Eerder die junk die hem de dood injoeg....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef Fascination het volgende:
Iris gaat voor de Kurt Cobain-look.
Wat ik al zei, haar reactie gaat over de vloer.quote:
Je komt nogal gefrustreerd over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerder die junk die hem de dood injoeg....
Klopt inderdaad. En het kijken ging daar dus ook over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat ik al zei, haar reactie gaat over de vloer.
Er zijn meer vrouwen die goede rockartiesten hebben kapot gemaakt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt nogal gefrustreerd over.
Ze ziet er al een stuk paalbaarder uit!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef Fascination het volgende:
Iris gaat voor de Kurt Cobain-look.
Ik zou haar gewoon doen, daar schaam ik me niet voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze ziet er al een stuk paalbaarder uit!
Hoewel je dan het risico loopt om alle soa's van Amsterdam in één keer op te lopen. Maar goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon doen, daar schaam ik me niet voor.
Dat maakt het leven een beetje spannend, he.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoewel je dan het risico loopt om alle soa's van Amsterdam in één keer op te lopen. Maar goed.
Jij loopt achter?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef pberends het volgende:
Ja hoor; in drie uur moet de vloer erin!
Ook zo handig omdat de vorige fout gelegd is.
Das makkelijk met de reclame's overslaan.quote:
Of ben jij soms Iris? Het is wel een type fokker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat maakt het leven een beetje spannend, he.
Jee daar zie je echt goed hoe die blonde meid er over 5 jaar uitziet... Als een 40 jarige terwijl ze dan midden 20 is.quote:
Geen wasmachine en droger ..inderdaad overdreven.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Na 7 uur niet meer wassen is nogal overdreven.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef waxmask het volgende:
Vetklep krijgt kaartjes voor Obese!!!
Ze had wel gelijk toch? Die vader van Iris had al veel eerder met een betere vloer moeten komen. Koekenbakker!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef Specularium het volgende:
Gaat die bolle ineens janken dat ze gelijk had vanwege de ondervloer.
Hoe erg ben je dan van het pad af?
Die man had niks te zeggen zij had het hoogste woord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef Specularium het volgende:
Gaat die bolle ineens janken dat ze gelijk had vanwege de ondervloer.
Hoe erg ben je dan van het pad af?
Ja en?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die man had niks te zeggen zij had het hoogste woord.[ afbeelding ]
popke daar ging het helemaal niet overquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ja en? dat zij het hoogste woord had, en die man had nauwelijks kans om wat te zeggen
Die kan ik dan juist weer erg mooi vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
En die indo met die varkens-neuspiercing.
Nou heb ik eens gelezen dat volgens de statistieken de kans op een gelukkig huwelijk bijzonder klein is wanneer de vrouw meer weegt dan de manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die man had niks te zeggen zij had het hoogste woord.[ afbeelding ]
Hoezo dat dan? Vroeger hadden alleen Amerikaanse stieren van die graflelijke piercings.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die kan ik dan juist weer erg mooi vinden
Schrijf er een stukje over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:38 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die indo was wel knap, maar waarom dan die varkensneuspiercing?
Ik had er wel 's een topic over geopend dacht ik.quote:
Geen idee, zonder is ze net iets te braaf, wellichtquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Vroeger hadden alleen Amerikaanse stieren van die graflelijke piercings.
Tja, als Natas het voor John omschrijft als '3 bloedmooie jonge meiden' dan denk ik niet aan 3 meisjes in huispak, met verlepte koppen en kapselsquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen op Fok! noemen ze zo'n meisje lelijk
Ik spijt me?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh kan toch niet? John begint pas volgende week met Ik spijt me, zou vreemd zijn als het seizoen af is en ze 1 herhaling doenToch?
Er zijn wel meer kattenvrouwtjes in Nederland hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er WEER een aflevering is met heel veel katten.
Tatjanaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Straks de diva's... met ook heel veel katten!
Have fun!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:41 schreef Ole het volgende:
Herhaling Nou dan maar een avond de kroeg in
Ben je een kennis van die mevrouw van die 18 kattenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:49 schreef Trusten het volgende:
Helaas hebben de twee witte katten na dit huis het weer niet zo getroffen. Ze zijn met een vangstok uit de meterkast gehaald en waren ondervoed. Nu heeft mijn vriend ze en het gaat heel goed met ze, de ene is zelfs een schootkat geworden. De ander laat zich nog steeds niet makkelijk aaien maar het gaat al een stuk beter dan in het begin
Ja... ik heb last van mijn voeten... dus ze kan d'r handjes niet laten wapperenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, wat een smerigheid. En dan de thuishulp de schuld geven
Nee, mijn vriend heeft een half jaar geleden twee witte katten geadopteerd via een kattenopvang en die bleken van deze vrouw te zijn geweest. Ze zijn na deze vrouw eerst geadopteerd door een ander gezin die er ook een potje van maakte...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef WcPot het volgende:
Ben je een kennis van die mevrouw van die 18 katten
Onvoorstelbaar he? Zat het met verbazing aan te horen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... ik heb last van mijn voeten... dus ze kan d'r handjes niet laten wapperen
De thuishulp denkt ook van dit is dweilen met de kraan open alles wat wij weg gooien haalt mevrouw weer uit de containerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, wat een smerigheid. En dan de thuishulp de schuld geven
De buren kunnen het ook niet aan om schoon te maken. Begrijpelijk ook, ik ga alleen van het kíjken er naar al bijna over mijn nekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
De thuishulp denkt ook van dit is dweilen met de kraan open alles wat wij weg gooien haalt mevrouw weer uit de container
behoorlijke misser ja. Zou ze zo slimmer willen lijken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wie schopt het diva-topic? Kan hem niet vinden...![]()
Tat met bruin haar, wát een misser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |