SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....![]()
Alleen maar om zijn tv?quote:
neee niet om de tv, ik wil geen 3d! en ik wil een grotere, heb nu ook al 42"quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen maar om zijn tv?
Koop je zelf toch ook een nieuwe
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor Poit dan maar![]()
Ik ben jaloers op Poit zijn PS3 games boehoehoehoeh![]()
![]()
huh?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:44 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh, en de katten Jazz en Arcee zijn ook al vernoemd naar autobots en er bestaat ook zoiets als te ver gaan.
42"quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neee niet om de tv, ik wil geen 3d! en ik wil een grotere, heb nu ook al 42"
Welke heeft hij dan die jij wilt hebben? Gewoon verleidelijk aankijken, dan krijg je die tv erbij cadeau!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor Poit dan maar![]()
Ik ben jaloers op Poit zijn PS3 games boehoehoehoeh![]()
![]()
jij bent een slecht 'dinnetje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
en mijn ex wou ook dat de katten megatron en optimus genoemd werden, dat heb ik dus even mooi tegen gehouden
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent een slecht 'dinnetje.
Jij wilt serieus zulke namen aan dieren geven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn katten heten Jazz & Arcee. True story.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij wilt serieus zulke namen aan dieren geven.
ja maar mijn ogen zijn net zo verkut als mijn lichaamquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:47 schreef Solique het volgende:
[..]
42"En te klein vinden.
Zit hier nog met een 24"
neh we zijn nu uit elkaar en anders hadden die beesten nog zo geheten ..quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn het enige welke nog goed werken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
ja maar mijn ogen zijn net zo verkut als mijn lichaamdus ik wil groter beeld
Niks verkut aan je ogen... Of je lichaamquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar mijn ogen zijn net zo verkut als mijn lichaamdus ik wil groter beeld
[..]
neh we zijn nu uit elkaar en anders hadden die beesten nog zo geheten ..
Jij had Shar nog niet eerder gezien?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niks verkut aan je ogen... Of je lichaam![]()
Jawel, bij de meet in Den Bosch...quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij had Shar nog niet eerder gezien?
Dacht al, daar was jij ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jawel, bij de meet in Den Bosch...
Nu weet ik het zeker
Mutsjequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn ogen zijn alweer tijdje rood omdat ik dus mijn bril niet op had gedaan .. want lui![]()
![]()
nouja zo maar lekker slapen dan is allse weer okay
lol, had ze de eerste keer bij jou geen vepletterende indruk achter gelaten dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jawel, bij de meet in Den Bosch...
Nu weet ik het zeker
Ja echt welquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht al, daar was jij ook.
Had je dus niet goed gekeken
Lag voor mij iets anders, maar zeker mooie dag.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, had ze de eerste keer bij jou geen vepletterende indruk achter gelaten dan?
Die dag was wel mooi hoor.. GamebabeLotje
koei
Kuukske
Shar
haha, kan ik begrijpenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja echt welMaar ik vraag niet zo snel iemand uit of doe zoiets als dit...
Ik was ook erg zenuwachtig
Trusten Poitquote:
Trusten Sharquote:
Noohh wat vind Poit ons toch leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, had ze de eerste keer bij jou geen vepletterende indruk achter gelaten dan?
Die dag was wel mooi hoor.. GamebabeLotje
koei
Kuukske
Shar
quote:
Sharquote:
ze zijn nu al in staat om mij terug naar huis te sturenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Je gaat het weer proberen vandaag?
Als ze zo gaan reageren dan valt het echt wel op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze zijn nu al in staat om mij terug naar huis te sturen
is het zo erg of heb je gewoon heel onaardige collega's?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ze zo gaan reageren dan valt het echt wel op.
Als het echt niet gaat gewoon luisteren en naar huis.
Ze blijven iig ver uit mijn buurt, een zombie ziet ern u beter uit dan ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is het zo erg of heb je gewoon heel onaardige collega's?
Dawn of the Dead, Resident Evil of 28 Days Later zombie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Ze blijven iig ver uit mijn buurt, een zombie ziet ern u beter uit dan ik
Fallenquote:
Eendje heeft het ook overleefd dus zij moeten zich niet aanstellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze blijven iig ver uit mijn buurt, een zombie ziet ern u beter uit dan ik
Vrij belangrijk detail.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dawn of the Dead, Resident Evil of 28 Days Later zombie?
Aan de cover heb je genoeg. Bespaar je de moeite.. Er zijn betere films met Jenna Jamesonquote:
Film is een beetje slapjes dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Aan de cover heb je genoeg. Bespaar je de moeite.. Er zijn betere films met Jenna Jameson
Nee, Poit was een beetje slapjesquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, Poit was een beetje slapjes
Dunno nog niet gezien..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Hoe is Lesbian Vampire Killers?
die is awesome in 2Dquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno nog niet gezien..
Ik ga wel Piranha in 3D kijken
Ja maar toen kon ik in de ochtend nog goed uitslapen en kon ik rustig aan doen toen ging het een stuk beterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Fallen
[..]
Eendje heeft het ook overleefd dus zij moeten zich niet aanstellen
Ga dan ook terug! Muts!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar toen kon ik in de ochtend nog goed uitslapen en kon ik rustig aan doen toen ging het een stuk beter
Ik wil weer terug naar mijn joggingpak en bank of bedje
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die is awesome in 2D
Kelly Brook
Riley Steel
Gianna Michaels
Die collega's moeten niet zo zeurenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Fallen
[..]
Eendje heeft het ook overleefd dus zij moeten zich niet aanstellen
Als zelfs je collega's al aangeven je naar huis te willen sturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar toen kon ik in de ochtend nog goed uitslapen en kon ik rustig aan doen toen ging het een stuk beter
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:57 schreef Poit het volgende:
[..]Misschien koop ik hem wel op Bluray!!
En iets dat citrix heetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die collega's moeten niet zo zeurenShar, je mag gerust hier komen hoor...
Ze gebruiken hier wel Windows Server 2003 Standard Edition...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Opgelost!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PLEESTEETSION 3 OUWE!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]heb jij dan een BluRay-speler?
quote:
11,99 bij bolletje (2D + 3D)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
PLEESTEETSION 3 OUWE!!
Maar 26 euro voor de bluray vind ik wat veel...
Echt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
11,99 bij bolletje (2D + 3D)
http://www.bol.com/nl/p/d(...)a64f7cbafa8460000411
Let op de actie, 2 bestellen van 11,99 en betaal 20 euro (mocht je nog andere film zien)quote:
Zombielandquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Let op de actie, 2 bestellen van 11,99 en betaal 20 euro (mocht je nog andere film zien)
Komtie nu meequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Let op de actie, 2 bestellen van 11,99 en betaal 20 euro (mocht je nog andere film zien)
3D valt zwaar tegen bij die filmquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zombieland
edit: of http://www.bol.com/nl/p/d(...)010210579/index.html voor je 3DTV!
Zombieland slecht? Ik vind het een van de beste films van vorig jaar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Die film is zo slecht, 3D valt ook zwaar tegen.
Bedoel Bloody Valentine.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Zombieland slecht? Ik vind het een van de beste films van vorig jaar!
EMMA STONE!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Bedoel Bloody Valentine.
Zombieland nog niet gezien
Emma Stonequote:
Bill Murray!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Emma Stone
Woody Harrelson
Zombies
Film is gewoon winnend.
OMG SPOILARS!!!quote:
eend en niemand?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef wc-eend het volgende:
Gam SC-meet:
Wanneer: Zondag 27 november
Waar: Blijdorp Rotterdam en daarna eten in de stad
Wie: Eend en.....
tis een soort privé-meet.quote:
Hij heeft genoeg familie in de dierentuinquote:
isite 3D? Nee? Pauperquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb al een jaar dezelfde 42" plasma
heb alleen een beamer nieuw, mag dat ook?
druk maandje met fifa12, forza4, BF3 en COD MW3...
Geen last van inputlag op die beamer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb al een jaar dezelfde 42" plasma
heb alleen een beamer nieuw, mag dat ook?
druk maandje met fifa12, forza4, BF3 en COD MW3...
Cancel hem dan, dan neem ik ook wel een BR en dan betalen we allebei 10 euquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Komtie nu mee
Maar heb hem al besteld.. Klaar, niet meer geld uitgeven.. Al genoeg gedaan
Welke moet je hebben dan? Ga ik m'n best doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Cancel hem dan, dan neem ik ook wel een BR en dan betalen we allebei 10 eu
Chick + korte rok + gitaar = winnendquote:
Telt het voor alle BR's of bepaalde? wachti k ga ff op de site kijken!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:19 schreef Poit het volgende:
[..]
Welke moet je hebben dan? Ga ik m'n best doen
Die van 12 euro volgens mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Telt het voor alle BR's of bepaalde? wachti k ga ff op de site kijken!
Alleen de genoemde films in de actiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:21 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Telt het voor alle BR's of bepaalde? wachti k ga ff op de site kijken!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello jizz, meet my pants
neequote:
Is in die onderste Bee nou stuk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:25 schreef SocialDisorder het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hello jizz, meet my pants
yupquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:32 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Is in die onderste Bee nou stuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:34 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
yup
maar Optimus kijkt nogal pissig dus waarschijnlijk gaat hij samen met Grimlock kont schoppen terwijl Ratchet Bee fixxort.Ik denk dat het anders loopt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bumble z'n Fuseekogel te veel speling heeft en daardoor niet door de keuring komt. Als rasechte japanner zijn z'n onderdelen lastig te verkrijgen en moet hij helaas naar de sloop
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
boobiesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ http://img858.imageshack.us/img858/8673/32635462.gif (copy/paste deze link) ]
Neeeeeee! Niet de sloop. Bee moet gemaakt worden. Bee is de superste transformer! Ik ga gewoon de versie van SD aanhouden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders loopt..
Bumble z'n Fuseekogel te veel speling heeft en daardoor niet door de keuring komt. Als rasechte japanner zijn z'n onderdelen lastig te verkrijgen en moet hij helaas naar de sloop
Biefje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:36 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders loopt..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:42 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Neeeeeee! Niet de sloop. Bee moet gemaakt worden. Bee is de superste transformer! Ik ga gewoon de versie van SD aanhouden.
*snif* jaquote:
Shar is net een domoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef wc-eend het volgende:
Shar, hou je verder van pasta? Op Lasagna na natuurlijk
Bumblebeequote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:46 schreef wc-eend het volgende:
Shar, hou je verder van pasta? Op Lasagna na natuurlijk
Precies, ik ben net als domo en als mijn ava, een raar ding met een grote mondquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:12 schreef Solique het volgende:
Middag
Meetings weer gehad voor vandaag.
[..]
Shar is net een domo
It was funny because it was true!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Bumblebee
[..]
[..]
Precies, ik ben net als domo en als mijn ava, een raar ding met een grote mondOMNOMNOM!
Pffff Poit maakte mij net zo aan het lachen dat mijn collega's mij super raar aankeken
Omnomnomquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:17 schreef Sharana_LV het volgende:
Precies, ik ben net als domo en als mijn ava, een raar ding met een grote mondOMNOMNOM!
Pffff Poit maakte mij net zo aan het lachen dat mijn collega's mij super raar aankeken
eh? oh weet niet eens wanneerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:20 schreef Solique het volgende:
[..]
Omnomnom
Dat flikte jij vorige keer toen ik op werk zat.
Tijd terug al weer, weet wel dat ik raar aangekeken werd.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:24 schreef Solique het volgende:
[..]
Tijd terug al weer, weet wel dat ik raar aangekeken werd.
Yeah, uitsmijter maken!quote:
Jij mag gelijk voor iedereen gaan koken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maak er ook gelijk een voor Poit, dan hoef ik het niet meer te doen!
Prima, maar moet hij 'm wel zelf komen halen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Maak er ook gelijk een voor Poit, dan hoef ik het niet meer te doen!
Pooooooooooooit hoor je het, kom die film maar brengen maar je uitsmijter ligt bij Fallenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:38 schreef Fallen het volgende:
[..]
Prima, maar moet hij 'm wel zelf komen halen.
Ik heb altijd nog aandacht voor jou hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik word een beetje jaloers. Shar krijgt zoveel aandacht en geilheid hier, dat ik me achtergesteld voel!
Moet hij eerst bij jou in de buurt durven te komenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pooooooooooooit hoor je het, kom die film maar brengen maar je uitsmijter ligt bij Fallen
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb altijd nog aandacht voor jou hoor
Oooooooooooooooooooooooooooooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet hij eerst bij jou in de buurt durven te komen
quote:
Kan je altijd zelf de film alvast downloadenquote:
Je zou het ook anders kunnen zienquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
Jongens, ik word een beetje jaloers. Shar krijgt zoveel aandacht en geilheid hier, dat ik me achtergesteld voel!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je altijd zelf de film alvast downloaden
Als je zolang moet wachtenquote:
WAAAAAAAAAAAAAT IK BEN GEWOON LAATSTE KEUZE!!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:45 schreef wc-eend het volgende:
Lotje,SB en Kuuks zijn al bezet, Lillie heeft bindingsansgt en dan blijft alleen Shar over...
Een meisje die gamed, lekker kan koken en gewoon humor heeft.. naast het knap zijn ook al is ze ziek
Sorry Spanks... Dat win je gewoon niet... Ook al ga je dansen met een stofzuiger...
Dat kan niet, want als anderen bezet zijn sla je die standaard al over.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAT IK BEN GEWOON LAATSTE KEUZE!!!
Nee hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAAAAT IK BEN GEWOON LAATSTE KEUZE!!!
Neeeeeeeee ik hoor het alquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:47 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat kan niet, want als anderen bezet zijn sla je die standaard al over.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef SpankmasterC het volgende:
met 28k8 modem...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan je altijd zelf de film alvast downloaden
quote:
Haha! Nee joh ik zit het hele weekend al volgeplanned!quote:
AAAAAAAH SORRY BABEquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:49 schreef Solique het volgende:
[..]![]()
* Solique kruipt wel in een hoekje
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha! Nee joh ik zit het hele weekend al volgeplanned!
[..]
AAAAAAAH SORRY BABE
ja jaquote:
Zit hier met een niet werkende BBquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef Sharana_LV het volgende:
en mijn telefoon werkt niet![]()
/trolldag
na een reboot werkt hij weer maar bagger traag en touchscreen (quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:56 schreef Solique het volgende:
[..]
ja ja![]()
[..]
Zit hier met een niet werkende BB
Kan wel bellen en smsen maar apps en internet werkt niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
na een reboot werkt hij weer maar bagger traag en touchscreen () doet ook nog gaar ...
Dat is wel duidelijkquote:
Wanneer nietquote:
Ja dahag!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Pooooooooooooit hoor je het, kom die film maar brengen maar je uitsmijter ligt bij Fallen
Naakte uitsmijters smaken beterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag!
Ik wil natuurlijk wel dat jij de uitsmijter maakt met alleen een schort aan!
quote:
wait whut!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:29 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dahag!
Ik wil natuurlijk wel dat jij de uitsmijter maakt met alleen een schort aan!
haha ik ben hier altijd degene die met dat soort stomme dingen aankomt en doormailtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:31 schreef Solique het volgende:
Doorgestuurd gekregen van een collega.
[..]
Kan je nu toch gaan doen binnen de gemeente.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:33 schreef Sharana_LV het volgende:
haha ik ben hier altijd degene die met dat soort stomme dingen aankomt en doormailt
Fallen heb ik al in alleen een schort gezienquote:
Hey, maar dat waren toch prima uitsmijters toen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Fallen heb ik al in alleen een schort gezien
Oh, zeker!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:35 schreef Fallen het volgende:
[..]
Hey, maar dat waren toch prima uitsmijters toen?
Ik ben tegenwoordig een brave vaderquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:30 schreef Poit het volgende:
En toch blijft een gifje met de naarm snatch dubieus.. Zeker van SD
uhuh, yeah.. right...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik ben tegenwoordig een brave vader
soort van.
ongeveer.
Jij wilt elke vrouw welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:58 schreef Poit het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/467814Dat wilde ik doen..
Er zijn 2 vrouwen waarvan ik vroeger een poster boven m'n bed had hangen en dat waren Angela Schijf en Fabienne de Vriesquote:
Je moet maar zo denken... zowel Angela als Fabienne zijn er niet knapper op geworden in de loop der tijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Er zijn 2 vrouwen waarvan ik vroeger een poster boven m'n bed had hangen en dat waren Angela Schijf en Fabienne de Vries
Je kind mensje noemenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:58 schreef Poit het volgende:
http://m.fok.nl/nieuws/467814Dat wilde ik doen..
Succes kerl!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef Solique het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag, nu naar mijn werkgever om te horen wat mijn nieuwe contract gaat inhouden.
Hopelijk een mooi contract voor je!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef Solique het volgende:
Ik ben klaar voor vandaag, nu naar mijn werkgever om te horen wat mijn nieuwe contract gaat inhouden.
succesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef Solique het volgende:
Succesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef Solique het volgende:
w0000000tquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:12 schreef SocialDisorder het volgende:
http://thefilmstage.com/trailer/first-trailer-for-the-avengers/
Nine Inch Nails
Robert Downey Jr
Scarlett Johansson's Ass
Samuel L Jackson
Je komt zelf ook niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef wc-eend het volgende:
En blijkbaar is niemand in een meet ge-organiseerd door mij
Pure chocolade met truffel-inhoud ligt naast me. Ik heb het even nodig na Dark Soulsquote:
En, tevreden?quote:
Tevreden zo ver als het kon, het is in ieder geval een flinke verbeteringquote:
Thanksquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:56 schreef koei het volgende:
Mooi Solique!
Ik heb gewoon toch nog twee slachtoffers gevonden die wel mee wilden naar het circus! De een heeft er zelfs een andere afspraak voor af gezegd!
GIEV!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Pure chocolade met truffel-inhoud ligt naast me. Ik heb het even nodig na Dark Souls
YAAAYquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Tevreden zo ver als het kon, het is in ieder geval een flinke verbetering
Kan ik meer falen en zuipen.quote:
Jij gaat ook al met ons mee doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:58 schreef wc-eend het volgende:
Battlefield 3 pc-versie in de pre-order gezet...
Ooit haal ik hem ook voor de PC!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:58 schreef wc-eend het volgende:
Battlefield 3 pc-versie in de pre-order gezet...
Flink wat mensen in de gam sc gaan bf3 voor de pc halen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:31 schreef wc-eend het volgende:
[..]
? Wordt er wat ge-organiseerd dan?
En volgens mij heb ik hier anderen overgehaald (waaronder Shar)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:35 schreef wc-eend het volgende:
Ja van Mday en Shar wist ik het... Shar heeft me ook overgehaald... Ik heb een zwak voor meisjes die Die Bitch, Die! schreeuwen
nepfan!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ooit haal ik hem ook voor de PC!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:24 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ooit haal ik hem ook voor de PC!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]ik voel de liefde minder worden ...
Muizen schoenen?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Meeeh ik wil muizen schoenen maar die zijn ook weere 250
Wat een vertrouwen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik dm ze wel voordat iedereen hier gaat lachen
En dan wel via DM aan een man/jongen tonen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja eh mannen he
Deze dus:
[ afbeelding ]
Ja maar jij vond ook die andere vetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef Solique het volgende:
[..]
En dan wel via DM aan een man/jongen tonen.
Maar wat ik al zei, aparte schoenen.
ach ik heb wel eens ergere uitgaven gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef wc-eend het volgende:
250 euro?
Jezus... dat is gewoon meer dan 1/4 van het bedrag waar ik van moet leven
Ik ben apart, weet je tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar jij vond ook die andere vet
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Poit het volgende:
Die schoenen zijn AWESOME!
Al is 250 euro wel veel centjes...
quote:
Ah, in de aanbieding.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
valt nog best mee! heb ze trouwens al op een site gevonden voor 190
Was je dat al niet verklaard danquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik moet voortaan mijn aankopen hier tonen, in het SHJN topic vind niemand het leuk en wordt ik voor gek verklaard![]()
Je hebt vast wel tassen die meer hebben gekost dan dat...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:32 schreef Sharana_LV het volgende:
Meeeh ik wil muizen schoenen maar die zijn ook weere 250
simons cat boek heb ik ook!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Tain het volgende:
Boekjes verstuurd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Je hebt vast wel tassen die meer hebben gekost dan dat...
Jamaar marc jacobs hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Nohh die schoentjes zijn super snoezig!!!
Ik zou alleen nooit 250 euro aan schoenen uitgeven, maar de naam muizenschoentjes is eigenlijk al genoeg om ze te kopen
Mijn vriendin wil weten waar je ze gaat halenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar marc jacobs heze zijn zo schattig!
Ze zijn heel cute, maar dan zou ik doorsparen voor een paar loubi's ( ja i know die heb je ook alquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:02 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamaar marc jacobs heze zijn zo schattig!
Bijenkorf zijn ze te koopquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn vriendin wil weten waar je ze gaat halen
LOUBIquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:04 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ze zijn heel cute, maar dan zou ik doorsparen voor een paar loubi's ( ja i know die heb je ook al)
Loop ik op me schoentjes van 21 euroquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOUBI![]()
![]()
Daar weet ik nog wel 234239209852 paar leuke van
maarja, vanaf 700 euro he
Dat is echt regelrechte shoe pornquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:06 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
LOUBI![]()
![]()
Daar weet ik nog wel 234239209852 paar leuke van
maarja, vanaf 700 euro he
Ben alleen niet zo van puntige neuzen, maar fuck it ik zou ze meteen aandoen als ze in mijn kast stonden!quote:
1000 euquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:22 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ben alleen niet zo van puntige neuzen, maar fuck it ik zou ze meteen aandoen als ze in mijn kast stonden!
Ja i know, ik geef niet niet eens 100 euro aan schoenen uit, wat zeg ik 50 euro haal ik zelfs nooit. Maar ik heb dan ook heel veel schoenenquote:
zeker!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:08 schreef wc-eend het volgende:
Poit... Gaan we een Overeem vs Lesnar-meet doen
Die onderste zouden perfect zijn voor je roodkapje outfitquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dat is echt regelrechte shoe porn
Mannen jullie moeten maar even de andere kant op kijken, dit is speciaal voor shar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
WANTSSSSSSSS![]()
![]()
de dag dat ik schoenen vind van 50 euro die ik leuk vindt wacht ik nog opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja i know, ik geef niet niet eens 100 euro aan schoenen uit, wat zeg ik 50 euro haal ik zelfs nooit. Maar ik heb dan ook heel veel schoenen
Daar heb ik al goede rode schoenen voorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Die onderste zouden perfect zijn voor je roodkapje outfit
Meestal zet ik ze terug als ze 50 euro zijn, veel te duurquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
de dag dat ik schoenen vind van 50 euro die ik leuk vindt wacht ik nog op
k heb een rotsmaak
Jamara ik ben een zeikwijf en ga voor echt leer en dat soort meukquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:35 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Meestal zet ik ze terug als ze 50 euro zijn, veel te duur![]()
Maar ik heb dan ook echt een neus voor koopjes. Mijn goedkoopste paar pumps waren 5 euro in de sale! Ik stond met een blauwe en paarse pump in mijn hand, en kon niet echt kiezen welke kleur ik wilde tot ik zag dat ze zo goedkoop waren. Toen heb ik ze uiteraard allebei meegenomen![]()
En ben er nog steeds erg blij mee.
Nep doe ik sowieso niet aan. Ik heb geen geld voor the real thing maar ga ook absoluut niet met fake spullen rondlopen! Dat vind ik echt niet kunnen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jamara ik ben een zeikwijf en ga voor echt leer en dat soort meukZie ook van een afstand al of LV tassen of chanel meuk nep is enzo, waardeloos want veel dingen vind ik niet leuk omdat er dus neeeeeet iets niet goed aan is
Foto!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:39 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ik heb ook echt roze heels waar ik verliefd op ben
Vroeger ging het hier over bier en tieten.. Nu hebben tieten het over schoenen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Sharana_LV het volgende:
* Sharana_LV en Lot hebben alle mannen uit het topic weggejaagd
Ik zei het laatst ook al, in het shjn topics gaat het vaker over tieten als hierquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Vroeger ging het hier over bier en tieten.. Nu hebben tieten het over schoenen.
ik ook om jou serviër!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:54 schreef Sharana_LV het volgende:
Poit ... het is je vandaag 2x gelukt trouwens, ik moest al in de bus ook heel hard lachen om jouw opmerking over die Pool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |