Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens! Jan gaat stoppen met roken
Iemand met een geheugencyclus van 1 week?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ken iemand die gaat iedere week stoppen met roken.
Geen idee. Qua storing was hollands nieuwe toch een bende?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens renesite. Ik denk dat ik dan toch voor jouw idee ga, maar was er niet veel te doen geweest om simyo een tijdje terug?
Om te beginnen maar 1 pogingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Een mens heeft gemiddeld 7 stoppogingen nodig om daadwerkelijk te stoppen.
Ik heb geen flauw idee, ik zit al jaren bij Vodafone. Maar het was meer iets met service enzo, ongevraagd bedragen afschrijven weet ik veel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Qua storing was hollands nieuwe toch een bende?
Geen idee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik zit al jaren bij Vodafone. Maar het was meer iets met service enzo, ongevraagd bedragen afschrijven weet ik veel.
Nee, iemand met een rookprobleem.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iemand met een geheugencyclus van 1 week?
Een slof.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik RAM je keihard als je dat gaat doen.
Wat doe jij vrijdag?
Jeetje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, iemand met een rookprobleem.
dan hang je op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ga niet de hele tijd 'praten' zeg... dan heb ik echt momenten dat ik niets zeg omdat ik heerlijk evenjes iets anders aan het doen ben...
Hoor ik zeker opeens; 'ben je er nog?'![]()
dm even een adresquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik RAM je keihard als je dat gaat doen.
Wat doe jij vrijdag?
Engig hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:51 schreef Renesite het volgende:
Kaasrol? Succes met je mobiele dingessen
HJ? Lekker rollen met Mark! Doe Mark een kusje van mij!
Dastan? Doe je ding man, boks!
Breezerslet? Zoentje van mij!
Klinkerbotsing? GA SLAPEN KUT!
Oh jammer anders kon je mee naar Jan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja.Tevens ga ik vrijdag waarschijnlijk die woning bekijken.
Hoe laat is dat? En ja, ben wel uitgenodigd, ook al ben ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jammer anders kon je mee naar Jan.met mij en Breezer.
En HUH toch wel?@?!?
ik hoop 't niet, krijg morgen mijn simkaartquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens renesite. Ik denk dat ik dan toch voor jouw idee ga, maar was er niet veel te doen geweest om simyo een tijdje terug?
8:08 trein @ 020CS.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? En ja, ben wel uitgenodigd, ook al ben iktweede
Nee, nu ik het lees valt het wel mee. Zal ik wel een keer hebben meegekregen terwijl mijn moeder trost radar zat te kijken ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik hoop 't niet, krijg morgen mijn simkaart
jammer weer maar de week na de herfstvakantie die week daarop op dinsdag date weer met mij Breezer komt ook misschienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet lukken vrees ik.
Oh, fijn, hoef ik je ook geen aandacht meer te geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok dan niet hoorik date wel alleen met mezelf.
Neee hou van mequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh, fijn, hoef ik je ook geen aandacht meer te geven.
Ik heb geld hoor maar ik spendeer het aan Klinkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zodra Jan weer geld heeft, dan rookt hij weer..
Zo iemand ken ik ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ken iemand die gaat iedere week stoppen met roken.
terechte constateringquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah vanavond ga ik echt echt vroeg slapen
Slechts liefdequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah vanavond ga ik echt echt vroeg slapen
Ik doe normaal. Het is gewoon heel veel emo.gifs waard.quote:
Vandaag om half 11 slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Het is gewoon heel veel emo.gifs waard.
Houd ik je aan, als ik je na half 11 zie dan zijn de rapen gaar hoor.quote:
De spreekwoordelijke rapen natuurlijk he, geen echte rapen he, tuurlijk geen echte rapen dacht jij dat het echte rapen waren? Zou een beetje raar zijn he echte rapen die gaar zijn he.quote:
Heb wel weer zin in om te dromen. Hele hoofd tolt en ben brakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Kutstudent het volgende:
Heel de nacht lucide dromen gehad.Wat is dat chill.
Komt door die draak van gisterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Kutstudent het volgende:
Lucide dromen zijn baasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Kutstudent het volgende:
Is een zegswijze.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen natuurlijk he, geen echte rapen he, tuurlijk geen echte rapen dacht jij dat het echte rapen waren? Zou een beetje raar zijn he echte rapen die gaar zijn he.
Mwah, ik zou in principe m'n maaginhoud weer naar buiten kunnen gooien en daar een foto van maken, maar ik denk niet dat mensen daar op zitten te wachten.quote:
Doe maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, ik zou in principe m'n maaginhoud weer naar buiten kunnen gooien en daar een foto van maken, maar ik denk niet dat mensen daar op zitten te wachten.
Nee sry.quote:
Jan denkt dat ie gaat stoppen met roken.quote:
Het schijnt dat je het kan trainen. Voordat je zo'n droom krijgt heb je standaard een terugkerende droom. Door die droom realiseer je je dat je droomt (dat is dus wat je kunt trainen) en kan je verder je droom lekker zelf fiksen zeg maar.quote:
Al 22 uur tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jan denkt dat ie gaat stoppen met roken.
Volhouden dan!quote:
Teveel moeite.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het schijnt dat je het kan trainen. Voordat je zo'n droom krijgt heb je standaard een terugkerende droom. Door die droom realiseer je je dat je droomt (dat is dus wat je kunt trainen) en kan je verder je droom lekker zelf fiksen zeg maar.
Maargoed, daarvoor moet je dus elke keer opschrijven wat je je kunt herinneren van je dromen en een patroon zoeken, en daar heb ik geen zin in.
soppende_sopstudent word ik danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd voor een nieuw account denk ik, Soggende_Sogstudent.
even bewaren dezequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soppende_sopstudent word ik dan
Mensen ontmoedigen om te stoppen met roken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jan denkt dat ie gaat stoppen met roken.
Oke,quote:
Ik zou zeggen, ga je gang.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mensen ontmoedigen om te stoppen met roken.![]()
KLB-topic waardig.
Niet.quote:
Nee, maar ga er wel regelmatig stappen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij komt ui maastrricht he?
[..]
thats the spirit
Meeestreeeeeeeeeeeegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij komt ui maastrricht he?
[..]
thats the spirit
waar dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, maar ga er wel regelmatig stappen.
Nah, dan krijg je weer ''TS rooktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga je gang.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nah, dan krijg je weer ''TS rookt'' wat dan weer 10 keer wordt gequote. Of iets dergelijks.
Je zou het natuurlijk in een leuk sausje kunnen genieten.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk in een leuk sausje kunnen genieten.
Dan zou het iets worden als ''iemand die iemand ontmoedigt om te stoppen met roken is een mongool.
Vertel.quote:
Je had sex met iemand anders dan JanPiraat.quote:
Ja.quote:
Waar het hart vol van is hè...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik de hele tijd in mn kont geknepen werd door allemaal jongens.
Laat me raden:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eh nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Laat me raden:
Kutstudent, Dastan, ThaTim en R_R.
Jammer.quote:
Genot.quote:
Morgen weer door piraat grijpgraag tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ew hij is eng.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgen weer door piraat grijpgraag toch
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
Er moet sowieso meer gezopen worden.
Morgen weer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
Er moet sowieso meer gezopen worden.
Jijquote:
Geen idee, ik heb wel een R_R voor je.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:50 schreef ThaTim het volgende:
Waar zijn de KB's, Dastans, leeells en Kutstudenten van deze wereld?
Geslapen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:50 schreef ThaTim het volgende:
Waar zijn de KB's, Dastans, leeells en Kutstudenten van deze wereld?
Terecht Genot.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb wel een R_R voor je.
R_R brengt je
Pics.quote:
Terechte likes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
14 likes voor mijn topic over Gregory van der Wiel. Ik word nog eens een populaire jongen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoofd
Schouder
Wiel
en
Genot
Wiel
en
Genot
Ik refereer aan deze post.quote:
Gij onwetende.quote:
Goede post.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoofd
Schouder
Wiel
en
Genot
Wiel
en
Genot
Genoat inderdaad, wat een garnaal is in het Gronings.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
Ricky - Genot is een cover van een Gronings lied.
Garnaaaaaaaaaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genoat inderdaad, wat een garnaal is in het Gronings.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef Dastan het volgende:
Heel doorzichtige manier om straks na 22.30 uur nog te kunnen posten, Klinker.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef Dastan het volgende:
Heel doorzichtige manier om straks na 22.30 uur nog te kunnen posten, Klinker.
quote:
Iets hier klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nou, ik heb serieus van kwart voor vijf tot kwart voor acht geslapen.
Ik ga wel klonen.
Goede, jij studeert rechten, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Iets hier klopt niet helemaal.
Het is net een tenlastelegging, alle feiten moeten vermeld worden, anders kan je het gelijk in de prullenbak gooien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kwart voor zes tot kwart voor acht, werd wakker greep meteen naar m'n telefoon, ging nog even gezellig op fok zitten en viel toen weer in slaap
Ehh nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is net een tenlastelegging, alle feiten moeten vermeld worden, anders kan je het gelijk in de prullenbak gooien.
Je weet niet eens wat een tenlastelegging is, bij dezen is je mening dus verworpen.quote:
Zelfs ik weet wat dat is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat een tenlastelegging is, bij dezen is je mening dus verworpen.
Niet waar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is net een tenlastelegging, alle feiten moeten vermeld worden, anders kan je het gelijk in de prullenbak gooien.
Rellende_Rotscholier: je mag KB niet plagen.quote:
Alle relevante feiten dan.quote:
Ja, meester.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:09 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Rellende_Rotscholier: je mag KB niet plagen.
Dan nog niet, de rechter kan dan makkelijker tot een bewezenverklaring komen. Het vervolgens niet kunnen kwalificeren, heeft niets met een prullenbak te maken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Alle relevante feiten dan.
Als je het niet kunt kwalificeren is het dus waardeloos, heb je gefaald, moet je het veranderen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Dan nog niet, de rechter kan dan makkelijker tot een bewezenverklaring komen. Het vervolgens niet kunnen kwalificeren, heeft niets met een prullenbak te maken.
prepostere aantijging.quote:
Leeell is een hipster en ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
Daar waren we toch al over uit of wat?
Wat wilde je typen, want je mocht me geen hipster meer noemen. En we waren er beide over uit dat ik alles behalve een hipster ben.quote:
Stop nou eensquote:
QFTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Je ziet er beter uit dan menig hipster, hoor, Klinker.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:33 schreef Dastan het volgende:
Je ziet er beter uit dan menig hipster, hoor, Klinker.
Nou.quote:
Heyyy, dat is ook nieuw.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:38 schreef Joosterd het volgende:
Your musical compatibility with KBEEEEEEEEEEE is Super
Music you have in common includes De Jeugd van Tegenwoordig, Foster the People, Noah And The Whale, Adele and Mumford & Sons.
Kan je dat niet zien bij KB's vriendjusquote:
Jij bent toch dinosawraaarwwr ?????quote:
O ja, da's waar ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Kan je dat niet zien bij KB's vriendjusMaar die van mij is JoostPTM
Was is die van jou dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
O ja, da's waar ook.
Your musical compatibility with JoostPTM is Very Low (2.31938%)
Ik moest lachen.quote:
Super lekkerquote:
Nou.quote:
Hij is helemaal niet dik godverdomme.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ik dacht Corpulent_Hipster_Dastan.
Ja, maar ik zie je niet zo vaak luisteren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:41 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Jij bent toch dinosawraaarwwr ?????
Kan goed kloppenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ja, maar ik zie je niet zo vaak luisteren.
Het is juist leuk omdat jij er zo op reageert.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:45 schreef Dastan het volgende:
Allemaal weer even lachen om deze werkelijk originele geintjes.
Bugles met dipsausquote:
Walgelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Hipsters die zulke dingen met hun beest doen, walgelijk!
Ik heb hier neppe pringles van de Lidlquote:
Zijn die nog een beetje te eten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Walgelijk![]()
dat doe je je schattige kitten niet aan
het is verdomme geen hond
[..]
Ik heb hier neppe pringles van de Lidl
Mwahhh het gaat ik voel me niet echt verzadigd maar je moet wat in zware tijden van crisisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:51 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zijn die nog een beetje te eten?
Treintje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doen alsof je het niet weet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |