quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef Palomar het volgende:
Los van dat het tokkies zijn, je bent wel flink de l*l als er studenten boven je komen wonen als jij gewoon werkt...
Mwoa, niet altijd.. Ik woon tussen 2 studentenhuizen en heb zélden last van ze.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:35 schreef Palomar het volgende:
Los van dat het tokkies zijn, je bent wel flink de l*l als er studenten boven je komen wonen als jij gewoon werkt...
Je hebt anders helemaal gelijk hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Niet echt lekkere babes, maar ik ben geen man natuurlijk.
Zouden ze er daarom zo ongewassen uitzien?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Na 7 uur niet meer wassen is nogal overdreven.
Dat is de nieuwe out-of-bed make up.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk 3 opgemaakte prachtige dames, zitten ze daar alsof ze net uit bed komen
Natas is voor zover ik weet (en op tv zie) áltijd prima opgemaakt op tv, of bedoel je privé?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is de nieuwe out-of-bed make up.
Natas gebruikt het ook vaak.
Mij wel, 2 van de 3 dames hebben geen stem, die zijn net wakkerquote:
Ik heb nu ook van alle kanten bekeken hoe het kapsel moet zitten, maar ik snap het ook niet neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
dat haar van die donkere, echt geen porum
dacht ik ook alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
Shaniquaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef Palomar het volgende:
[..]
Volgens mij heeft die shaniqua de hele dag heel hard 50 cent en beyonce aan staan
die geblondeerde uitgegroeide stukkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nu ook van alle kanten bekeken hoe het kapsel moet zitten, maar ik snap het ook niet neeBig hair
Afschuwelijke weave.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
Ook dat, getoupeerd en oranje steeltjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef MissJ het volgende:
[..]
die geblondeerde uitgegroeide stukken![]()
Stuur maar door naar T&S
Nou inderdaad zeg, een keer naar de kapper zou geen overbodige luxe zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:41 schreef MissJ het volgende:
Jammer dat er geen enkele tuin bij zit dit seizoenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef Silven het volgende:
Ik voel alvast een nieuwe vloer aankomen...
Laatst toch met die hele grote boom?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jammer dat er geen enkele tuin bij zit dit seizoen
Ja oke, maar ik wil 2 tuinen naast elkaar, dit zijn elke keer bovenwoningen en flats.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatst toch met die hele grote boom?
Ja het is de laatste tijd wel heel veel vloeren en geluidsoverlast.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik wil 2 tuinen naast elkaar, dit zijn elke keer bovenwoningen en flats.
waarbijquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Morgen ben ik er weer gewoon bij trouwens
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
Morgen ben ik er weer gewoon bij trouwens
Ik denk dat Fayette coupe Hysterica heeft en dat dit al een uur met de stijltang-coupe isquote:
Want de andere zien er wel gekamt uit.quote:
Ik vind natas gewoon de meest leuke van alle vrouwen in de afleveringquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:52 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik vind die onderbuurvrouw ook niks...
OK, maar bij haar is het wel het ergst.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:53 schreef hexje het volgende:
[..]
Want de andere zien er wel gekamt uit.
Niks mis met de middelste.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, van drie keer in de week stappen ga je er al snel als een crackhoer uitzien.
Waren dat hun pyjama's trouwens?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:51 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, van drie keer in de week stappen ga je er al snel als een crackhoer uitzien.
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Kom maar op met die nieuwe vloer, dan zijn we klaar.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Majkool het volgende:
TNS NIPO?Is dat niet heel iets anders?
De Hond heeft een enquête de straat in gegooid....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Majkool het volgende:
TNS NIPO?Is dat niet heel iets anders?
Misschien kunnen ze de vloer bedekken met enquetesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]Krijg je leuke bonnen van, als je enquetes invult.
Die bonnen kun je misschien bij de Gamma inleverenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de vloer bedekken met enquetes
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef waxmask het volgende:
Die kale klets blijft wijselijk stil....
Uhhuhquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef Silven het volgende:
Ik kan die blonde met dat knotje niet meer aanzien hoor. Die ogen![]()
![]()
Die zit daar echt met een ZWARE kater.
whehe iddquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef Silven het volgende:
Ik kan die blonde met dat knotje niet meer aanzien hoor. Die ogen![]()
![]()
Die zit daar echt met een ZWARE kater.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef Mani89 het volgende:
"Dus .. hebben jullie de nieuwe Frans Bauer al gehoord?"
Natas zal ook nog wel een stapeltje Topper kaarten uit haar zak toveren....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef Mani89 het volgende:
"Dus .. hebben jullie de nieuwe Frans Bauer al gehoord?"
En dat terwijl ze astma heeftquote:
En die indo met die varkens-neuspiercingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef MissJ het volgende:
zo zonde dat die meiden zichzelf zo verwaarlozen, want ze zijn alle 3 best mooi.
Die blonde verneukt zichzelf het meest, zij ziet eruit alsof ze 7 nachten per week flink gaat stappen.
neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
De moeite waard om zondag de herhaling te kijken, popkes?
Nee, tenzij je écht niks te doen hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
De moeite waard om zondag de herhaling te kijken, popkes?
Ligt echt aan de ondervloer....en de vloer daaronder....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook laminaat, nooit klachten gehad van de buren onder.
Zeker een TNS/NIPO gecertificeerde ondervloer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook laminaat, nooit klachten gehad van de buren onder.
Je moet Navy Seals gecertificeerde vloeren hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Zeker een TNS/NIPO gecertificeerde ondervloer.
nee kind ligt dan op bed, dus kan nergens heenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, tenzij je écht niks te doen hebt.
Zo'n gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef epicbeardman het volgende:
Die met piercing is lesbo volgens mij
Grappig man.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef waxmask het volgende:
Junkie mag op de paal van John zitten....Niggas love blonds...hoe dik of lelijk ze ook zijn....
Euhhh, okeeeee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef waxmask het volgende:
Junkie mag op de paal van John zitten....Niggas love blonds...hoe dik of lelijk ze ook zijn....
Waarom denk je dat John het samen met Natasja presenteert?quote:
John is de bruine Jeroen Pauw van RTL.....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom denk je dat John het samen met Natasja presenteert?
De vloer die niet een nps/tno keurmerk heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af wat ze bedoelde met "niemand heeft ooit gekeken"?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef waxmask het volgende:
Die licht getinte is toch wel knap?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Natasja een lekker wijf vergeleken met die studentes
Natas zonder make-up is nog veel erger.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk tijdens de verbouwing in de vloerenzaak bij de geluidsdempende ondervloeren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef Majkool het volgende:
Zouden er kinderen in de kelder zitten? Of waar hebben ze nooit gekeken?
Maar als ze lesbo is valt er voor ons weer weinig op te rukken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die licht getinte is toch wel knap?
Ja als het niet te vroeg in de ochtend is tenminstequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die licht getinte is toch wel knap?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
quote:
Nee, die negerin is graflelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef inZanity het volgende:
Die blonde heeft een grafkop. Maar die andere twee met name die met die piercing zou ik wel doen hoor
"Ganna be tough if ya ain't got a muff!!!"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef inZanity het volgende:
Die blonde heeft een grafkop. Maar die andere twee met name die met die piercing zou ik wel doen hoor
Nee da's een typisch stinkwijf....als je al in de buurt komt, om al kots neigingen te krijgen hoe die muts moet ruiken....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die negerin is graflelijk.
Maar die lucht...die lucht!!!! [/Ekdommodus]quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:20 schreef hexje het volgende:
Die donkere heeft een slechte weave. Met een andere pruik op der kop zou ze er best wel leuk uitzien.
Jij hebt ervaring met smatjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar die lucht...die lucht!!!! [/Ekdommodus]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben ook jong geweest...ken mijn vrouwelijke viespeuken zo onderhand wel...
Eerder die junk die hem de dood injoeg....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef Fascination het volgende:
Iris gaat voor de Kurt Cobain-look.
Wat ik al zei, haar reactie gaat over de vloer.quote:
Je komt nogal gefrustreerd over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Eerder die junk die hem de dood injoeg....
Klopt inderdaad. En het kijken ging daar dus ook over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef hexje het volgende:
[..]
Wat ik al zei, haar reactie gaat over de vloer.
Er zijn meer vrouwen die goede rockartiesten hebben kapot gemaakt...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je komt nogal gefrustreerd over.
Ze ziet er al een stuk paalbaarder uit!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef Fascination het volgende:
Iris gaat voor de Kurt Cobain-look.
Ik zou haar gewoon doen, daar schaam ik me niet voor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze ziet er al een stuk paalbaarder uit!
Hoewel je dan het risico loopt om alle soa's van Amsterdam in één keer op te lopen. Maar goed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zou haar gewoon doen, daar schaam ik me niet voor.
Dat maakt het leven een beetje spannend, he.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoewel je dan het risico loopt om alle soa's van Amsterdam in één keer op te lopen. Maar goed.
Jij loopt achter?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef pberends het volgende:
Ja hoor; in drie uur moet de vloer erin!
Ook zo handig omdat de vorige fout gelegd is.
Das makkelijk met de reclame's overslaan.quote:
Of ben jij soms Iris? Het is wel een type fokker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat maakt het leven een beetje spannend, he.
Jee daar zie je echt goed hoe die blonde meid er over 5 jaar uitziet... Als een 40 jarige terwijl ze dan midden 20 is.quote:
Geen wasmachine en droger ..inderdaad overdreven.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Na 7 uur niet meer wassen is nogal overdreven.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef waxmask het volgende:
Vetklep krijgt kaartjes voor Obese!!!
Ze had wel gelijk toch? Die vader van Iris had al veel eerder met een betere vloer moeten komen. Koekenbakker!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef Specularium het volgende:
Gaat die bolle ineens janken dat ze gelijk had vanwege de ondervloer.
Hoe erg ben je dan van het pad af?
Die man had niks te zeggen zij had het hoogste woord.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:59 schreef Specularium het volgende:
Gaat die bolle ineens janken dat ze gelijk had vanwege de ondervloer.
Hoe erg ben je dan van het pad af?
Ja en?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die man had niks te zeggen zij had het hoogste woord.[ afbeelding ]
popke daar ging het helemaal niet overquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ja en? dat zij het hoogste woord had, en die man had nauwelijks kans om wat te zeggen
Die kan ik dan juist weer erg mooi vindenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef pberends het volgende:
[..]
En die indo met die varkens-neuspiercing.
Nou heb ik eens gelezen dat volgens de statistieken de kans op een gelukkig huwelijk bijzonder klein is wanneer de vrouw meer weegt dan de manquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 16:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Die man had niks te zeggen zij had het hoogste woord.[ afbeelding ]
Hoezo dat dan? Vroeger hadden alleen Amerikaanse stieren van die graflelijke piercings.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:55 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die kan ik dan juist weer erg mooi vinden
Schrijf er een stukje over.quote:Op maandag 17 oktober 2011 16:38 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Die indo was wel knap, maar waarom dan die varkensneuspiercing?
Ik had er wel 's een topic over geopend dacht ik.quote:
Geen idee, zonder is ze net iets te braaf, wellichtquote:Op maandag 17 oktober 2011 16:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Vroeger hadden alleen Amerikaanse stieren van die graflelijke piercings.
Tja, als Natas het voor John omschrijft als '3 bloedmooie jonge meiden' dan denk ik niet aan 3 meisjes in huispak, met verlepte koppen en kapselsquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Alleen op Fok! noemen ze zo'n meisje lelijk
Ik spijt me?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
Neuh kan toch niet? John begint pas volgende week met Ik spijt me, zou vreemd zijn als het seizoen af is en ze 1 herhaling doenToch?
Er zijn wel meer kattenvrouwtjes in Nederland hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:29 schreef Karina het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er WEER een aflevering is met heel veel katten.
Tatjanaquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Straks de diva's... met ook heel veel katten!
Have fun!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:41 schreef Ole het volgende:
Herhaling Nou dan maar een avond de kroeg in
Ben je een kennis van die mevrouw van die 18 kattenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:49 schreef Trusten het volgende:
Helaas hebben de twee witte katten na dit huis het weer niet zo getroffen. Ze zijn met een vangstok uit de meterkast gehaald en waren ondervoed. Nu heeft mijn vriend ze en het gaat heel goed met ze, de ene is zelfs een schootkat geworden. De ander laat zich nog steeds niet makkelijk aaien maar het gaat al een stuk beter dan in het begin
Ja... ik heb last van mijn voeten... dus ze kan d'r handjes niet laten wapperenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, wat een smerigheid. En dan de thuishulp de schuld geven
Nee, mijn vriend heeft een half jaar geleden twee witte katten geadopteerd via een kattenopvang en die bleken van deze vrouw te zijn geweest. Ze zijn na deze vrouw eerst geadopteerd door een ander gezin die er ook een potje van maakte...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:50 schreef WcPot het volgende:
Ben je een kennis van die mevrouw van die 18 katten
Onvoorstelbaar he? Zat het met verbazing aan te horen.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... ik heb last van mijn voeten... dus ze kan d'r handjes niet laten wapperen
De thuishulp denkt ook van dit is dweilen met de kraan open alles wat wij weg gooien haalt mevrouw weer uit de containerquote:Op donderdag 20 oktober 2011 20:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik ook, wat een smerigheid. En dan de thuishulp de schuld geven
De buren kunnen het ook niet aan om schoon te maken. Begrijpelijk ook, ik ga alleen van het kíjken er naar al bijna over mijn nekquote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
De thuishulp denkt ook van dit is dweilen met de kraan open alles wat wij weg gooien haalt mevrouw weer uit de container
behoorlijke misser ja. Zou ze zo slimmer willen lijken?quote:Op donderdag 20 oktober 2011 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
Wie schopt het diva-topic? Kan hem niet vinden...![]()
Tat met bruin haar, wát een misser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |