Och... ik zie het maar altijd als een fijn kussentje om kinderen op te dragenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Jij ook van die heupen waarvan boeren bij koeien zeggen dat ze een goede fokkoe is?![]()
Maat 38 had ik in de brugklas, toen was ik ongeveer net zo lang als nu (vroege groeispurt) en ik weet wel dat ik daar toen al van baalde. Nu is m'n doel om +- in maat 40 te passen, al weet ik dat dat bovenom nooit gaat lukken. Heb wel met vriendjelief afgesproken dat als ik daadwerkelijk een jaar of 2 rond de 80 kilo blijf hangen (BMI van 27) en mijn borsten, net als nu, niet mee afvallen, er een maatje of 2/3 af mag.quote:[b]Op donderdag 13 oktober 2011 11:43 schreef Purdey het volgende:[/b
Zijn jullie allemaal wel echt slank geweest alsin maatje 36/38?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat gisteren zo'n rare dag was, heb ik vanmorgen niet gewogen. Morgen weer een nieuwe dag, ik zou alleen maar mezelf voor de gek houden![]()
XxK&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
Daarom. Ik vond 2 en een halve dag wel weer leuk geweest! Het resultaat was in 3 dagen tijd: 2 kroketten, 2 x 5 blokjes kaas, 1 bakje chocolade vla. Viel nog mee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef Sjeen het volgende:
Sil, zwelgen in zelfmedelijden is leuk voor eventjes, maar het helpt verder niks
Normaal??quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:56 schreef mazaru het volgende:
Gisteren weer eens 'normaal' gegeten na het advies hier.
Het ontbijt was dan nog wel magere yoghurt met cruesli,
Maar het middageten was een gebakken ei met cheddarkaas en twee bruine boterhammen.
's Middags een kroketje gehaald, na een strandwandeling van een dik uur.
En 's avonds 2 speklapjes, aardappelen en sperziebonen met sajoersaus.
Als toetje een chocolade-ijsje.
Ik voel me gewoon weer mens worden.
Nu net twee boterhammen met kaas op en een beker koffie.
Over een uurtje ga ik een half uurtje hardlopen.
Tussen de middag weet ik nog niet wat ik ga eten, maar vanavond eet ik spaghetti.
Goed gedaan meid en nu weer lekker oppakkenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:57 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Daarom. Ik vond 2 en een halve dag wel weer leuk geweest! Het resultaat was in 3 dagen tijd: 2 kroketten, 2 x 5 blokjes kaas, 1 bakje chocolade vla. Viel nog mee.
We hebben niet zoveel slechts in huis.
Zoooo, dat is een idee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:12 schreef draculettetje het volgende:
Hmmm de weegschaal zei vandaag maar -0.3
zou ik dan nu toch een eindpunt hebben bereikt? Moet ik erbij zeggen dat het bijna de periode vd maand is en toiletgang niet al te best was
programma vandaag
O griekse yoghurt met noten
l 1 of 2 snee koolhydraat beperkt brood dik belegd
D meloen met ham, lente ui poffertjes met salade
S roomkaasjes of wat olijven bij de voice
En ik heb de augurk met boterhamworst nog voor evt tussendoor
Is pindakaas niet echt een caloriebom?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:07 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Goed gedaan meid en nu weer lekker oppakken
Mijn planning van gisteren heb ik netjes nageleefd, maar na volleybaltraining maar één koekje gehad ipv twee, want ook maar één kop thee gehad ipv twee
Planning voor vandaag:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie met koffiemelk
T - appel, nootjes, thee
L - 4 sneden bruin, kipfilet, augurk, thee
T - 3 worteltjes, wat kerstomaatjes, thee
D - macaroni
T - koffie verkeerd, muffin of glas wijn, bakje chips (ligt aan stemming)
S - uurtje stressen in zwembad tijdens proefzwemmen dochter
vetten horen ook in een gezond voedingspatroonquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:24 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Is pindakaas niet echt een caloriebom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |