Precies dat trukje deed zo'n gast ook bij mij op vakantiequote:
Whahaha lolol XDquote:
Wat een mongool zeg, niet normaalquote:
Toegegeven, het is behoorlijk baas. Jammer dat er jaarlijks zoveel domme toeristen overlijden doordat ze denken dat ze dit kunnenquote:
Moet me niet voorstellen dat iemand er naast valt. Te erg gewoon. Zulke shit support ik ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toegegeven, het is behoorlijk baas. Jammer dat er jaarlijks zoveel domme toeristen overlijden doordat ze denken dat ze dit kunnen.
8.6 bierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Whahaha lolol XD
Is politie merk?
Het is een typetje van een Vlaamse rapper (Fresku).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een mongool zeg, niet normaal.
Ooit eens gelezen dat op vakantiebestemmingen als Ibiza dit gewoon jaarlijks gebeurt. Ze weten zegmaar dat het seizoen weer is begonnen als de eerste het ziekenhuis in is gesprongenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
Moet me niet voorstellen dat iemand er naast valt. Te erg gewoon. Zulke shit support ik ook voor geen meter.
??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Het is een typetje van een Vlaamse rapper (Fresku).
ik ook niet, toch valt me dit wel opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Niet iedereen op 9gag kan even goed engels
Stoot hij zijn poot nou niet?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Markster het volgende:
moest toch even hard lachen om deze droogheid:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
een soort quest van zijn vriendin gekregen om te doen (oftewel klusjes) met als reward: avondeten en tieten kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:36 schreef Mirel het volgende:
Snap em niet helemaal die bovenste.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik bedoel de post boven mijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:26 schreef jagga het volgende:
[..]
een soort quest van zijn vriendin gekregen om te doen (oftewel klusjes) met als reward: avondeten en tieten kijken.
Wel leuk gevonden
Teringquote:
quote:
Kuttrollquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Het is een typetje van een Vlaamse rapper (Fresku).
ik ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Huh ik snap de advertentie van de fauteuil niet?
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Huh ik snap de advertentie van de fauteuil niet?
Euh, love seat is gewoon een formaat stoel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:23 schreef whY... het volgende:
Hmm die fauteuil is gebruikt als seks stoel, dus er zitten nog wat 'vlekken' op. Verder is hij in primastaat
edit: fwokker is me net voor
quote:
Ik snap dit soort acties echt nooit. Zijn zulke mensen zo ontzettend dom dat ze dit niet zien aankomen?quote:
Racistische reactie?? Gaat gewoon om dit soort stomme acties niet om de mensen die het doen. Ik doel er meer op dat er kennelijk mensen bestaan die het gevaar van hun acties niet kunnen overzien. Daar verbaas ik mij over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef Catch22- het volgende:
Lok je nu een racistische opmerking uit?
[ http://img825.imageshack.us/img825/6537/16420206.jpg (copy/paste deze link) ]
Negers dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:47 schreef davako het volgende:
[..]
Racistische reactie?? Gaat gewoon om dit soort stomme acties niet om de mensen die het doen. Ik doel er meer op dat er kennelijk mensen bestaan die het gevaar van hun acties niet kunnen overzien. Daar verbaas ik mij over.
Vertel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Verhaal daarachter is geweldig.
Waren opnames voor een programma, maar een omstander wist dat niet en trapte de 'dief' neer.quote:
http://en.paperblog.com/m(...)icked-in-face-50498/quote:Some jackass thought it would be funny to Saran wrap their friends face (or maybe it was a random) in the mall. What the “prankster” didn’t know is that an observer thought he was a bad guy. You’ll just have to watch to see how much this must have sucked!
Oké, dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waren opnames voor een programma, maar een omstander wist dat niet en trapte de 'dief' neer.
What the héllquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij al vrij oud, maar wel een geniaal verhaal.
Daar gaat de rest van mijn dagquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef PiRANiA het volgende:
Voor wie content voor dit topic zoekt:
http://imgur-roulette.appspot.com/
En dan bovenin op 'full size' klikken.
Kan NSFW zijn.
Je hebt mijn treinreis gered!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef PiRANiA het volgende:
Kan NSFW zijn.
Zal bij Dick's last resort zijn. Dat is een restaurant keten.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:09 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Wat een faal in het leven moet je zijn als je met zo'n hoed opdoet
Tot mijn buurman en ik een foto zagen verschijnen van een sex hebbend koppel waarvan ook de man nog eens anaal genomen werd door een andere manquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[ gifje met 3 kansloze mannetjes ]
Kan aan mij liggen, maar hij doet het nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef PiRANiA het volgende:
Kan NSFW zijn.
bij mij ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:47 schreef TheDutchguy het volgende:
[..]
Kan aan mij liggen, maar hij doet het niet
Held!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef PiRANiA het volgende:
Kan NSFW zijn.
jezus, hoe stom kan je zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:48 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij al vrij oud, maar wel een geniaal verhaal.
Oké..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:24 schreef Mirel het volgende:
Ik vind sokken geen pleasure in life. Krijg er nare rillingen van, als ze langs m'n voeten en nagels gaan. Brrrrrr. En bij uitslapen heb ik altijd dat ik het graag wil als ik vroeg op moet staan, maar als ik vrij heb dan heb ik er geen zin in en sta ik gewoon vroeg op
Dit is wel grappig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:23 schreef delano.888 het volgende:
Het word elke keer gekker met die janpanse gameshows:
http://www.killsometime.c(...)r-Climbing-Game-Show
NEE. Ricky Gervais is een held en dat plaatje is de bom.quote:
Wow. Serieus, wow. Ik zou ook vreemdgaan als hij m'n vriend zou zijnquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:07 schreef Dimens het volgende:
http://www.noob.us/entert(...)-cinnamon-challenge/
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef PiRANiA het volgende:
Kan NSFW zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wut?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2011 10:41:39 ]
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:07 schreef Dimens het volgende:
Als je niet vreemd gaat, gebeuren zulke dingen niet. Ik vind het een terechte actie van hem.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:19 schreef _Loki het volgende:
[..]
Wow. Serieus, wow. Ik zou ook vreemdgaan als hij m'n vriend zou zijn
And overacting....quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:37 schreef UncleSam het volgende:
Fake filmpje joh. Ze had al lang al weg kunnen rennen ofzo. En wie hield de camera eigenlijk vast?
Hij had het ook gewoon uit kunnen maken. Haar op de grond gooien, bekogelen met eieren en haar nek vasthouden onder de kraan is gewoon ziekquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je niet vreemd gaat, gebeuren zulke dingen niet. Ik vind het een terechte actie van hem.
Deed ik zoiets maar toen mijn vriendin vreemd was gegaan, maar helaas was ik toen nog een eitje.
Op de grond gooien en de eieren gingen wel ver, om het begin kon ik wel lachen.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:08 schreef _Loki het volgende:
[..]
Hij had het ook gewoon uit kunnen maken. Haar op de grond gooien, bekogelen met eieren en haar nek vasthouden onder de kraan is gewoon ziekZegt ook wel wat dat zij al de 3e is die het hem flikt.
Twijfel wel of het echt is, hoewel ik haar best echt vind reageren.
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hihi snap je hem? Omdat hij vet eten koopt en dan een diet coke erbij
but fuk bal!quote:
Als dit echt is, is die gozer echt een fucking mongool.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:07 schreef Dimens het volgende:
Daar komt je UI dus vandaan?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:09 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Maar goed, weer verder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
valt me mij van hem dat hij haar tot slot niet anaal vernederdequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 09:07 schreef Dimens het volgende:
Bwhehe je doet het beter dan ik!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 15:48 schreef CyberJesus het volgende:
Beautiful
Lovely
Whore
Ye, that's me.
Dit herinnert mij eraan dat een reiger zo'n grote vis had gehaald uit onze vijverquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 14:09 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Maar goed, weer verder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Carlos Ray "Chuck" Norris (born March 10, 1940)[1] is an American martial artist and actor.quote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:40 schreef delano.888 het volgende:
OMG!!!
http://www.killsometime.c(...)tside-Hotel-Elevator
De sprong zou ik nog wel durven denk ik, maar die weg naar boven, DAMN, over lef gesproken.
Daar zelf heen gaan... tja pauper...quote:
Brokenquote:
Wat een lul.quote:
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:59 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dit past er ook wel bij.
[ afbeelding ]
bron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een lijst!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:56 schreef Mirel het volgende:
[LIST]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ]• [ link | afbeelding ][/LIST]
Linksboven is m00t, de oprichter van 4chan. De site die hij heeft gemaakt is de grootste afvoerput van het internet denkbaarquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben vast de enige die dit verhaal nog steeds niet kent?
Bijna allemaal herkenbaar, behalve die van de gps danquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:13 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No shit sherlockquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:29 schreef picodealion het volgende:
[..]
Linksboven is m00t, de oprichter van 4chan. De site die hij heeft gemaakt is de grootste afvoerput van het internet denkbaar.
Ja weet ik veelquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
No shit sherlock
Ik bedoel dat meisje
Ziet er erg random uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:42 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Gewoon een random ziek plaatje lijkt me.
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:05 schreef picodealion het volgende:
Ingewikkelde shit men, geef wel stof tot nadenken dat dan weer wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, nou je het zegt, dat is idd wel erg onlogisch.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:53 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mijn persoonlijke ergernis:
[ afbeelding ]
Ligt aan de servers en de bandbreedte die ze per downloader beschikbaar stellen (of over hebben)quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:53 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Mijn persoonlijke ergernis:
[ afbeelding ]
Neequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 16:23 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja, nou je het zegt, dat is idd wel erg onlogisch.
haha grappig man!quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:18 schreef Mirel het volgende:
Wat leuk om te doen in SA is om de draw distance 10x groter te maken dan het normale max. Het jammere is wel dat 'ie bij mij gaat clippen als ik vanaf de LA wolkenkrabbers richting San Francisco of Las Vegas ga kijken. Richting de grote berg kijken levert geen clipping up.
[ afbeelding ]
Wel tof eigenlijk, je merkt op dat San Andreas eigenlijk niet eens zóveel groter is dan GTA IV.
Verkeerde topic denk ik?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:18 schreef Mirel het volgende:
Wat leuk om te doen in SA is om de draw distance 10x groter te maken dan het normale max. Het jammere is wel dat 'ie bij mij gaat clippen als ik vanaf de LA wolkenkrabbers richting San Francisco of Las Vegas ga kijken. Richting de grote berg kijken levert geen clipping up.
[ afbeelding ]
Wel tof eigenlijk, je merkt op dat San Andreas eigenlijk niet eens zóveel groter is dan GTA IV.
"Volgens mij" en dan precies de goede vierkante mijl goed hebbenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:29 schreef vosss het volgende:
Toch op games gebied een redelijk klein wereldje (13,6 vierkante mijl)
Grootste is volgens mij nog altijd Elder Scrolls II - Daggerfall met 62.394 vierkante mijl.
De flightsimulator van Google Earth is het grootst. :pquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:29 schreef vosss het volgende:
Toch op games gebied een redelijk klein wereldje (13,6 vierkante mijl)
Grootste is volgens mij nog altijd Elder Scrolls II - Daggerfall met 62.394 vierkante mijl.
Het is maar net wat voor snelheid het spel heeft , met burnout vond ik de map juist te kleinquote:
die 2equote:Op zondag 16 oktober 2011 15:34 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk dat die hier over gaat:quote:
Er staat zelfs Japanner in de titel, en toch zeg jij Chineesquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:04 schreef ukga het volgende:
Chinees wordt ge-owned door de nieuwe iPhone 4s met Siri
http://www.fail.nl/index/video/japannner_vs_spraakherkenning
Nicequote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel creatief.quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:22 schreef PiRANiA het volgende:
In het toilet van een technische universiteit:
[ afbeelding ]
Holy shit dat is vetquote:
Leuk die posters alleen jammer dat zulke dingen nooit op poster formaat (lees: printbaar) formaat zijnquote:Op zondag 16 oktober 2011 21:08 schreef picodealion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 1 gelooft in wat er in een boek staat en wat ie nog nooit in het echt heeft gezien en de ander gelooft in plaatjes wat ie nooit in het echt heeft gezienquote:
je ziet toch de sterren/planeten/maan in de lucht?quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
De 1 gelooft in wat er in een boek staat en wat ie nog nooit in het echt heeft gezien en de ander gelooft in plaatjes wat ie nooit in het echt heeft gezien
Ik zie alleen maar wolken...quote:Op zondag 16 oktober 2011 23:56 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
je ziet toch de sterren/planeten/maan in de lucht?
Make it rainquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |