Nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens! Jan gaat stoppen met roken
Iemand met een geheugencyclus van 1 week?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ken iemand die gaat iedere week stoppen met roken.
Geen idee. Qua storing was hollands nieuwe toch een bende?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens renesite. Ik denk dat ik dan toch voor jouw idee ga, maar was er niet veel te doen geweest om simyo een tijdje terug?
Om te beginnen maar 1 pogingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Heroinjunk het volgende:
Een mens heeft gemiddeld 7 stoppogingen nodig om daadwerkelijk te stoppen.
Ik heb geen flauw idee, ik zit al jaren bij Vodafone. Maar het was meer iets met service enzo, ongevraagd bedragen afschrijven weet ik veel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Qua storing was hollands nieuwe toch een bende?
Geen idee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:49 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, ik zit al jaren bij Vodafone. Maar het was meer iets met service enzo, ongevraagd bedragen afschrijven weet ik veel.
Nee, iemand met een rookprobleem.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Iemand met een geheugencyclus van 1 week?
Een slof.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik RAM je keihard als je dat gaat doen.
Wat doe jij vrijdag?
Jeetje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, iemand met een rookprobleem.
dan hang je op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ga niet de hele tijd 'praten' zeg... dan heb ik echt momenten dat ik niets zeg omdat ik heerlijk evenjes iets anders aan het doen ben...
Hoor ik zeker opeens; 'ben je er nog?'![]()
dm even een adresquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik RAM je keihard als je dat gaat doen.
Wat doe jij vrijdag?
Engig hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:51 schreef Renesite het volgende:
Kaasrol? Succes met je mobiele dingessen
HJ? Lekker rollen met Mark! Doe Mark een kusje van mij!
Dastan? Doe je ding man, boks!
Breezerslet? Zoentje van mij!
Klinkerbotsing? GA SLAPEN KUT!
Oh jammer anders kon je mee naar Jan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja.Tevens ga ik vrijdag waarschijnlijk die woning bekijken.
Hoe laat is dat? En ja, ben wel uitgenodigd, ook al ben ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh jammer anders kon je mee naar Jan.met mij en Breezer.
En HUH toch wel?@?!?
ik hoop 't niet, krijg morgen mijn simkaartquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens renesite. Ik denk dat ik dan toch voor jouw idee ga, maar was er niet veel te doen geweest om simyo een tijdje terug?
8:08 trein @ 020CS.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hoe laat is dat? En ja, ben wel uitgenodigd, ook al ben iktweede
Nee, nu ik het lees valt het wel mee. Zal ik wel een keer hebben meegekregen terwijl mijn moeder trost radar zat te kijken ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:53 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik hoop 't niet, krijg morgen mijn simkaart
jammer weer maar de week na de herfstvakantie die week daarop op dinsdag date weer met mij Breezer komt ook misschienquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:54 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet lukken vrees ik.
Oh, fijn, hoef ik je ook geen aandacht meer te geven.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ok dan niet hoorik date wel alleen met mezelf.
Neee hou van mequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Oh, fijn, hoef ik je ook geen aandacht meer te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |