+1quote:
"Oudje"?! "Klassieker met een hele grote K"!quote:
Dat ook natuurlijk, maar oud issie welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Oudje"?! "Klassieker met een hele grote K"!
Platen als deze ontstijgen het fenomeen "leeftijd".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar oud issie wel
Ja, net als dat ik dat doequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Platen als deze ontstijgen het fenomeen "leeftijd".
Ik heb mij daar zeer goed mee vermaakt laatstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef Sersjee het volgende:
En 192TV is de beste toevoeging aan m'n digitale pakket ooit.
Ja, nou... Is toch zo?! Je weet toch, ik benquote:
op deze Ijslandse site wordt iig 1 der leden genoemd.... http://www.fraebbblarnir.com/fraebbblarnirenska.htmquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Sersjee het volgende:
Ik vraag me dus serieus af of ze in IJsland wel eens van de Ramones hebben gehoord. Ik ken alleen maar "moeilijke" muziek uit IJsland, niets van 3-akkoorden-rechtdoor-naar-huis-en-kantoor spul.
Ik heb een collega, hij gaat het liefst 3 keer per jaar naar IJsland, is er helemaal verknocht aan. Ik kreeg net een geboortekaarte van ze, staat zelfs een tekst van Bjork in!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Sersjee het volgende:
Ik vraag me dus serieus af of ze in IJsland wel eens van de Ramones hebben gehoord. Ik ken alleen maar "moeilijke" muziek uit IJsland, niets van 3-akkoorden-rechtdoor-naar-huis-en-kantoor spul.
KEF!quote:
Oef... DE Roel? Daarmee zou zelfs een concert van Jannes draaglijk wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef Sersjee het volgende:
Sigur Ros is te gek! Heb ze live mogen aanschouwen, met onze Roel twee stoelen verderop. Prachtig concert was dat...
wehehe, ik heb een Daffy Duck-portemonnaie met de tekst: "you're deshpicable" (op zn daffys uitspreken!)quote:
quote:
Beeldscherm --->natquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik heb een Daffy Duck-portemonnaie met de tekst: "you're deshpicable" (op zn daffys uitspreken!)
DE Roel, ja. Twee grootheden, een fantastische band... Het is nogal wat. De awesomeness van die avond is daarna maar zelden geëvenaard. Vorig jaar Crowded House in de HMH was zo'n moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef... DE Roel? Daarmee zou zelfs een concert van Jannes draaglijk worden![]()
Zonder gekheid; lijkt mij ook wel tof om eens mee te maken
Beste nummer ooit van een Nederlandse band/artiest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Platen als deze ontstijgen het fenomeen "leeftijd".
dan doe je het goed!quote:
Tja... Als je iets doet, moet je het zo goed mogelijk doen! Zie mijn kniequote:
nee, dat streven heb ik niet. anders had ik mijn bekkenkam wel helemaal afgebroken vorig jaar. nu zat ie nog net aan elkaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Als je iets doet, moet je het zo goed mogelijk doen! Zie mijn knie
Ik ben niet zo van de concerten (lees: ik ben te bescheten om in zo'n grote mensenmassa te staan, ik haat het), maar toch lijkt het me soms wel wat! Groepje collega's is afgelopen voorjaar/zomer naar Roger Waters geweest en oh die verhalen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
DE Roel, ja. Twee grootheden, een fantastische band... Het is nogal wat. De awesomeness van die avond is daarna maar zelden geëvenaard. Vorig jaar Crowded House in de HMH was zo'n moment.
De Staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:48 schreef Sersjee het volgende:
Is de bliep-bloep-machine op hol geslagen?
Ging mij om die plaat er voor.quote:
Ik ben al járen gestopt met het fenomeen veldkaarten (behalve dan bij festivals e.d. natuurlijk), want die meute hoeft van mij niet meer. Zitplaatsen FTW.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de concerten (lees: ik ben te bescheten om in zo'n grote mensenmassa te staan, ik haat het), maar toch lijkt het me soms wel wat! Groepje collega's is afgelopen voorjaar/zomer naar Roger Waters geweest en oh die verhalen...
twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 00:47:20en mijn flik flakken zijn bruce leeeeeeee likeeeeee reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 00:48:36@FredSiebelink misschien moet je toch eens stoppen met alcohol en andere verdovende middelen... reageer retweet
twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 00:49:21@3rdrocknl jij weet t leven saai te maken haha. en je gebruikt rock in je naam haha reageer retweet
Dan nog ligt voor mij de drempel te hoog... En om nou een priveconcert aan te vragen dat gaat me te verquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ging mij om die plaat er voor.
[..]
Ik ben al járen gestopt met het fenomeen veldkaarten (behalve dan bij festivals e.d. natuurlijk), want die meute hoeft van mij niet meer. Zitplaatsen FTW.
ik vind Fred zo'n held. als ik een dag met iemand mocht ruilen zou 1 van de gegadigden zijn. samen met Hans natuurlijk...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:55 schreef Sersjee het volgende:
Natuurlijk is Fred nog wakker. Fred hoedt over ons allen. Wel netjes proate...
en de hele dag haai haai roepen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Fred zo'n held. als ik een dag met iemand mocht ruilen zou 1 van de gegadigden zijn. samen met Hans natuurlijk...
Tja, da's de keuze die je maakt. Ik haat hutjemutje staan, want ik erger me dan aan iedereen die lult, langs me loopt en sowieso beweegt, maar anders had ik Fleet Foxes niet gezien in een ramvol, bloedheet Paradiso of the La's in een veel te klein Bitterzoet. Als ik altijd de ruimte om me heen zou hebben die ik wil, dan had ik geen van m'n favoriete bands ooit gezien en dat is het me ook weer niet waard. Dan maar wat stevige ergernissen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog ligt voor mij de drempel te hoog... En om nou een priveconcert aan te vragen dat gaat me te ver
en tegen Stenders oprijen, mn turnlichaam showen, shandy drinken met westbroek en pagga slaan met Jelmer natuurlijk!quote:
Ja en ik zou me dan weer mateloos lopen te ergeren aan het feit dat ik meer op anderen zit te letten dan dat ik naar het podium sta te kijken. Het is voor mij gewoon niet weggelegd denk ik. Het is ook niet zo dat m'n leven er van afhangt, maar soms is het wel jammerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, da's de keuze die je maakt. Ik haat hutjemutje staan, want ik erger me dan aan iedereen die lult, langs me loopt en sowieso beweegt, maar anders had ik Fleet Foxes niet gezien in een ramvol, bloedheet Paradiso of the La's in een veel te klein Bitterzoet. Als ik altijd de ruimte om me heen zou hebben die ik wil, dan had ik geen van m'n favoriete bands ooit gezien en dat is het me ook weer niet waard. Dan maar wat stevige ergernissen.
ik hou ook niet van dat gedrang, maar ik ben blij dat ik me over mn "angst" heb gezet om oa Pusa, GBttZ en Triggerfinger te zien. Muse kon ik zien vanaf het rolstoelpodium, dat was wel vet en Guns n Roses was gelukkig niet uitverkochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, da's de keuze die je maakt. Ik haat hutjemutje staan, want ik erger me dan aan iedereen die lult, langs me loopt en sowieso beweegt, maar anders had ik Fleet Foxes niet gezien in een ramvol, bloedheet Paradiso of the La's in een veel te klein Bitterzoet. Als ik altijd de ruimte om me heen zou hebben die ik wil, dan had ik geen van m'n favoriete bands ooit gezien en dat is het me ook weer niet waard. Dan maar wat stevige ergernissen.
Ik verbeeldde me dat zijn zaakje buiten zijn miniscule slip bungelde, gelukkig was het slechts een gat in zijn panty...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:08 schreef 3rdRock het volgende:
steljevoor dat de hele wereld uit japanners bestond...
Ah... Wast weer zo ver?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
nou, zo te horen is t bezoek boven afgetaaid dus ik kan ook naar bed.
slaap lekker iedereen!
t lijkt er op dat t meiske er tegenwoordig alleen woont. haar (ex?)vriendje stond vanmiddag op de stoep en die had geen sleutel en ging ook vrij snel meer weg. misschien moet ik maar Duits gaan leren.....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah... Wast weer zo ver?![]()
Slaap lekker
Direct op taalles gaan, sappige verhalen zijn altijd oke!!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
t lijkt er op dat t meiske er tegenwoordig alleen woont. haar (ex?)vriendje stond vanmiddag op de stoep en die had geen sleutel en ging ook vrij snel meer weg. misschien moet ik maar Duits gaan leren.....
nu echt weg, slaap lekker!
quote:Patatoorlog laait op in villawijk
HILVERSUM - Hilversumse villabewoners maken ’patatpaar’ Menno en Anne Marie Bijlard opnieuw het leven zuur. De buren hebben hun juridische pijlen nu gericht op de bestelbus van de marktkooplui.
Ook die moet weg van de oprit bij de riante villa van de Bijlards aan de Surinamelaan. De gemeente moet ingrijpen, eist een rechtsbijstand-advocaat namens de buren.
De opmerkelijke zaak kwam deze zomer landelijk in het nieuws. De Raad van State oordeelde toen dat de verkoopwagen van de Bijlards met daarop groot ’verse frieten’ niet langer op een van de opritten bij hun villa mag staan. De bekende verschijning op markten in de regio zou een te ’bedrijfsmatige’ uitstraling hebben in de woonwijk. Dat gold volgens de raad niet voor de bijbehorende bus.
De buren klagen nu over de geluidsoverlast die de koeling in de patatbus veroorzaakt. Het ding zou elke nacht en op zon- en maandag zelfs de hele dag staan te loeien. Dat zorgt voor ’onaanvaardbare geluidhinder’.
Flauwekul, reageert Anne Marie Bijlard. ,,De koelmotor maakt het geluid van een koelkast, iets sterker misschien. Net als een koelkast slaat hij af en toe aan. Op vijf meter afstand is er niets meer van te horen.’’ Volgens haar zit er iets anders achter. ,,Ze willen die bus linksom of rechtsom de wijk uit. Maar hij staat hier keurig op onze oprit. En hij moet inderdaad aan het stopcontact, anders verrotten de verse aardappelen die we aan het einde van de dag overhebben.’’
Herkenbaar..quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:22 schreef CindieY het volgende:
Jongens, het is te vroeg! M'n bed was nog zo warm
Ik zie m ook elke keer weer staan playbacken met die kop van mquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:38 schreef Marcoss het volgende:
Door Gerard Ekdom ken je ook echt dat hele nummer uit je hoofd, ook al die effecten
Dit dusquote:
quote:
Nou, ik krijg er vooral een Phil Spector-vibe bij... Maar m'n borsthaar wappert prachtig in de wind, dus dat maakt een hoop goed.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
En, zie je er al zo uit?
[ afbeelding ]
Die fotoquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:29 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, ik krijg er vooral een Phil Spector-vibe bij... Maar m'n borsthaar wappert prachtig in de wind, dus dat maakt een hoop goed.
Misschien moet je op je werk eens vragen of ze ook op vrijdag een andere zender willen opzetten.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien moet je op je werk eens vragen of ze ook op vrijdag een andere zender willen opzetten.
Ja ik heb liever dat ze ma t/m do 3FM doen en op vrijdag wat anders iddquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Misschien moet je op je werk eens vragen of ze ook op vrijdag een andere zender willen opzetten.
quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:32 schreef minthy het volgende:
Je twieten laten zien... Nou, mooi niet dus
Humor 2.0quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zitten 2 vogels in de boom, zegt de ene: tweet!
zegt de ander: retweet
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zitten 2 vogels in de boom, zegt de ene: tweet!
zegt de ander: retweet
Die heeft digitaal zelfmoord gepleegd...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
Maar goed, ik ben hier natuurlijk een tijdje niet geweest. Wat is er nou met onze Hans gebeurd????
Geen idee, hij riep al een poosje dat hij bij een bepaald aantal posts in dit topic ging stoppen, hij zal er wel genoeg van gehad hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Hmmmm wat was z'n redenHet was altijd zo'n vrolijke jongen!
Je kan toch ook gewoon stoppen zonder jezelf digitaal te vermoordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, hij riep al een poosje dat hij bij een bepaald aantal posts in dit topic ging stoppen, hij zal er wel genoeg van gehad hebben
Op Hyves heb ik dat ook gedaan, kort en pijnloosquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon stoppen zonder jezelf digitaal te vermoorden
I think it's sad
Ik pleeg alleen digitaal zelfmoord op Hyves
vind ik ook. als je geen zin meer hebt stop je er mee. het is geen verplichting om hier te komen. en als je zin hebt kom je weer terug. isse simpelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon stoppen zonder jezelf digitaal te vermoorden
I think it's sad
Ik pleeg alleen digitaal zelfmoord op Hyves
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind ik ook. als je geen zin meer hebt stop je er mee. het is geen verplichting om hier te komen. en als je zin hebt kom je weer terug. isse simpel
Ik vind G+ wel tof, maar ik doe meer met Fb en Twitter. Iedereen die ik op Hyves had, heeft inmiddels ook wel een profiel op de andere sites, het werd voor mij overbodig!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Google+ heb ik wel maar doe ik niks meeTwitter en Facebook wel
Ik betrap mezelf trouwens ook wel eens mee te zingen op de meest verschrikkelijke platen...
bestaat nog. gisteren nog geweestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind G+ wel tof, maar ik doe meer met Fb en Twitter. Iedereen die ik op Hyves had, heeft inmiddels ook wel een profiel op de andere sites, het werd voor mij overbodig!
Zou Cu2 nog bestaan?
scheermesje nodig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ben zelf ook zeker een jaartje of 1,5 niet actief geweest...
Toen was opeens Hans weg, post Cosmick verdomd weinig en brengt Coldplay nog steeds platen uit
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bestaat nog. gisteren nog geweest
[..]
scheermesje nodig?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bestaat nog. gisteren nog geweest
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
ze hebben m'n cu2 profiel gewoon verwijderd, de bitches
(of misschien heb ik dat in een grijs verleden gedaan)
quote:
twitter:elwinvangestel twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:12:37Het is er weer tijd voor! @stenders3fm op die #3FM straalpaal! #vindiktof reageer retweet
Zonder autotune is het ook zum kotsen hoorquote:
Het is er niet beter op geworden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zonder autotune is het ook zum kotsen hoor
Chemtrailsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! En al die vliegtuigstrepen
Hoe kom jij aan die foto van mij? M'n haar zat daar voor geen meterquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die foto van mij? M'n haar zat daar voor geen meter
*gaat ze aanklagen*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Google is your friend
Nog een uurtje
Ja viel mij ook op! Mooi gezicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! En al die vliegtuigstrepen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op! Mooi gezicht.
Ja dat was mooiquote:
Zelfs 538 is meer gewaagdquote:De nieuwe #alarmschijf is Ik Neem Je Mee van Gers Pardoel.
Maar dan mogen ze binnenkort vast kaartjes weggeven en komt hij bij Giel langs, maar dat heeft er verder natuurlijk niks mee te maken.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef Paul-89 het volgende:
Je merkt gewoon dat ze geen kut met dat nummer hebben, en een Stenders, Ekdom enz. hebben er toch ook niks mee ?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:41 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dan mogen ze binnenkort vast kaartjes weggeven en komt hij bij Giel langs, maar dat heeft er verder natuurlijk niks mee te maken.
Ja mij kwam het ook al bekend voor.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 17:23 schreef alors het volgende:
oh niet weer zij met dat pauperfeest in Reusel
Goed nummer ja.quote:
Misschien dat Hans dan weer terugkomtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
zullen we stoppen met 3fm luisteren en hier het 538topic van maken?
538quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
zullen we stoppen met 3fm luisteren en hier het 538topic van maken?
tsk, wat ben jij ouderwets. 3fm is echt zoooo september, nu is 538 de bom!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
538Dat ga ik dus echt niet luisteren
Dan draai ik mn eigen platen wel!
Nee bedankt, mij te veel reclamequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tsk, wat ben jij ouderwets. 3fm is echt zoooo september, nu is 538 de bom!
Sowieso is (bijna) alle muziek op 3FM bagger geworden!quote:
nee, dat moet je gewoon zien als hele korte liedjes met een boodschap!quote:
quote:
Bekijk het ff!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat moet je gewoon zien als hele korte liedjes met een boodschap!
quote:
In de avond Stenders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]! dat dacht ik ook al
Hoop dat `t gelijk de slechtste plaat van vanavond is
Jup.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie al dat mijn lieve vriendin geregeld had dat ik 21 okt. bij Stenders de quiz kan doen?
ik wist wel dat ze iets geregeld had, maar niet precies wanneer. en ik weet Heloef ook mee wilde...gaat dat door?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie al dat mijn lieve vriendin geregeld had dat ik 21 okt. bij Stenders de quiz kan doen?
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb ze alle4, maar alleen Twitter gebruik ik echt actief, en een beetje facebook....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gebruikt er nou Google+en Facebook
en Hyves
en Twitter
Eckte bazen hebben een postduifquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
en Hyves
en Twitter
Grappig genoeg genereert het veel traffic op mijn site, dankzij social troep.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
en Hyves
en Twitter
Hyves ga ik binnenkort toch ook maar eens deleten, zie toch veel mensen naar Facebook, Twitter of G+ moven.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ze alle4, maar alleen Twitter gebruik ik echt actief, en een beetje facebook....
Check.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
en Hyves
en Twitter
Ik heb ze ook alle 4, Myspace heb ik ook! Ik heb ook Flickr en Picasa terwijl ik ook Photobucket hebquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb ze alle4, maar alleen Twitter gebruik ik echt actief, en een beetje facebook....
eigenlijk vind ik naast Twitter één andere social network ook wel genoeg. eigenlijk zijn hyves, fb en g+ ook ong hetzelfde. alleen Twitter onderscheidt zich imho echt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hyves ga ik binnenkort toch ook maar eens deleten, zie toch veel mensen naar Facebook, Twitter of G+ moven.
Twitter gebruik ik het vaakst inderdaad, ik push gewoon mijn tweets richting Facebook overigens, hoef ik dat niet bij te houden. Alleen maar af en toe kijken of een reactie geven inderdaad.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eigenlijk vind ik naast Twitter één andere social network ook wel genoeg. eigenlijk zijn hyves, fb en g+ ook ong hetzelfde. alleen Twitter onderscheidt zich imho echt.
Je zou er goed aan doen om een selectie van je tweets door te laten op Facebook. Niet alle twitterrelevante tweets zijn facebookrelevant en andersom. Gebruik #fb en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Twitter gebruik ik het vaakst inderdaad, ik push gewoon mijn tweets richting Facebook overigens, hoef ik dat niet bij te houden. Alleen maar af en toe kijken of een reactie geven inderdaad.
al mijn tweets op fb kan ik mijn fb-makkers niet aandoenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Twitter gebruik ik het vaakst inderdaad, ik push gewoon mijn tweets richting Facebook overigens, hoef ik dat niet bij te houden. Alleen maar af en toe kijken of een reactie geven inderdaad.
Of ik moet dat #FB hashtag manier gaan doen, spam ook eerlijk gezegd de boel onder jaquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al mijn tweets op fb kan ik mijn fb-makkers niet aandoen
Ik kan niet meer inloggen als ik Window Live Messenger op m'n PC installeer, dan geeft ie een of andere error die niemand op kan lossenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:22 schreef Qunix het volgende:
Ik heb msn aan staan, maar gebruiken doe ik weinig.
"heeft film hier en daar ingevoerd"quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
al mijn tweets op fb kan ik mijn fb-makkers niet aandoen
#fb gebruik ik (en anderenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zou er goed aan doen om een selectie van je tweets door te laten op Facebook. Niet alle twitterrelevante tweets zijn facebookrelevant en andersom. Gebruik #fb en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.
Ik heb mijn aller eerste email geprint.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:24 schreef Dagoduck het volgende:
Eerste mail van mij was Saturday, September 25, 2004 8:42 AM
+1quote:
'en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.'quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:27 schreef Timo20 het volgende:
[..]
#fb gebruik ik (en anderen) ook voor football
en die tweets komen trouwens nooit op facebook terecht?
moet je je daar aanmelden of wat? nog nooit van die site gehoordquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
'en zorg via ifttt.com dat alleen die tweets naar facebook gaan.'
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Deze functie is niet beschikbaar voor je account
Je moet boven een bepaalde leeftijd zijn om deze functie te gebruiken. Meer informatie.
google+
Faal+ voor jou!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
Deze functie is niet beschikbaar voor je account
Je moet boven een bepaalde leeftijd zijn om deze functie te gebruiken. Meer informatie.
google+
je krijgt je verblijfsvergunning?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:34 schreef naatje_1 het volgende:
Nog een paar maanden, dan ben ik ook legaal. Eindelijk.
je kunt natuurlijk ook via de verschillende accounts op tweetdeck selecteren of je je tweets op facebook wilt publiceren. als je ze op allebei wilt plaatsen gewoon het f-je en t-tje aanzetten en klaar is keesquote:
Klopt, maar ifttt heeft heel veel channels, en dat behoudt dus het overzicht. Als je op tumblr instelt dit en op facebook dat over tumblr en op twitter dit over facebook, dan raak ik overzicht kwijt.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]
je kunt natuurlijk ook via de verschillende accounts op tweetdeck selecteren of je je tweets op facebook wilt publiceren. als je ze op allebei wilt plaatsen gewoon het f-je en t-tje aanzetten en klaar is kees
ah ok. Zo`n chaoot ben ik nietquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Klopt, maar ifttt heeft heel veel channels, en dat behoudt dus het overzicht. Als je op tumblr instelt dit en op facebook dat over tumblr en op twitter dit over facebook, dan raak ik overzicht kwijt.
ook een kutplaat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah ok. Zo`n chaoot ben ik nietDaarbij heb ik geen thumblr.
Daarnaast (and now for something completely different): KAP EENS MET DIE BOUT PLAAT VAN WAYLON!!!!
Een week niet gehoord maar nu na 1 keer irriteert ie alweer![]()
![]()
ze gaan straks miss montreal, ilse delange en britney draaien....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Qunix het volgende:
Doe niet zo negatief... Ja het is een kut plaat, maar als ze het nu draaien wordt de avond steeds beter.
die begrafenis wil ik volledig uitzitten. ik wil zeker weten dat ie niet wederopstandt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
Inderdaad zo'n plaat, die je wilt horen als Justin Bieber het graf ingedragen wordt. Dan wil je weggaan van die begrafenis en van dat lied.
Toxic gaat nog welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze gaan straks miss montreal, ilse delange en britney draaien....
Nee nee: dan is bijna gelijk `t weekend naar de Palestijnen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef Qunix het volgende:
Doe niet zo negatief... Ja het is een kut plaat, maar als ze het nu draaien wordt de avond steeds beter.
Wtf... Dan blijf ik wakkerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
Stenders vervangt Ekdom in de Freaknacht lees ik net op Twitter. dat wordt 3 uurtjes slapen, Stenders luisteren en dan weer een paar uurtjes slapen tot Timur
Over 80 jaar gaat ie dood en dan zeg ik! EINDELIJK!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die begrafenis wil ik volledig uitzitten. ik wil zeker weten dat ie niet wederopstandt!
Dat is het probleem, meestal gebeurt dat wederopstanden pas 3 dagen later.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die begrafenis wil ik volledig uitzitten. ik wil zeker weten dat ie niet wederopstandt!
nja, Giel boeit me niet...ik ga proberen 2-2,5u slaap te pakken...quote:
En Till the world ends is gewoon een goede plaatquote:
ik neem een boek mee...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, meestal gebeurt dat wederopstanden pas 3 dagen later.
Strak plan.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, Giel boeit me niet...ik ga proberen 2-2,5u slaap te pakken...
tenzij Stenders gaat marathonnen en 3u lang Giel sidekickt.quote:
Kevin Baconquote:
lijkt op Kevin Baconquote:
quote:
ah, eigenlijk is ie best leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:48 schreef Dagoduck het volgende:
Troll level OVER 9000!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crash Test Dummies![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]wordt jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Crash Test Dummies![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Timo20 het volgende:
die tweet die voorbij kwam![]()
Wat `t verschil tussen een magnetron en een Blackberry?Op elektriciteit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wordt je fiets....quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:51 schreef Timo20 het volgende:
die tweet die voorbij kwam![]()
Wat `t verschil tussen een magnetron en een Blackberry?Oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |