De spreekwoordelijke rapen natuurlijk he, geen echte rapen he, tuurlijk geen echte rapen dacht jij dat het echte rapen waren? Zou een beetje raar zijn he echte rapen die gaar zijn he.quote:
Heb wel weer zin in om te dromen. Hele hoofd tolt en ben brakquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Kutstudent het volgende:
Heel de nacht lucide dromen gehad.Wat is dat chill.
Komt door die draak van gisterquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Kutstudent het volgende:
Lucide dromen zijn baasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:54 schreef Kutstudent het volgende:
Is een zegswijze.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De spreekwoordelijke rapen natuurlijk he, geen echte rapen he, tuurlijk geen echte rapen dacht jij dat het echte rapen waren? Zou een beetje raar zijn he echte rapen die gaar zijn he.
Mwah, ik zou in principe m'n maaginhoud weer naar buiten kunnen gooien en daar een foto van maken, maar ik denk niet dat mensen daar op zitten te wachten.quote:
Doe maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mwah, ik zou in principe m'n maaginhoud weer naar buiten kunnen gooien en daar een foto van maken, maar ik denk niet dat mensen daar op zitten te wachten.
Nee sry.quote:
Jan denkt dat ie gaat stoppen met roken.quote:
Het schijnt dat je het kan trainen. Voordat je zo'n droom krijgt heb je standaard een terugkerende droom. Door die droom realiseer je je dat je droomt (dat is dus wat je kunt trainen) en kan je verder je droom lekker zelf fiksen zeg maar.quote:
Al 22 uur tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jan denkt dat ie gaat stoppen met roken.
Volhouden dan!quote:
Teveel moeite.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het schijnt dat je het kan trainen. Voordat je zo'n droom krijgt heb je standaard een terugkerende droom. Door die droom realiseer je je dat je droomt (dat is dus wat je kunt trainen) en kan je verder je droom lekker zelf fiksen zeg maar.
Maargoed, daarvoor moet je dus elke keer opschrijven wat je je kunt herinneren van je dromen en een patroon zoeken, en daar heb ik geen zin in.
soppende_sopstudent word ik danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd voor een nieuw account denk ik, Soggende_Sogstudent.
even bewaren dezequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soppende_sopstudent word ik dan
Mensen ontmoedigen om te stoppen met roken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jan denkt dat ie gaat stoppen met roken.
Oke,quote:
Ik zou zeggen, ga je gang.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mensen ontmoedigen om te stoppen met roken.![]()
KLB-topic waardig.
Niet.quote:
Nee, maar ga er wel regelmatig stappen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij komt ui maastrricht he?
[..]
thats the spirit
Meeestreeeeeeeeeeeegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij komt ui maastrricht he?
[..]
thats the spirit
waar dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Nee, maar ga er wel regelmatig stappen.
Nah, dan krijg je weer ''TS rooktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga je gang.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:25 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nah, dan krijg je weer ''TS rookt'' wat dan weer 10 keer wordt gequote. Of iets dergelijks.
Je zou het natuurlijk in een leuk sausje kunnen genieten.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:28 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Je zou het natuurlijk in een leuk sausje kunnen genieten.
Dan zou het iets worden als ''iemand die iemand ontmoedigt om te stoppen met roken is een mongool.
Vertel.quote:
Je had sex met iemand anders dan JanPiraat.quote:
Ja.quote:
Waar het hart vol van is hè...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik de hele tijd in mn kont geknepen werd door allemaal jongens.
Laat me raden:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik de hele tijd in mn kont geknepen werd door allemaal jongens.
Eh nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Laat me raden:
Kutstudent, Dastan, ThaTim en R_R.
Jammer.quote:
Genot.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |