Morgen weer door piraat grijpgraag tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik de hele tijd in mn kont geknepen werd door allemaal jongens.
Ew hij is eng.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Morgen weer door piraat grijpgraag toch
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
Er moet sowieso meer gezopen worden.
Morgen weer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:04 schreef Kutstudent het volgende:
Er moet sowieso meer gezopen worden.
Jijquote:
Geen idee, ik heb wel een R_R voor je.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:50 schreef ThaTim het volgende:
Waar zijn de KB's, Dastans, leeells en Kutstudenten van deze wereld?
Geslapen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:50 schreef ThaTim het volgende:
Waar zijn de KB's, Dastans, leeells en Kutstudenten van deze wereld?
Terecht Genot.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb wel een R_R voor je.
R_R brengt je
Pics.quote:
Terechte likes.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
14 likes voor mijn topic over Gregory van der Wiel. Ik word nog eens een populaire jongen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoofd
Schouder
Wiel
en
Genot
Wiel
en
Genot
Ik refereer aan deze post.quote:
Gij onwetende.quote:
Goede post.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hoofd
Schouder
Wiel
en
Genot
Wiel
en
Genot
Genoat inderdaad, wat een garnaal is in het Gronings.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
Ricky - Genot is een cover van een Gronings lied.
Garnaaaaaaaaaalquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Genoat inderdaad, wat een garnaal is in het Gronings.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef Dastan het volgende:
Heel doorzichtige manier om straks na 22.30 uur nog te kunnen posten, Klinker.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef Dastan het volgende:
Heel doorzichtige manier om straks na 22.30 uur nog te kunnen posten, Klinker.
quote:
Iets hier klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Nou, ik heb serieus van kwart voor vijf tot kwart voor acht geslapen.
Ik ga wel klonen.
Goede, jij studeert rechten, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Iets hier klopt niet helemaal.
Het is net een tenlastelegging, alle feiten moeten vermeld worden, anders kan je het gelijk in de prullenbak gooien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kwart voor zes tot kwart voor acht, werd wakker greep meteen naar m'n telefoon, ging nog even gezellig op fok zitten en viel toen weer in slaap
Ehh nee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is net een tenlastelegging, alle feiten moeten vermeld worden, anders kan je het gelijk in de prullenbak gooien.
Je weet niet eens wat een tenlastelegging is, bij dezen is je mening dus verworpen.quote:
Zelfs ik weet wat dat is.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je weet niet eens wat een tenlastelegging is, bij dezen is je mening dus verworpen.
Niet waar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is net een tenlastelegging, alle feiten moeten vermeld worden, anders kan je het gelijk in de prullenbak gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |