan zitten we nu op dezelfde dagquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
You go girl
Ik moet vandaag te veel op mijn bord leggen en toch maar eten wat ik gepland heb... Ben eens benieuwd.
Extra hard sporten dus vanavond!quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:52 schreef Juicyhil het volgende:
Vanavond weer met 'mijn' personal trainer aan de slagAlleen was het weekend qua voeding niet echt goed.
Verrek, ook tijd voor die van mijquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:57 schreef Brighteyes het volgende:
Tijd voor mijn appel!
Ik ben helemaal instemming omdat ik zo lang zonder tussendoortjes gedaan heb.
Ohhhh ja die!! Die zag ik ook, en ik kon me ook bijna niet beheersen. Die taart ziet er zo goddelijk lekker uitquote:Op maandag 17 oktober 2011 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kwam in de allerhande afgelopen vrijdag een (volgens mij) goddelijk lekkere chocolate cheesecake tegen. Ik wil hem zoooooo graag maken, maar ik wacht nog maar gewoon even. Mss een lekkere beloning voor over een paar kilo.
En dan op zondag maken zondag ik het overschot maandag mee kan nemen naar mijn werk.![]()
Balen joh, sterkte!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:32 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik slik de pil al een hele tijd door en dan kan het wel eens voorkomen dat je toch ineens wat gaat bloeden. En dan komen ook al die menstruatiehormonen vrij en die zijn een heel slechte combi met mijn reeds in de war zijnde schildklierhormonen. Ik heb me dus erg jankerig enzo gevoeld. Ik had trek in nootjes, chocola, ijs, etc. Heb alleen 3 dropjes en 2 blokjes chocola genomen dus dat was niet zo dramatisch.
En we hebben vrijdag gehoord dat mijn schoonvader longkanker heeft dus we voelen ons allebei heel weird op dit moment.
Vandaag ga ik lekker een extra pil innemen om van het bloeden af te komen en dan hoop ik me morgen weer ok te voelen. Exclusief de zorgen om mn schoonpa natuurlijk... Nu maar eens nadenken over een lijstje van vandaag. Ik heb in ieder geval gisteren een pan groentesoep gemaakt voor de lunch de komende dagen. Straks ook beginnen in Beck, ik heb er best zin in!
Uhuh! Ik voelde ze al op mijn heupen toen ik het las.quote:
Uhuh, diezelfde collega: what normal person would cut 16 pieces from a cake, 8 max!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:24 schreef Tinkepink het volgende:
505 kcal per portie. En die taart moet in 16 stukjes gesneden worden, wat geen normaal mens doet. Reken dus op 750 - 1000 kcal per portie
Op de philadelphia-website zelf staan ook geweldige cheesecake recepten, maar daarin wordt dan vaak veel slagroom gebruikt...quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:43 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn collega opperde al om philadelphia light te gebruiken ipv Monchou zoals in de allerhande staat.
Thanks, Tink en Sjeen!quote:Op maandag 17 oktober 2011 11:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Balen joh, sterkte!
En over die pil: Waarom slik je hem door? Ik heb dat ook een hele tijd gedaan, maar was het gedoe beu en heb nu al 2,5 jaar een mirena-spiraaltje... zo'n verademing! Nooit meer ongesteld, geen pms, geen gedoe en gezeur en vooral geen pilletjes slikken met hoge dosissen hormonen
Xx
hehehquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:34 schreef Sjeen het volgende:
[..]
*schop...
Tip: koop of leen Beck's Dieetoplossing, daarmee leer je jezelf te schoppen
ahh..quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:53 schreef het-is-mij het volgende:
En het helpt/hielp mij om op mn telefoon de calorieteller in te vullen, lekker confronterend en ook hoeveel calorien wat is en hoeveel ik zit.
2 uur intensief volleyballen..quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:37 schreef Sarabi het volgende:
Barreltje wat voor sport heb je gedaan dat je bijna 800kcal hebt verbrand?
Ik heb net een half uurtje hardgelopen en heb 'maar' 120kcal verbrand
Hardlopen was wel weer heerlijk!
mja.. de app zegt hetquote:
120 is wel heel weinig voor een half uurtje hardlopen toch?quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:37 schreef Sarabi het volgende:
Barreltje wat voor sport heb je gedaan dat je bijna 800kcal hebt verbrand?
Ik heb net een half uurtje hardgelopen en heb 'maar' 120kcal verbrand
Hardlopen was wel weer heerlijk!
Dat is wat mijn loopband aangeeftquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:28 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
120 is wel heel weinig voor een half uurtje hardlopen toch?
Ik verbrand meestal rond de 300 bij een half uurtje Evy.
En ja, ik ben zwaar, maar niet 500 kilo zwaar.
klopt, dat geeft een groot verschil. Buiten is veel zwaarder voor je lichaam.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:37 schreef Brighteyes het volgende:
Lopen op de loopband is idd wel anders dan buiten lopen qua verbranding, ivm weerstand, dus er kan wel wat verschil in zitten.
Dat dus vooralquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:42 schreef DarkElf het volgende:
[..]
klopt, dat geeft een groot verschil. Buiten is veel zwaarder voor je lichaam.
Maar dan nog, had laatst uitgerekend hoeveel kcal ik kwijt was met tien km lopen, nou vond dat best tegenvallen eigenlijk.Dus idd jezelf niet te snel 'rijk' rekenen met sporten hoewel t erg tempting is, I know
Dat at ik ook wekelijks in mijn afvalperiodequote:Op maandag 17 oktober 2011 16:46 schreef DarkElf het volgende:
voor hen die van koken houden, ik maak vandaag dit: Pollo in potacchio , t staat te pruttelen en t ruikt zalig!
een mager gerecht. Ik eet er wat zelfgemaakte pasta bij maar goed, je kan er van alles bij eten.
Ik maak t voor t eerst vandaag maar weet nu al dat t vaker langs gaat komen want die geur alleen alquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat at ik ook wekelijks in mijn afvalperiodeLekker met sperziebonen. Eigenlijk lekker met alle soorten groenten. Heb nog steeds porties in mijn vriezer liggen voor als ik een dagje slank wil eten en geen zin heb om te koken.
Ik maakte het met verse tuinkruiden en knoflook. Veel knoflook. Eet ook zoutloos, dus begrijp wat je bedoelt.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik maak t voor t eerst vandaag maar weet nu al dat t vaker langs gaat komen want die geur alleen al
als je alleen saus overhoudt is die ook prima in te vriezen natuurlijk,.. had er nog wat salie bij gegooid trouwens (ik eet zoutarm dus moet wat meer doen voor een goeie smaak)
veel knoflook ja! ik heb er 4 dikke vette tenen in gesnedenquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik maakte het met verse tuinkruiden en knoflook. Veel knoflook. Eet ook zoutloos, dus begrijp wat je bedoelt.
Bij mij heeft de manueel therapeut/accupuncturist geholpen om het bindweefsel wat losser te maken, waardoor je lichaam makkelijker daar afvalstoffen kwijt kan enzo... wellicht helpt dat ook. http://www.massagevormen.(...)ndweefselmassage.phpquote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef m@x het volgende:
Ik denk dat je die probleemzones het beste aanpakt met trainen en dan met name door oefeningen die op die gebieden gericht zijn.
het regent..quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:18 schreef Tink89 het volgende:
Zometeen naar school fietsen, fingers crossed voor een beetje droog weer :|
en jij, en jij, en jij?quote:
Ging ook goedquote:
Die planning maakt het echt veel gemakkelijker allemaal. Als ik zin heb in iets of als ik iets aangeboden krijg, dan bedenk ik dat het niet op mijn planning staat. Dus eet ik het niet... de kans is wel dat ik het dan voor de volgende dag inplan, als ik het echt lekker vind.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ging ook goed![]()
Tijdens de lunch een halve boterham laten liggen en tijdens het avondeten een hele berg krieltjes
Ook maak ik nog elke dag braaf een planning, wat ik niet van mezelf verwacht had
Helemaal waarquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:43 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Die planning maakt het echt veel gemakkelijker allemaal. Als ik zin heb in iets of als ik iets aangeboden krijg, dan bedenk ik dat het niet op mijn planning staat. Dus eet ik het niet... de kans is wel dat ik het dan voor de volgende dag inplan, als ik het echt lekker vind.
Lekker bezigquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:09 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Woohoot!! gisteren bij de huisarts geweest voor een halfjaarlijkse controle,
ben vanaf april 8,9 kilo afgevallen!
Nice!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:09 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Woohoot!! gisteren bij de huisarts geweest voor een halfjaarlijkse controle,
ben vanaf april 8,9 kilo afgevallen!
Ik dacht dat het er na een nachtje slapen wel aan zou zitten eigenlijk. Handig om te weten!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:09 schreef Sarabi het volgende:
Lucky_Strike de volgende dag zie je nog niet meteen het effect van wat je teveel gegeten hebt natuurlijk
Succes met Beck!
zou het er na een nachtje slapen ook af zijn??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik dacht dat het er na een nachtje slapen wel aan zou zitten eigenlijk. Handig om te weten!
enquote:V: Mag ik me vaker dan een keer per week wegen?
A: Ja. Sommige mensen merken dat hun hekel aan de weegschaal afneemt als ze zich iedere dag wegen. Maar weeg je niet vaker dan een keer per dag, anders wordt het een obsessie en verliesje uit het oog dat ander aspecten van je leven minstens even belangrijk zijn.
BE's grafiek geeft dat heel mooi weerquote:Een gemiddelde afvalgrafiek is geen rechte lijn naar beneden, maar lijkt meer op een grillige gebergte met steeds lagere toppen. Heb vertrouwen. Over het algemeen gaat je gewicht echt omlaag, ook al is dat waarschijnlijk niet elke week het geval.
wat is dat voor app?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:28 schreef Barreltje het volgende:
en de app doet z'n werk :
ontbijt: 2 boterhammen pindakaas [330 kcal]
lunch: salade met ei en plakjes kipfilet [495 kcal]
snacks: 1 kiwi & 1 sinaasappel [91 kcal]
Sporten: uurtje bodybalance [482 kcal]
"over" 766 kcal voor avond eten en een glaasje rode wijn
"myFitnessPal"quote:
In appelmoes zit heel veel suiker en bijna geen appel, kijk je potje/pakje maar eens na... niet echt een goede keus, ook al is het wel heel lekkerquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:30 schreef BGTes het volgende:
A: lapje kerriespek, sperziebonen (anderhalve flinke hand), beetje puree of appelmoes
Maar hij kende BodyBalance niet toch? Dan is het wel lastig bijhoudenquote:
Hmm je hebt gelijkquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:41 schreef Tink89 het volgende:
[..]
In appelmoes zit heel veel suiker en bijna geen appel, kijk je potje/pakje maar eens na... niet echt een goede keus, ook al is het wel heel lekker
hmm.. wie weet wel een appie met de les mills ??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 13:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar hij kende BodyBalance niet toch? Dan is het wel lastig bijhouden
Ik weeg maar een keer in de week, omdat ik op gewicht wil blijven en niet afvallen
en ik er anders nogal een handje van heb om te obsessief bezig te zijn met mijn gewicht
Woensdag weegdag?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 12:55 schreef Sjeen het volgende:
Beck zegt:
En ik sta twee keer per dag op de weegschaal
Ja, da's mijn ijkpuntquote:
excel??quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 14:23 schreef m@x het volgende:
Ik wil ook zo'n mooie grafiek. Met welk programma maak je die? En be prepared, ik ben een computerkneus dus ik ga er nog minimaal 100 vragen over stellen
Dan krijg je toch niet zo'n mooi grafiekje? Het enige wat ik daarmee kan doen is kolommen maken en die inkleuren. Dat ziet er niet zo uit als dat plaatje van BE.quote:
Wel gezond, niet mager. Hummus bevat vrij veel vet/kcals...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:08 schreef Mirjam het volgende:
misschien een stomme vraag, maar als je als tussendoor of snack kiest voor rauwe groenten met humus-dip, is dat een beetje gezond/mager?
mijnes is ook excel. Ik mail de mijne wel doir, Kan je die gebruiken.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan krijg je toch niet zo'n mooi grafiekje? Het enige wat ik daarmee kan doen is kolommen maken en die inkleuren. Dat ziet er niet zo uit als dat plaatje van BE.
lang leve de grafiek functie in excelquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 15:15 schreef m@x het volgende:
[..]
Dan krijg je toch niet zo'n mooi grafiekje? Het enige wat ik daarmee kan doen is kolommen maken en die inkleuren. Dat ziet er niet zo uit als dat plaatje van BE.
Jij liever dan ikquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
lang leve de grafiek functie in excel
ik excel me de hele dag door rot, dus ik vermaak me een beetje om je![]()
sorry
ah, dna zal ik dat maar niet te vaak doen, thanksquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wel gezond, niet mager. Hummus bevat vrij veel vet/kcals...
Ik doe al jaren oefeningen voor die gebieden, maar het heeft amper effect.quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:37 schreef m@x het volgende:
Ik denk dat je die probleemzones het beste aanpakt met trainen en dan met name door oefeningen die op die gebieden gericht zijn. Ik ben echt zo ontzettend geen expert qua trainen enzo, maar misschien kan iemand bij de lokale sportschool je er wat tips over geven. Het afvallen gaat hier ook moeilijker op bepaalde plekken. In verhouding zit daar nog steeds meer spek dan op de rest van mijn lijf, maar ik merk aan mijn kleding dat ik ook daar behoorlijk gekrompen ben. Nog iets meer dan 10 kilo en dan zit ik op mijn streefgewicht
Je kan het vrij makkelijk zelf maken! Dat doe ik ook, dan hoeft het helemaal niet vet te zijn!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 16:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
Wel gezond, niet mager. Hummus bevat vrij veel vet/kcals...
ik moet mijn sport moment voor vandaag ook even vinden.. want anders ga ik gruwelijk over mijn kcal heen..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 09:16 schreef Juicyhil het volgende:
Ik moet vanavond weer trainen. Maar zie er eigenlijk tegen op omdat ik nog spierpijn heb van de vorige training
Die gebruik ik ookquote:Op woensdag 19 oktober 2011 07:47 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb libra als gewichtsgrafiek app op mijn android telefoon. Simpel, maar leuk. Incl bmi lijntje.
"mijn" bruine boterhammen met pindakaas zijn 330 kcal..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor de calokenners: klopt het dat 2 boterhammen pindakaas 570 caloos is?
Zo pindakaas opeten? Dat lijkt me inderdaad echt niet fijnquote:Op woensdag 19 oktober 2011 10:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Pindakaas![]()
Ik ben zo jaloers op jullie dat jullie dat met mate kunnen eten. Als ik een pot koop is ie binnen een week leeg. Gewoon met een lepel erin op de bankPindakaas is mijn grote valkuil.
Ik koop dit weekend bij de Makro 2 van zulke dingen en dan heb ik mijn pindakaashit weer gehad voor de komende tijd.
[ afbeelding ]
ik eet niks met een lepel uit een pot..quote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook dol op pindakaas op brood, maar zo met een lepel lijkt me echt helemaal niks (gelukkig maar, want zo heb ik wel eens een pot fluff of extra pure chocoladepasta opgegeten)
Wat jij het prettigste vindquote:Op woensdag 19 oktober 2011 11:43 schreef Myraela het volgende:
Teveel stap-avondjes de afgelopen week. Teveel gedronken, teveel gegeten en dat terwijl ik helemaal vast zat en eerst te weinig at. Dus nu even zoeken naar een goede middenweg.
Wanneer zou er nog een tussen uurtje bij moeten? Toch na het eten? Of zou ik bijvoorbeeld ook als ik pas laat eet 2 tussendoortjes voor het avondeten kunnen doen?
Het is nog altijd meer dan 8 kilo kwijt in redelijk korte tijd. Ik zit er niet zo mee, kan nu iig weer beter verder. Vind het al knap van mezelf dat ik mezelf nu na een week al weer hervat.quote:
Ik wil altijd heel veel pindakaas. Op een dikke snee zelfgebakken bruin broodquote:Op woensdag 19 oktober 2011 21:53 schreef Sjeen het volgende:
Ik nietik eet haast elke dag een boterham met pindakaas... Wel dun en tussen twee sneden bruin.
quote:Op woensdag 19 oktober 2011 22:00 schreef Sjeen het volgende:
Ow sorry, limbo in de bochtLinzen is een soort vlaai, meestal met abrikozen of kersen als vulling. Ik ben dol op de abrikozenvariant. Een linzenstukje is een eenpersoonsversie van de vlaai. We hadden een minifeestje, Isa en ik, omdat ze gisteren het proefzwemmen voor C diploma gehaald had. Zij een Bossche bol, ik dit:
[ afbeelding ]
vind ik niet, eerlijk gezegd.quote:
Omg, die zijn zo lekker!quote:
Nee, echt helemaal gebroken (maar dat kwam omdat ik misschien door de wekker heen sliep)quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:08 schreef Sjeen het volgende:
Goedemorgen allemaal, lekker geslapen?
nee..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:08 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb geloof ik weer mijn knopje gevonden, dankzij Beckquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:00 schreef Sarabi het volgende:
Gaat goed met jou Sjeen!
Werkt zo'n massageroller echt? Das wel cool
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:49 schreef Sjeen het volgende:
Ai, hoe komt het, het slechte slapen? Chinees hoeft natuurlijk niet slecht te zijn he*mompelt iets van 'met mate...'
ik heb dat "gewoon" in een potje..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik weer mijn knopje gevonden, dankzij Beck
ik heb deze, mits niet te dik en donker gaan de wallen op de vlucht![]()
[ afbeelding ]
Als 3 blokkenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 10:08 schreef Sjeen het volgende:
ja, die heb ik ook (de luxe van een werkgever die eens in het jaar een lading Clinique voor me meeneemtquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb dat "gewoon" in een potje..
hihihi, ik zag het helemaal voor me.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:18 schreef Purdey het volgende:
[..]
Was een pond kwijt sinds gisteren. Erg benieuwd hoe lang de pond weg blijft. Ik zie mijn gewicht een beetje als die grote bol stof uit de Swiffer reclame. Dat de deurbel gaat, en er een grote klomp vet voor de deur staat, met een rugzakje en een huilend gezicht.
Handigquote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik weer mijn knopje gevonden, dankzij Beck
ik heb deze, mits niet te dik en donker gaan de wallen op de vlucht![]()
[ afbeelding ]
Ik heb 'm gister ook geïnstalleerd. Het ziet er wel netjes uit, alhoewel het nog een beetje uitdokteren is hoe of wat. Uit mijn berekening bleek dat ik 1400 kcal per dag mag.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 17:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Leuk die app! Helpt om me heel bewust te zijn van wat er in gaat
Ik heb op m'n Samsung tab een 'My fitness pall kcal teller' of zoiets. Het is ook in het Engels, jammer genoeg. Sommige dingen zijn dus ook niet te vinden. Bij pindakaas denkt ie gelijk aan 'Skippy peanutbutter'.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
O volgens mij hebben wij verschillende apps. Mijn app laat zich daar niet over uit
Ik heb inderdaad een andere, FatSecret calorieenteller.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik heb op m'n Samsung tab een 'My fitness pall kcal teller' of zoiets. Het is ook in het Engels, jammer genoeg. Sommige dingen zijn dus ook niet te vinden. Bij pindakaas denkt ie gelijk aan 'Skippy peanutbutter'.
Whehehe, ik dacht nog, zal ik het in sub zetten voor de meelezende en -postende mannen, maar ja, wat jij zegt ja. Je kent het effect van een koperspiraaltje? Daar valt bijna niet tegenop te tamponnen!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 19:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
BRIGHT EYES MENSTRUEERT ALS EEN MALLE!!!!!![]()
* Barreltje is nog steeds op zoek naar een winterjasquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:20 schreef Sjeen het volgende:
koester hetBeter geslapen vannacht?
Ik ga zo Beck nog eens even openslaan, moet zeggen dat het echt gewoon een soort levensstijl aan het worden is. Zittend en langzaam eten met aandacht voor elke hap, kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst iets gegeten heb zonder te zitten. En het plannen maakt mijn leven zo gemakkelijk... gewoon, nee dit eet ik niet, want het staat niet op mijn lijstjeEn wel gewoon zo af en toe iets lekkers plannen.
Toch leuk als je winterjas beter sluit aan de onderkant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik eet altijd zittendik vind het maar een gek idee om staand iets te eten.. waar komt dat vandaan dan??
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:33 schreef Barreltje het volgende:
[..]
* Barreltje is nog steeds op zoek naar een winterjas
en jah.. ik koester het, maar snap het nietach.. nu vooral zorgen dat het niet MEER wordt..
Nog nooit in de stad effe snel een broodje gedaan of op het station een frikandel/kroket? Tijdens het koken snaaien, een koekje uit de koektrommel in het langslopen, borrelhapjes/chips/nootjes op een feestje. Zulke dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik eet altijd zittendik vind het maar een gek idee om staand iets te eten.. waar komt dat vandaan dan??
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:05 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen ging de deurbel, en daar stond ie weer. Met een rugzakje en een huilend gezicht. De pond die ik gister weer kwijt was.
ik eet zelden tot nooit kroket/frikandelquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Nog nooit in de stad effe snel een broodje gedaan of op het station een frikandel/kroket? Tijdens het koken snaaien, een koekje uit de koektrommel in het langslopen, borrelhapjes/chips/nootjes op een feestje. Zulke dingen
Aw ik kreeg meelij met die arme pondquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:05 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen ging de deurbel, en daar stond ie weer. Met een rugzakje en een huilend gezicht. De pond die ik gister weer kwijt was. Zo frustrerend![]()
Hoe dan ook blijf ik positief. Al zal ik niet meer onder de 100 kilo zitten dit jaar.
ligt er aan welke app je hebtquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:50 schreef Myraela het volgende:
Die 2 kilo waren loze kilo's, ik en mijn paniek dramaqueen gedrag ook altijd.Van die 2 kilo is nu nog maar 0,4 over, dus dat komt helemaal goed.
Ik heb die app ook geïnstalleerd, ben benieuwd.Ik houd sowieso wel van lijstjes en grafiekjes.
Wel raar, ik bereken mijn ADH en ik krijg een schatting dat ik 2000kcal mag, terwijl ik berekende om af te vallen. Zegt die standaard 2000kcal ofzo?
Nee, afhankelijk van je huidige gewicht enzo krijg je een advies (normaal gesproken dan)quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:50 schreef Myraela het volgende:
Wel raar, ik bereken mijn ADH en ik krijg een schatting dat ik 2000kcal mag, terwijl ik berekende om af te vallen. Zegt die standaard 2000kcal ofzo?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 10:05 schreef Purdey het volgende:
Vanmorgen ging de deurbel, en daar stond ie weer. Met een rugzakje en een huilend gezicht. De pond die ik gister weer kwijt was. Zo frustrerend![]()
Hoe dan ook blijf ik positief. Al zal ik niet meer onder de 100 kilo zitten dit jaar.
Haha, ik heb je bijna ingehaaldquote:
3.6 kg nog..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:21 schreef m@x het volgende:
Ik weet niet op hoeveel je nu zit. Als je nog een kilo moet dan is het wel heel makkelijk,. Moet je er nog 10 dan is het misschien niet heel realistisch.
Enlighten usquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:42 schreef Partyboy1991 het volgende:
En wtf als ik zie wat jullie allemaal eten dan vallen jullie nooit op een goeie manier af zo
Mensen denken al gauw: ooh afvallen -> minder eten.quote:
Gelukkig, eindelijk iemand niet komt preken dat we teveel eten. Ik probeer hetgeen je aangeeft in elk geval uit te voeren. Langzaam maar zeker afvallen, door iets onder mijn verbruik te zitten en erbij te sporten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:46 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Mensen denken al gauw: ooh afvallen -> minder eten.
Vrouwen horen 2000 cal per dag te nemen. Wil je afvallen dan kan dit 200-500 cal minder zijn. Meeste van jullie halen de 1500 niet eensDan verbrand je misschien wel vet maar ook spierweefsel welke er voor zorgt dat je in je rust OOK vet verbrand. Wel zie ik dat er 6 x per dag wordt gegeten en dat is goed voor je insuline peil ( mits je goede producten eet )
Goedzo en als je je eiwit inname maar hoog blijft houden en koolhydraten laag dat is de rode draad in het afvallen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Gelukkig, eindelijk iemand niet komt preken dat we teveel eten. Ik probeer hetgeen je aangeeft in elk geval uit te voeren. Langzaam maar zeker afvallen, door iets onder mijn verbruik te zitten en erbij te sporten.
Ach, zolang je de goede koolhydraten neemt (volkoren producten dus), kun je best wel koolhydraten eten, want dan zit je langer vol enzo. Ik eet wel gewoon koolhydraten en ben ook al bijna 25 kilo kwijt..quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:49 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Goedzo en als je je eiwit inname maar hoog blijft houden en koolhydraten laag dat is de rode draad in het afvallen.
Ik zeg ook MINDER koolhydraten he want als je helemaal niks neemt dan ben je zo slap als een natte vaatdoekquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ach, zolang je de goede koolhydraten neemt (volkoren producten dus), kun je best wel koolhydraten eten, want dan zit je langer vol enzo. Ik eet wel gewoon koolhydraten en ben ook al bijna 25 kilo kwijt..
Xx
Mooi dat je in elk geval al afvalt ( vrouwen hebben meer moeite met afvallen dan mannen ) Maar als je op een gegeven moment op je doelgewicht zit dan wil je weer 'normaal' eten. En omdat je tijdens het afvallen weinig hebt gegeten krijg je het jojo-effectquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
Ik voel me goed bij hoe ik afval, dat vind ik nog altijd het belangrijkste, anders houd ik het gewoon niet vol.
jojo effectquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn ook mensen die zich goed voelen bij een dieet van 500Kcal per dag.... want ja, dan schiet 't wel op ja... maar dat zegt niet dat 't goed is.
Dat dus!quote:
Ik ben ook bezig met meer te eten. Ik ben eigenlijk sowieso meer bezig met mezelf juist te verplichten meer en regelmatiger te laten eten dan dat ik mezelf dingen verbied.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Er zijn ook mensen die zich goed voelen bij een dieet van 500Kcal per dag.... want ja, dan schiet 't wel op ja... maar dat zegt niet dat 't goed is.
Niet rot bedoeld, heb me ook niet verdiept in je nieuwe eetpatroon, maar dat 't goed voelt zegt niet dat 't goed ís... doe iig voorzichtig![]()
quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben ook bezig met meer te eten. Ik ben eigenlijk sowieso meer bezig met mezelf juist te verplichten meer en regelmatiger te laten eten dan dat ik mezelf dingen verbied.
Maar daarom houd ik nu ook beter bij wat en wanneer ik eet, omdat ik sommige dagen het gevoel had veel te veel gegeten te hebben en dan zat ik nog niet op een kwart van wat normaal zou zijn. gewoon omdat ik dan brood had gegeten ipv crackers en dan raakte ik in paniek.
Nee dat heeft hij niet. Die heel '2000 Kcal' is OOK maar een gemiddelde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:07 schreef Sjeen het volgende:
Ow, kom op... in de regel heeft hij gewoon gelijk.
Mevrouw Phoebe, ik kan met recht zeggen dat mijn bipz er beter uitziet dan in jaren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 13:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mooi swetsenegger, ik vroeg me al af hoe het met jouw bipz ging! Goed bezig dus!
Beter kijk je naar wat je verbrand op een dag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Die heel '2000 Kcal' is OOK maar een gemiddelde.
Dat is al een betere insteek inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:51 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Beter kijk je naar wat je verbrand op een dag.
Het is goed hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat heeft hij niet. Die heel '2000 Kcal' is OOK maar een gemiddelde.
Accepteer nou maar dat er mensen zijn die frituurvet kunnen drinken zonder vet te worden en mensen die bij 1750Kcal gewoon dik aankomen.
Shit happens.
Oooooh, is het netals met de hik! Een soort 'Ik, spik, spauw, ik geef de pond/kilo aan jou!'quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 11:07 schreef m@x het volgende:
[..]Ik zie het echt al voor me. Compleet met grote snottebel. Ik denk trouwens dat het de pond was die ik vanmorgen kwijt was. Hij is op zoek naar een nieuw baasje.
Ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 15:16 schreef Ierse_Strijder het volgende:
Klopt het dat er in een broodje kroket minder kcal zit dan in een broodje (volle) kaas?
Ja joh?quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee dat heeft hij niet. Die heel '2000 Kcal' is OOK maar een gemiddelde.
Accepteer nou maar dat er mensen zijn die frituurvet kunnen drinken zonder vet te worden en mensen die bij 1750Kcal gewoon dik aankomen.
Shit happens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |