Misschien kunnen ze de vloer bedekken met enquetesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]Krijg je leuke bonnen van, als je enquetes invult.
Die bonnen kun je misschien bij de Gamma inleverenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze de vloer bedekken met enquetes
Iddquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef waxmask het volgende:
Die kale klets blijft wijselijk stil....
Uhhuhquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef Silven het volgende:
Ik kan die blonde met dat knotje niet meer aanzien hoor. Die ogen![]()
![]()
Die zit daar echt met een ZWARE kater.
whehe iddquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:58 schreef Silven het volgende:
Ik kan die blonde met dat knotje niet meer aanzien hoor. Die ogen![]()
![]()
Die zit daar echt met een ZWARE kater.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef Mani89 het volgende:
"Dus .. hebben jullie de nieuwe Frans Bauer al gehoord?"
Natas zal ook nog wel een stapeltje Topper kaarten uit haar zak toveren....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:02 schreef Mani89 het volgende:
"Dus .. hebben jullie de nieuwe Frans Bauer al gehoord?"
En dat terwijl ze astma heeftquote:
En die indo met die varkens-neuspiercingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef MissJ het volgende:
zo zonde dat die meiden zichzelf zo verwaarlozen, want ze zijn alle 3 best mooi.
Die blonde verneukt zichzelf het meest, zij ziet eruit alsof ze 7 nachten per week flink gaat stappen.
neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
De moeite waard om zondag de herhaling te kijken, popkes?
Nee, tenzij je écht niks te doen hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef mascara-klodder het volgende:
De moeite waard om zondag de herhaling te kijken, popkes?
Ligt echt aan de ondervloer....en de vloer daaronder....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook laminaat, nooit klachten gehad van de buren onder.
Zeker een TNS/NIPO gecertificeerde ondervloer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook laminaat, nooit klachten gehad van de buren onder.
Je moet Navy Seals gecertificeerde vloeren hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
[..]
Zeker een TNS/NIPO gecertificeerde ondervloer.
nee kind ligt dan op bed, dus kan nergens heenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, tenzij je écht niks te doen hebt.
Zo'n gevoel heb ik ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:09 schreef epicbeardman het volgende:
Die met piercing is lesbo volgens mij
Grappig man.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef waxmask het volgende:
Junkie mag op de paal van John zitten....Niggas love blonds...hoe dik of lelijk ze ook zijn....
Euhhh, okeeeee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef waxmask het volgende:
Junkie mag op de paal van John zitten....Niggas love blonds...hoe dik of lelijk ze ook zijn....
Waarom denk je dat John het samen met Natasja presenteert?quote:
John is de bruine Jeroen Pauw van RTL.....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Waarom denk je dat John het samen met Natasja presenteert?
De vloer die niet een nps/tno keurmerk heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
Ik vraag me af wat ze bedoelde met "niemand heeft ooit gekeken"?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:11 schreef waxmask het volgende:
Die licht getinte is toch wel knap?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind Natasja een lekker wijf vergeleken met die studentes
Natas zonder make-up is nog veel erger.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik denk tijdens de verbouwing in de vloerenzaak bij de geluidsdempende ondervloeren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:12 schreef Majkool het volgende:
Zouden er kinderen in de kelder zitten? Of waar hebben ze nooit gekeken?
Maar als ze lesbo is valt er voor ons weer weinig op te rukken...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die licht getinte is toch wel knap?
Ja als het niet te vroeg in de ochtend is tenminstequote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die licht getinte is toch wel knap?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:13 schreef Ronaldsen het volgende:
quote:
Nee, die negerin is graflelijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef inZanity het volgende:
Die blonde heeft een grafkop. Maar die andere twee met name die met die piercing zou ik wel doen hoor
"Ganna be tough if ya ain't got a muff!!!"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef inZanity het volgende:
Die blonde heeft een grafkop. Maar die andere twee met name die met die piercing zou ik wel doen hoor
Nee da's een typisch stinkwijf....als je al in de buurt komt, om al kots neigingen te krijgen hoe die muts moet ruiken....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, die negerin is graflelijk.
Maar die lucht...die lucht!!!! [/Ekdommodus]quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:20 schreef hexje het volgende:
Die donkere heeft een slechte weave. Met een andere pruik op der kop zou ze er best wel leuk uitzien.
Jij hebt ervaring met smatjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
Maar die lucht...die lucht!!!! [/Ekdommodus]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben ook jong geweest...ken mijn vrouwelijke viespeuken zo onderhand wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |