tsk, wat ben jij ouderwets. 3fm is echt zoooo september, nu is 538 de bom!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
538Dat ga ik dus echt niet luisteren
Dan draai ik mn eigen platen wel!
Nee bedankt, mij te veel reclamequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tsk, wat ben jij ouderwets. 3fm is echt zoooo september, nu is 538 de bom!
Sowieso is (bijna) alle muziek op 3FM bagger geworden!quote:
nee, dat moet je gewoon zien als hele korte liedjes met een boodschap!quote:
quote:
Bekijk het ff!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, dat moet je gewoon zien als hele korte liedjes met een boodschap!
quote:
In de avond Stenders.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]! dat dacht ik ook al
Hoop dat `t gelijk de slechtste plaat van vanavond is
Jup.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie al dat mijn lieve vriendin geregeld had dat ik 21 okt. bij Stenders de quiz kan doen?
ik wist wel dat ze iets geregeld had, maar niet precies wanneer. en ik weet Heloef ook mee wilde...gaat dat door?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
Wisten jullie al dat mijn lieve vriendin geregeld had dat ik 21 okt. bij Stenders de quiz kan doen?
Nee.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
ik heb ze alle4, maar alleen Twitter gebruik ik echt actief, en een beetje facebook....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gebruikt er nou Google+en Facebook
en Hyves
en Twitter
Eckte bazen hebben een postduifquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wie gebruikt er nou Google+en Facebook
en Hyves
en Twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |