Geen idee, hij riep al een poosje dat hij bij een bepaald aantal posts in dit topic ging stoppen, hij zal er wel genoeg van gehad hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
Hmmmm wat was z'n redenHet was altijd zo'n vrolijke jongen!
Je kan toch ook gewoon stoppen zonder jezelf digitaal te vermoordenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee, hij riep al een poosje dat hij bij een bepaald aantal posts in dit topic ging stoppen, hij zal er wel genoeg van gehad hebben
Op Hyves heb ik dat ook gedaan, kort en pijnloosquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon stoppen zonder jezelf digitaal te vermoorden
I think it's sad
Ik pleeg alleen digitaal zelfmoord op Hyves
vind ik ook. als je geen zin meer hebt stop je er mee. het is geen verplichting om hier te komen. en als je zin hebt kom je weer terug. isse simpelquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon stoppen zonder jezelf digitaal te vermoorden
I think it's sad
Ik pleeg alleen digitaal zelfmoord op Hyves
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vind ik ook. als je geen zin meer hebt stop je er mee. het is geen verplichting om hier te komen. en als je zin hebt kom je weer terug. isse simpel
Ik vind G+ wel tof, maar ik doe meer met Fb en Twitter. Iedereen die ik op Hyves had, heeft inmiddels ook wel een profiel op de andere sites, het werd voor mij overbodig!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:23 schreef SilentChaos het volgende:
Google+ heb ik wel maar doe ik niks meeTwitter en Facebook wel
Ik betrap mezelf trouwens ook wel eens mee te zingen op de meest verschrikkelijke platen...
bestaat nog. gisteren nog geweestquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind G+ wel tof, maar ik doe meer met Fb en Twitter. Iedereen die ik op Hyves had, heeft inmiddels ook wel een profiel op de andere sites, het werd voor mij overbodig!
Zou Cu2 nog bestaan?
scheermesje nodig?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja ben zelf ook zeker een jaartje of 1,5 niet actief geweest...
Toen was opeens Hans weg, post Cosmick verdomd weinig en brengt Coldplay nog steeds platen uit
Bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bestaat nog. gisteren nog geweest
[..]
scheermesje nodig?
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bestaat nog. gisteren nog geweest
[..]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:36 schreef SilentChaos het volgende:
ze hebben m'n cu2 profiel gewoon verwijderd, de bitches
(of misschien heb ik dat in een grijs verleden gedaan)
quote:
twitter:elwinvangestel twitterde op vrijdag 14-10-2011 om 14:12:37Het is er weer tijd voor! @stenders3fm op die #3FM straalpaal! #vindiktof reageer retweet
Zonder autotune is het ook zum kotsen hoorquote:
Het is er niet beter op geworden.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zonder autotune is het ook zum kotsen hoor
Chemtrailsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! En al die vliegtuigstrepen
Hoe kom jij aan die foto van mij? M'n haar zat daar voor geen meterquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoe kom jij aan die foto van mij? M'n haar zat daar voor geen meter
*gaat ze aanklagen*quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]Google is your friend
Nog een uurtje
Ja viel mij ook op! Mooi gezicht.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, heerlijk! En al die vliegtuigstrepen
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:55 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op! Mooi gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |