SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....![]()
Alleen maar om zijn tv?quote:
neee niet om de tv, ik wil geen 3d! en ik wil een grotere, heb nu ook al 42"quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen maar om zijn tv?
Koop je zelf toch ook een nieuwe
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor Poit dan maar![]()
Ik ben jaloers op Poit zijn PS3 games boehoehoehoeh![]()
![]()
huh?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:44 schreef SummerBreeze het volgende:
Oh, en de katten Jazz en Arcee zijn ook al vernoemd naar autobots en er bestaat ook zoiets als te ver gaan.
42"quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
neee niet om de tv, ik wil geen 3d! en ik wil een grotere, heb nu ook al 42"
Welke heeft hij dan die jij wilt hebben? Gewoon verleidelijk aankijken, dan krijg je die tv erbij cadeau!quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:45 schreef Sharana_LV het volgende:
Voor Poit dan maar![]()
Ik ben jaloers op Poit zijn PS3 games boehoehoehoeh![]()
![]()
jij bent een slecht 'dinnetje.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:47 schreef Sharana_LV het volgende:
en mijn ex wou ook dat de katten megatron en optimus genoemd werden, dat heb ik dus even mooi tegen gehouden
quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
jij bent een slecht 'dinnetje.
Jij wilt serieus zulke namen aan dieren geven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn katten heten Jazz & Arcee. True story.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:50 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij wilt serieus zulke namen aan dieren geven.
ja maar mijn ogen zijn net zo verkut als mijn lichaamquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:47 schreef Solique het volgende:
[..]
42"En te klein vinden.
Zit hier nog met een 24"
neh we zijn nu uit elkaar en anders hadden die beesten nog zo geheten ..quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:48 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Mijn ogen zijn het enige welke nog goed werken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
ja maar mijn ogen zijn net zo verkut als mijn lichaamdus ik wil groter beeld
Niks verkut aan je ogen... Of je lichaamquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja maar mijn ogen zijn net zo verkut als mijn lichaamdus ik wil groter beeld
[..]
neh we zijn nu uit elkaar en anders hadden die beesten nog zo geheten ..
Jij had Shar nog niet eerder gezien?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:55 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Niks verkut aan je ogen... Of je lichaam![]()
Jawel, bij de meet in Den Bosch...quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:56 schreef Solique het volgende:
[..]
Jij had Shar nog niet eerder gezien?
Dacht al, daar was jij ook.quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jawel, bij de meet in Den Bosch...
Nu weet ik het zeker
Mutsjequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn ogen zijn alweer tijdje rood omdat ik dus mijn bril niet op had gedaan .. want lui![]()
![]()
nouja zo maar lekker slapen dan is allse weer okay
lol, had ze de eerste keer bij jou geen vepletterende indruk achter gelaten dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Jawel, bij de meet in Den Bosch...
Nu weet ik het zeker
Ja echt welquote:Op maandag 10 oktober 2011 22:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht al, daar was jij ook.
Had je dus niet goed gekeken
Lag voor mij iets anders, maar zeker mooie dag.quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, had ze de eerste keer bij jou geen vepletterende indruk achter gelaten dan?
Die dag was wel mooi hoor.. GamebabeLotje
koei
Kuukske
Shar
haha, kan ik begrijpenquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja echt welMaar ik vraag niet zo snel iemand uit of doe zoiets als dit...
Ik was ook erg zenuwachtig
Trusten Poitquote:
Trusten Sharquote:
Noohh wat vind Poit ons toch leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:00 schreef Poit het volgende:
[..]
lol, had ze de eerste keer bij jou geen vepletterende indruk achter gelaten dan?
Die dag was wel mooi hoor.. GamebabeLotje
koei
Kuukske
Shar
quote:
Sharquote:
ze zijn nu al in staat om mij terug naar huis te sturenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Je gaat het weer proberen vandaag?
Als ze zo gaan reageren dan valt het echt wel op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ze zijn nu al in staat om mij terug naar huis te sturen
is het zo erg of heb je gewoon heel onaardige collega's?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Als ze zo gaan reageren dan valt het echt wel op.
Als het echt niet gaat gewoon luisteren en naar huis.
Ze blijven iig ver uit mijn buurt, een zombie ziet ern u beter uit dan ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:28 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
is het zo erg of heb je gewoon heel onaardige collega's?
Dawn of the Dead, Resident Evil of 28 Days Later zombie?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
[..]
Ze blijven iig ver uit mijn buurt, een zombie ziet ern u beter uit dan ik
Fallenquote:
Eendje heeft het ook overleefd dus zij moeten zich niet aanstellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:31 schreef Sharana_LV het volgende:
Ze blijven iig ver uit mijn buurt, een zombie ziet ern u beter uit dan ik
Vrij belangrijk detail.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Dawn of the Dead, Resident Evil of 28 Days Later zombie?
Aan de cover heb je genoeg. Bespaar je de moeite.. Er zijn betere films met Jenna Jamesonquote:
Film is een beetje slapjes dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:41 schreef Poit het volgende:
[..]
Aan de cover heb je genoeg. Bespaar je de moeite.. Er zijn betere films met Jenna Jameson
Nee, Poit was een beetje slapjesquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Nee, Poit was een beetje slapjes
Dunno nog niet gezien..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:41 schreef SocialDisorder het volgende:
Hoe is Lesbian Vampire Killers?
die is awesome in 2Dquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Dunno nog niet gezien..
Ik ga wel Piranha in 3D kijken
Ja maar toen kon ik in de ochtend nog goed uitslapen en kon ik rustig aan doen toen ging het een stuk beterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Fallen
[..]
Eendje heeft het ook overleefd dus zij moeten zich niet aanstellen
Ga dan ook terug! Muts!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar toen kon ik in de ochtend nog goed uitslapen en kon ik rustig aan doen toen ging het een stuk beter
Ik wil weer terug naar mijn joggingpak en bank of bedje
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
die is awesome in 2D
Kelly Brook
Riley Steel
Gianna Michaels
Die collega's moeten niet zo zeurenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Fallen
[..]
Eendje heeft het ook overleefd dus zij moeten zich niet aanstellen
Als zelfs je collega's al aangeven je naar huis te willen sturen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja maar toen kon ik in de ochtend nog goed uitslapen en kon ik rustig aan doen toen ging het een stuk beter
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:57 schreef Poit het volgende:
[..]Misschien koop ik hem wel op Bluray!!
En iets dat citrix heetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:57 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Die collega's moeten niet zo zeurenShar, je mag gerust hier komen hoor...
Ze gebruiken hier wel Windows Server 2003 Standard Edition...
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Opgelost!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:27 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
PLEESTEETSION 3 OUWE!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:58 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]heb jij dan een BluRay-speler?
quote:
11,99 bij bolletje (2D + 3D)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 09:59 schreef Poit het volgende:
[..]
PLEESTEETSION 3 OUWE!!
Maar 26 euro voor de bluray vind ik wat veel...
Echt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:01 schreef Solique het volgende:
[..]
11,99 bij bolletje (2D + 3D)
http://www.bol.com/nl/p/d(...)a64f7cbafa8460000411
Let op de actie, 2 bestellen van 11,99 en betaal 20 euro (mocht je nog andere film zien)quote:
Zombielandquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Let op de actie, 2 bestellen van 11,99 en betaal 20 euro (mocht je nog andere film zien)
Komtie nu meequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Let op de actie, 2 bestellen van 11,99 en betaal 20 euro (mocht je nog andere film zien)
3D valt zwaar tegen bij die filmquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:05 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Zombieland
edit: of http://www.bol.com/nl/p/d(...)010210579/index.html voor je 3DTV!
Zombieland slecht? Ik vind het een van de beste films van vorig jaar!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Die film is zo slecht, 3D valt ook zwaar tegen.
Bedoel Bloody Valentine.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Zombieland slecht? Ik vind het een van de beste films van vorig jaar!
EMMA STONE!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:08 schreef Solique het volgende:
[..]
Bedoel Bloody Valentine.
Zombieland nog niet gezien
Emma Stonequote:
Bill Murray!!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:11 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Emma Stone
Woody Harrelson
Zombies
Film is gewoon winnend.
OMG SPOILARS!!!quote:
eend en niemand?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:05 schreef wc-eend het volgende:
Gam SC-meet:
Wanneer: Zondag 27 november
Waar: Blijdorp Rotterdam en daarna eten in de stad
Wie: Eend en.....
tis een soort privé-meet.quote:
Hij heeft genoeg familie in de dierentuinquote:
isite 3D? Nee? Pauperquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb al een jaar dezelfde 42" plasma
heb alleen een beamer nieuw, mag dat ook?
druk maandje met fifa12, forza4, BF3 en COD MW3...
Geen last van inputlag op die beamer?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:17 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb al een jaar dezelfde 42" plasma
heb alleen een beamer nieuw, mag dat ook?
druk maandje met fifa12, forza4, BF3 en COD MW3...
Cancel hem dan, dan neem ik ook wel een BR en dan betalen we allebei 10 euquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:06 schreef Poit het volgende:
[..]
Komtie nu mee
Maar heb hem al besteld.. Klaar, niet meer geld uitgeven.. Al genoeg gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |