Precies dat trukje deed zo'n gast ook bij mij op vakantiequote:
Whahaha lolol XDquote:
Wat een mongool zeg, niet normaalquote:
Toegegeven, het is behoorlijk baas. Jammer dat er jaarlijks zoveel domme toeristen overlijden doordat ze denken dat ze dit kunnenquote:
Moet me niet voorstellen dat iemand er naast valt. Te erg gewoon. Zulke shit support ik ook voor geen meter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:03 schreef picodealion het volgende:
[..]
Toegegeven, het is behoorlijk baas. Jammer dat er jaarlijks zoveel domme toeristen overlijden doordat ze denken dat ze dit kunnen.
8.6 bierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef kevin66166 het volgende:
[..]
Whahaha lolol XD
Is politie merk?
Het is een typetje van een Vlaamse rapper (Fresku).quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wat een mongool zeg, niet normaal.
Ooit eens gelezen dat op vakantiebestemmingen als Ibiza dit gewoon jaarlijks gebeurt. Ze weten zegmaar dat het seizoen weer is begonnen als de eerste het ziekenhuis in is gesprongenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:21 schreef ezelbayraktar het volgende:
[..]
Moet me niet voorstellen dat iemand er naast valt. Te erg gewoon. Zulke shit support ik ook voor geen meter.
??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Het is een typetje van een Vlaamse rapper (Fresku).
ik ook niet, toch valt me dit wel opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Markster het volgende:
[..]
Niet iedereen op 9gag kan even goed engels
Stoot hij zijn poot nou niet?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Markster het volgende:
moest toch even hard lachen om deze droogheid:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
een soort quest van zijn vriendin gekregen om te doen (oftewel klusjes) met als reward: avondeten en tieten kijken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:36 schreef Mirel het volgende:
Snap em niet helemaal die bovenste.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik bedoel de post boven mijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:26 schreef jagga het volgende:
[..]
een soort quest van zijn vriendin gekregen om te doen (oftewel klusjes) met als reward: avondeten en tieten kijken.
Wel leuk gevonden
Teringquote:
quote:
Kuttrollquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:29 schreef Façade het volgende:
[..]
Het is een typetje van een Vlaamse rapper (Fresku).
ik ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Huh ik snap de advertentie van de fauteuil niet?
Gelukkig, ben ik niet de enigequote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:31 schreef UncleSam het volgende:
Huh ik snap de advertentie van de fauteuil niet?
Euh, love seat is gewoon een formaat stoel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:23 schreef whY... het volgende:
Hmm die fauteuil is gebruikt als seks stoel, dus er zitten nog wat 'vlekken' op. Verder is hij in primastaat
edit: fwokker is me net voor
quote:
Ik snap dit soort acties echt nooit. Zijn zulke mensen zo ontzettend dom dat ze dit niet zien aankomen?quote:
Racistische reactie?? Gaat gewoon om dit soort stomme acties niet om de mensen die het doen. Ik doel er meer op dat er kennelijk mensen bestaan die het gevaar van hun acties niet kunnen overzien. Daar verbaas ik mij over.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:42 schreef Catch22- het volgende:
Lok je nu een racistische opmerking uit?
[ http://img825.imageshack.us/img825/6537/16420206.jpg (copy/paste deze link) ]
Negers dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:47 schreef davako het volgende:
[..]
Racistische reactie?? Gaat gewoon om dit soort stomme acties niet om de mensen die het doen. Ik doel er meer op dat er kennelijk mensen bestaan die het gevaar van hun acties niet kunnen overzien. Daar verbaas ik mij over.
Vertel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:53 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Verhaal daarachter is geweldig.
Waren opnames voor een programma, maar een omstander wist dat niet en trapte de 'dief' neer.quote:
http://en.paperblog.com/m(...)icked-in-face-50498/quote:Some jackass thought it would be funny to Saran wrap their friends face (or maybe it was a random) in the mall. What the “prankster” didn’t know is that an observer thought he was a bad guy. You’ll just have to watch to see how much this must have sucked!
Oké, dat dacht ik al jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Waren opnames voor een programma, maar een omstander wist dat niet en trapte de 'dief' neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |