+1quote:
"Oudje"?! "Klassieker met een hele grote K"!quote:
Dat ook natuurlijk, maar oud issie welquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Oudje"?! "Klassieker met een hele grote K"!
Platen als deze ontstijgen het fenomeen "leeftijd".quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ook natuurlijk, maar oud issie wel
Ja, net als dat ik dat doequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Platen als deze ontstijgen het fenomeen "leeftijd".
Ik heb mij daar zeer goed mee vermaakt laatstquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:15 schreef Sersjee het volgende:
En 192TV is de beste toevoeging aan m'n digitale pakket ooit.
Ja, nou... Is toch zo?! Je weet toch, ik benquote:
op deze Ijslandse site wordt iig 1 der leden genoemd.... http://www.fraebbblarnir.com/fraebbblarnirenska.htmquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Sersjee het volgende:
Ik vraag me dus serieus af of ze in IJsland wel eens van de Ramones hebben gehoord. Ik ken alleen maar "moeilijke" muziek uit IJsland, niets van 3-akkoorden-rechtdoor-naar-huis-en-kantoor spul.
Ik heb een collega, hij gaat het liefst 3 keer per jaar naar IJsland, is er helemaal verknocht aan. Ik kreeg net een geboortekaarte van ze, staat zelfs een tekst van Bjork in!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:22 schreef Sersjee het volgende:
Ik vraag me dus serieus af of ze in IJsland wel eens van de Ramones hebben gehoord. Ik ken alleen maar "moeilijke" muziek uit IJsland, niets van 3-akkoorden-rechtdoor-naar-huis-en-kantoor spul.
KEF!quote:
Oef... DE Roel? Daarmee zou zelfs een concert van Jannes draaglijk wordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:29 schreef Sersjee het volgende:
Sigur Ros is te gek! Heb ze live mogen aanschouwen, met onze Roel twee stoelen verderop. Prachtig concert was dat...
wehehe, ik heb een Daffy Duck-portemonnaie met de tekst: "you're deshpicable" (op zn daffys uitspreken!)quote:
quote:
Beeldscherm --->natquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wehehe, ik heb een Daffy Duck-portemonnaie met de tekst: "you're deshpicable" (op zn daffys uitspreken!)
DE Roel, ja. Twee grootheden, een fantastische band... Het is nogal wat. De awesomeness van die avond is daarna maar zelden geëvenaard. Vorig jaar Crowded House in de HMH was zo'n moment.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Oef... DE Roel? Daarmee zou zelfs een concert van Jannes draaglijk worden![]()
Zonder gekheid; lijkt mij ook wel tof om eens mee te maken
Beste nummer ooit van een Nederlandse band/artiest.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:14 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Platen als deze ontstijgen het fenomeen "leeftijd".
dan doe je het goed!quote:
Tja... Als je iets doet, moet je het zo goed mogelijk doen! Zie mijn kniequote:
nee, dat streven heb ik niet. anders had ik mijn bekkenkam wel helemaal afgebroken vorig jaar. nu zat ie nog net aan elkaarquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja... Als je iets doet, moet je het zo goed mogelijk doen! Zie mijn knie
Ik ben niet zo van de concerten (lees: ik ben te bescheten om in zo'n grote mensenmassa te staan, ik haat het), maar toch lijkt het me soms wel wat! Groepje collega's is afgelopen voorjaar/zomer naar Roger Waters geweest en oh die verhalen...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
DE Roel, ja. Twee grootheden, een fantastische band... Het is nogal wat. De awesomeness van die avond is daarna maar zelden geëvenaard. Vorig jaar Crowded House in de HMH was zo'n moment.
De Staatquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:48 schreef Sersjee het volgende:
Is de bliep-bloep-machine op hol geslagen?
Ging mij om die plaat er voor.quote:
Ik ben al járen gestopt met het fenomeen veldkaarten (behalve dan bij festivals e.d. natuurlijk), want die meute hoeft van mij niet meer. Zitplaatsen FTW.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de concerten (lees: ik ben te bescheten om in zo'n grote mensenmassa te staan, ik haat het), maar toch lijkt het me soms wel wat! Groepje collega's is afgelopen voorjaar/zomer naar Roger Waters geweest en oh die verhalen...
twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 00:47:20en mijn flik flakken zijn bruce leeeeeeee likeeeeee reageer retweet
twitter:3rdrocknl twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 00:48:36@FredSiebelink misschien moet je toch eens stoppen met alcohol en andere verdovende middelen... reageer retweet
twitter:FredSiebelink twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 00:49:21@3rdrocknl jij weet t leven saai te maken haha. en je gebruikt rock in je naam haha reageer retweet
Dan nog ligt voor mij de drempel te hoog... En om nou een priveconcert aan te vragen dat gaat me te verquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ging mij om die plaat er voor.
[..]
Ik ben al járen gestopt met het fenomeen veldkaarten (behalve dan bij festivals e.d. natuurlijk), want die meute hoeft van mij niet meer. Zitplaatsen FTW.
ik vind Fred zo'n held. als ik een dag met iemand mocht ruilen zou 1 van de gegadigden zijn. samen met Hans natuurlijk...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:55 schreef Sersjee het volgende:
Natuurlijk is Fred nog wakker. Fred hoedt over ons allen. Wel netjes proate...
en de hele dag haai haai roepen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Fred zo'n held. als ik een dag met iemand mocht ruilen zou 1 van de gegadigden zijn. samen met Hans natuurlijk...
Tja, da's de keuze die je maakt. Ik haat hutjemutje staan, want ik erger me dan aan iedereen die lult, langs me loopt en sowieso beweegt, maar anders had ik Fleet Foxes niet gezien in een ramvol, bloedheet Paradiso of the La's in een veel te klein Bitterzoet. Als ik altijd de ruimte om me heen zou hebben die ik wil, dan had ik geen van m'n favoriete bands ooit gezien en dat is het me ook weer niet waard. Dan maar wat stevige ergernissen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan nog ligt voor mij de drempel te hoog... En om nou een priveconcert aan te vragen dat gaat me te ver
en tegen Stenders oprijen, mn turnlichaam showen, shandy drinken met westbroek en pagga slaan met Jelmer natuurlijk!quote:
Ja en ik zou me dan weer mateloos lopen te ergeren aan het feit dat ik meer op anderen zit te letten dan dat ik naar het podium sta te kijken. Het is voor mij gewoon niet weggelegd denk ik. Het is ook niet zo dat m'n leven er van afhangt, maar soms is het wel jammerquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, da's de keuze die je maakt. Ik haat hutjemutje staan, want ik erger me dan aan iedereen die lult, langs me loopt en sowieso beweegt, maar anders had ik Fleet Foxes niet gezien in een ramvol, bloedheet Paradiso of the La's in een veel te klein Bitterzoet. Als ik altijd de ruimte om me heen zou hebben die ik wil, dan had ik geen van m'n favoriete bands ooit gezien en dat is het me ook weer niet waard. Dan maar wat stevige ergernissen.
ik hou ook niet van dat gedrang, maar ik ben blij dat ik me over mn "angst" heb gezet om oa Pusa, GBttZ en Triggerfinger te zien. Muse kon ik zien vanaf het rolstoelpodium, dat was wel vet en Guns n Roses was gelukkig niet uitverkochtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 01:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, da's de keuze die je maakt. Ik haat hutjemutje staan, want ik erger me dan aan iedereen die lult, langs me loopt en sowieso beweegt, maar anders had ik Fleet Foxes niet gezien in een ramvol, bloedheet Paradiso of the La's in een veel te klein Bitterzoet. Als ik altijd de ruimte om me heen zou hebben die ik wil, dan had ik geen van m'n favoriete bands ooit gezien en dat is het me ook weer niet waard. Dan maar wat stevige ergernissen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |