Het schijnt dat je het kan trainen. Voordat je zo'n droom krijgt heb je standaard een terugkerende droom. Door die droom realiseer je je dat je droomt (dat is dus wat je kunt trainen) en kan je verder je droom lekker zelf fiksen zeg maar.quote:
Al 22 uur tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jan denkt dat ie gaat stoppen met roken.
Volhouden dan!quote:
Teveel moeite.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:22 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Het schijnt dat je het kan trainen. Voordat je zo'n droom krijgt heb je standaard een terugkerende droom. Door die droom realiseer je je dat je droomt (dat is dus wat je kunt trainen) en kan je verder je droom lekker zelf fiksen zeg maar.
Maargoed, daarvoor moet je dus elke keer opschrijven wat je je kunt herinneren van je dromen en een patroon zoeken, en daar heb ik geen zin in.
soppende_sopstudent word ik danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tijd voor een nieuw account denk ik, Soggende_Sogstudent.
even bewaren dezequote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
soppende_sopstudent word ik dan
Mensen ontmoedigen om te stoppen met roken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Jan denkt dat ie gaat stoppen met roken.
Oke,quote:
Ik zou zeggen, ga je gang.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Mensen ontmoedigen om te stoppen met roken.![]()
KLB-topic waardig.
Niet.quote:
Nee, maar ga er wel regelmatig stappen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij komt ui maastrricht he?
[..]
thats the spirit
Meeestreeeeeeeeeeeegquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef tdrone het volgende:
[..]
jij komt ui maastrricht he?
[..]
thats the spirit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |