"This man is worth the mourning of people, not Steve Jobs", staat er.quote:
nog steeds mag je best om em rouwen als je dat wilquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
"This man is worth the mourning of people, not Steve Jobs", staat er.
Volgens de maker van dat plaatje niet, daar gaat mijn klacht over.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef koulo3000 het volgende:
[..]
nog steeds mag je best om em rouwen als je dat wil
Als ik genoeg geld had om in die winkel een trui te kopen zou het met m'n verdriet snel gedaan zijn denk ik.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef bas-beest het volgende:
Tuurlijk mag dat wel, maar je hoeft er ook niet weer mee te koop te gaan lopen.
Of ineens ook bij die winkel waar Steve Jobs z'n coltruien kocht, ook een trui te gaan kopen... dat soort dingen.
volgens mij vind ie alleen dat deze kerel t meer waard is dan steve jobsquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:28 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens de maker van dat plaatje niet, daar gaat mijn klacht over.
Ik moest elke keer huilen toen jij een ban had andersquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:30 schreef Rectum het volgende:
Rouwen om mensen die je niet persoonlijk kent is sowieso al een beetje raar:S xD
Dat mag je vinden, maar het gaat weer te ver om te zeggen "Steve Jobs doesn't deserve the mourning of people", en daar gaat mijn klacht over.quote:
Waarom zou je rouwen om iemand die je persoonlijk niet eens kent...quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, maar het gaat weer te ver om te zeggen "Steve Jobs doesn't deserve the mourning of people", en daar gaat mijn klacht over.
Wat maakt jou het uit of iemand wil rouwen om iemand die ze niet persoonlijk kennen? Láát mensen godverdomme nou eens!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Waarom zou je rouwen om iemand die je persoonlijk niet eens kent...
Niemand anders had Apple kunnen maken tot wat het nu is. Jobs had echt een unieke visie.quote:
Dat is natuurlijk iets anders dan zeggen "doesn't DESERVE mourning". Maker van het plaatje heeft wel een punt, jammer alleen dat dit erbij staat.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:32 schreef Nickjuh16 het volgende:
[..]
Waarom zou je rouwen om iemand die je persoonlijk niet eens kent...
Lekker hypocriet. Mensen worden op straat neergeschoten en daar word niet om gerouwd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat maakt jou het uit of iemand wil rouwen om iemand die ze niet persoonlijk kennen? Láát mensen godverdomme nou eens!
En moeten we blij zijn met Apple?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Niemand anders had Apple kunnen maken tot wat het nu is. Jobs had echt een unieke visie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |