Ik heb geld hoor maar ik spendeer het aan Klinkerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Zodra Jan weer geld heeft, dan rookt hij weer..
Zo iemand ken ik ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
Ik ken iemand die gaat iedere week stoppen met roken.
terechte constateringquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah vanavond ga ik echt echt vroeg slapen
Slechts liefdequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bah vanavond ga ik echt echt vroeg slapen
Ik doe normaal. Het is gewoon heel veel emo.gifs waard.quote:
Vandaag om half 11 slapenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik doe normaal. Het is gewoon heel veel emo.gifs waard.
Houd ik je aan, als ik je na half 11 zie dan zijn de rapen gaar hoor.quote:
De spreekwoordelijke rapen natuurlijk he, geen echte rapen he, tuurlijk geen echte rapen dacht jij dat het echte rapen waren? Zou een beetje raar zijn he echte rapen die gaar zijn he.quote:
Heb wel weer zin in om te dromen. Hele hoofd tolt en ben brakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Kutstudent het volgende:
Heel de nacht lucide dromen gehad.Wat is dat chill.
Komt door die draak van gisterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Kutstudent het volgende:
Lucide dromen zijn baasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Kutstudent het volgende:
Is een zegswijze.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen natuurlijk he, geen echte rapen he, tuurlijk geen echte rapen dacht jij dat het echte rapen waren? Zou een beetje raar zijn he echte rapen die gaar zijn he.
Mwah, ik zou in principe m'n maaginhoud weer naar buiten kunnen gooien en daar een foto van maken, maar ik denk niet dat mensen daar op zitten te wachten.quote:
Doe maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, ik zou in principe m'n maaginhoud weer naar buiten kunnen gooien en daar een foto van maken, maar ik denk niet dat mensen daar op zitten te wachten.
Nee sry.quote:
Jan denkt dat ie gaat stoppen met roken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |