De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hardquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef Dientje12 het volgende:
Yo O!!
Ik heb weer vertrouwen inmezelf
Er praat een chick tegen mij op msn
zowiedanquote:
ik wacht bij het station.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:44 schreef coban het volgende:
[..]
Halfuurtje met trein dus.
Oke ik kom zo
Oke niet bang zijn ik ontvoer je nieyquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
hard
[..]
zowiedan
[..]
ik wacht bij het station.
Ja, dat heb je nou al 3 keer verteld.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Boterbartje het volgende:
Goeie TT
Vonden jullie het niet bazig wat ik deed vanmorgen?
Neonletters kijken, cappucccinotje erbij, HD7 in de kickstand dus ook niet hele tijd mobiel zo kut vasthouden, oordopjes in en betaald worden
AAH
Likken aan dezelfde lolly?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Kom we kopen een lollie en gaan het vieren!!!!
Niks gemist dusquote:
quote:
Graaggedaan, bartjeboter at your service, SIR!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Spouwerranger het volgende:
TS, bedankt mang. Zonder jou had ik neonletters sowieso gemist.
Teveel gebaggerdquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niks gemist dus![]()
Nee, maar zonder grappen ende grollen; wat heeft ie uitgevroten?
quote:
Iets met baggeren en trollen, het werd eens tijd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Niks gemist dus![]()
Nee, maar zonder grappen ende grollen; wat heeft ie uitgevroten?
Ik had jou gehosseldquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef coban het volgende:
Dientje heeft gwn chick op msn gehosseld
EH REZ WEETJE WAT IK VANMORGEN DEED?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat heb je nou al 3 keer verteld.
Nee, is oude chick van 2 jaar geleden we zijn 1 keer bios geweest maar ik heb het verpestquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef coban het volgende:
Dientje heeft gwn chick op msn gehosseld
4 dagenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En dan nu pas een ban krijgen
Hoe laat heeft ie gekregen?
In-dur-daatquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Iets met baggeren en trollen, het werd eens tijd.
Aandachtshoer.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
EH REZ WEETJE WAT IK VANMORGEN DEED?
IK GING DUS NEONLETTERS KIJKEN, BETAALD MET KOFFIE VET HE
ik zet het wel in m'n hd7.. weetjewel met kickstand zodat je hem niet vast hoeft te houden als je betaald neonletters kijkt op je werk?quote:
Jaa maar jij bent andersquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik had jou gehosseldOp DM nog wel.
En dan als nog op je bakkes vallen als je er bijna bent?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
OMG DIT DOE IK OOK.
Dan zou ik die band in de gaten houden als ik jou was. Misschien zit er een klein stukje metaal vast in de band ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Boterbartje het volgende:
Ik vond de car slecht sturen, ik stap uit.. kan ik gewoon die linker voorband met m'n duim indrukkenkerels wat zacht. Gelijk eerste tankstation opgezocht woh gevaarlijk enzulks
Inderdaad.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Iets met baggeren en trollen, het werd eens tijd.
Zo herkenbaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
OMG DIT DOE IK OOK.
Nee. Wel zieke angst.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En dan als nog op je bakkes vallen als je er bijna bent?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
OMG DIT DOE IK OOK.
HHAHAHAHA IK OOOOKKquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
OMG DIT DOE IK OOK.
Ik ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
OMG DIT DOE IK OOK.
Leiden Centraal, ik heb een pyjamabroek en Uggs aan.quote:
Ja het erge was dat ik dat vrijdag na het werken ook al zag dat die lager stond. vanmorgen niet aan gedacht gewoon mee gereden 150 ofzo op de snelwegquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan zou ik die band in de gaten houden als ik jou jou was. Misschien zit er een klein stukje metaal vast in de band ofzo.
ditquote:
Ja, inderdaad. Dat had goed fout kunnen gaan. Mja, das niet gebeurd, dus even afkloppenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja het erge was dat ik dat vrijdag na het werken ook al zag dat die lager stond. vanmorgen niet aan gedacht gewoon mee gereden 150 ofzo op de snelweg
Zal dan maar klapband krijgen weeyoo niet normaal mang!
Maarja ik leef nog en pakketjes goed op tijd afgeleverd
okequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden Centraal, ik heb een pyjamabroek en Uggs aan.
En ik film hetquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
Kom we gaan allemaal op utrecht centraal verzamelen en dansen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden Centraal, ik heb een pyjamabroek en Uggs aan.
Vleeslolly delen op Utrecht Centraal?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
New kidsquote:
vrijdag met die zachte band ook gewoon hard gereden dus boeienquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat had goed fout kunnen gaan. Mja, das niet gebeurd, dus even afkloppen
Anale vernederingquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
picsquote:
Bazentrailerquote:
OMG BESTAAN ER LOLLIES VAN VLEESquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vleeslolly delen op Utrecht Centraal?
ja,ik heb er éénquote:
Het was wel leuk maar nu is het een beetje té geworden.quote:
Ik ook niet. Ik ga gwn staan en doen alsof ik elektroshock krijgquote:
Echte bazen wetenquote:
Rinus leert je die moves.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga gwn staan en doen alsof ik elektroshock krijg
Ik ga altijd schouderschokjes doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga gwn staan en doen alsof ik elektroshock krijg
Ja oke.. Dan kan ik nog wel begrijpen. Ik zou er ook niet voor naar de bios gaan. Heb ik bij de vorige ook niet gedaan eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het was wel leuk maar nu is het een beetje té geworden.
Ja, Spouwer heeft er één, delen met elkaar?quote:
Waarommmmmquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zo ziek veel zin in November. Echt niet goed
http://www.nu.nl/binnenland/2637869/ijskoude-winter-komst.htmlquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zo ziek veel zin in November. Echt niet goed
Das viees patrickquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb gewoon zin in sneeuw, dan ga ik weer proberen mijn naam te pissen in het sneeuw
Heyquote:
Wel rustig met jou?quote:
Flipsquote:
Vooral die wave met de handquote:
DUDEquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb gewoon zin in sneeuw, dan ga ik weer proberen mijn naam te pissen in het sneeuw
Dan heb ik alleen maar feestenquote:
Jaaa dat is baasquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenland/2637869/ijskoude-winter-komst.html
Ik heb er ook zin aan. Lekker schaatsen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, Spouwer heeft er één, delen met elkaar?
heul spang man jwtquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hey
[..]
Wel rustig met jou?
[..]
Flips
[..]
Vooral die wave met de hand
Das eng, daar luister ik net naarquote:
Soberzo D-Block & S-Te-Fanquote:
Je weet inmiddels wel dat ik weet waar jij aan denkt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Das eng, daar luister ik net naar
Zoveel pis heb je nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
quote:
waarom deze haat en allesquote:
Dit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echte bazen weten. Zo heerlijk lomp. Zo moeten films vaker gemaakt worden.
Eigenlijk niet neequote:
En zo druk, en vrij beperkt ruimte.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Allicht. De schaatshal is kut
Ook dat is eng, maar is wel correct.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel dat ik weet waar jij aan denkt.
Ownee?quote:
Hoe kan ik het goedmaken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En zo druk, en vrij beperkt ruimte.
[..]
Ook dat is eng, maar is wel correct.
hahah zie je zo "stoom"van je warme pis!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ownee?
Ik was laatste keer bij de 3e letter gekomen, maar door de koudheid was die dichtgevroren
ik zag er ook met een negerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sorry, ik zag je sowieso niet alleen Danielle zag ik.
Coban?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie weet trouwens ook al weer hoe die ene turk heet die die achterlijke filmpjes maakt. Iets van '[Die turk z'n naam] ergenissen'.
Utrecht? Eerst een meet bij jou thuis en dan schaatsen?quote:
Geen idee op dit momentquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ownee?
Ik was laatste keer bij de 3e letter gekomen, maar door de koudheid was die dichtgevroren
ja dat is echt ziek hequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah zie je zo "stoom"van je warme pis!!
En dan blauwtje xDddquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef Dalando het volgende:
lkr na sgol op het slootje ff kloten XD XD :$
A loel, vrijheid van blijheid kheb gefilmd met mijn iberryquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Bij de meet bij mij thuis kunnen we gezellig allemaal op mijn bed zitten fokken![]()
Ik heb een 1persoonsbed
Dar past wel
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Bij de meet bij mij thuis kunnen we gezellig allemaal op mijn bed zitten fokken![]()
Ik heb een 1persoonsbed
Dar past wel
Gewend, verleden tijd wennen -en eindigt op n niet in 't kofschip dus een Dquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef speedking het volgende:
[..]
no problemo ben het gewen/d/t![]()
nee grapje echt geen probleem
wie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
wtf is dit voor gedoe met rik bij gtst is echt bullshit
Ja, na het fokken gaan we met zn allen gek doen en op je bed springenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Ik heb een 1persoonsbed
Dar past wel
Wie wil er op mijn schoot.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Ik heb een 1persoonsbed
Dar past wel
jaa boeiend hij heeft ook niet meer dan 1 % nuttige bedragen geleverd in al die posts dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
jullie haten Plastic zak dan wel allemaal, maar hij was hier sinds deel 1 in hoor.
Ja dus. Kwaliteit boven kwantiteit manquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
jullie haten Plastic zak dan wel allemaal, maar hij was hier sinds deel 1 in hoor.
dankjequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewend, verleden tijd wennen -en eindigt op n niet in 't kofschip dus een D
die pa van rikki die lult toch zoveel bullshit.. altijd gezeik op die charlie terwijl zij alleen maar lekker loopt te doen daarquote:
Dan flikkeren jullie allemaal kapothard omdat het een stapelbed is en ik boven slaapquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, na het fokken gaan we met zn allen gek doen en op je bed springen
Totdat die doorzakt enzo![]()
![]()
En bij mij?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus. Kwaliteit boven kwantiteit man
Moest je maar eerder vragen makker.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef speedking het volgende:
[..]
dankjekon je t niet eerder vandaag zeggen
Mooi, ik zit dus boven en niet beneden. Gewoon in geval dat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
Dan flikkeren jullie allemaal kapothard omdat het een stapelbed is en ik boven slaap
grrr had ik gedaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moest je maar eerder vragen makker.
En net zei je nog een een persoons bed, dat is wat anders dan een stapelbedquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef coban het volgende:
[..]
Dan flikkeren jullie allemaal kapothard omdat het een stapelbed is en ik boven slaap
daten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
20, maar ik houd dit topic amper bij zo.
[..]
Ook lang ja, ook lang.
Hahaha helemaal verplet enzoquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mooi, ik zit dus boven en niet beneden. Gewoon in geval dat.
zusjelief even aardig wezen voor deze oude meneer.quote:
Dan weet jij meer dan ik, want ik heb werkelijk geen enkel idee.quote:
1persoonsstapelquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
En net zei je nog een een persoons bed, dat is wat anders dan een stapelbed
HOOO!!!! gedist jonge
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dus. Kwaliteit boven kwantiteit man
Ik verveel me snel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef Boterbartje het volgende:
rez jij hebt geen leven gewoon 10000 post hier in udowu wat is er met jou jij bent hier kind aan huis heb jij geen leven ofzo?
Oke sorry broerquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
zusjelief even aardig wezen voor deze oude meneer.
Jij bent een kwaliteitsuser imo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan weet jij meer dan ik, want ik heb werkelijk geen enkel idee.
JHaha ik hou van Rezania.quote:
Ik hou niet zo van bioscoop op 1e date.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ok, zaterdag avond bij de bioscoop?![]()
Watquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Nectar het volgende:
kut ik heb een trojaanse ezel op me fucking computer haat aan die dingen ze hebben me geinfelteeeerd
(trekt romeins pakje aan)
XDDDDDDDDDd
Jalloul Malloul?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik zie nu pas dat een collega van mij best veel lijkt op Jalloul qua persoonlijkheid en islam
jij zit hier echt elke dag enzo, doe jij ook op school?quote:
Oh, neuken dan?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van bioscoop op 1e date.
Hm misschien cobanquote:
Van die youtube filmpjes. Weet niet of dat dezelfde persoon isquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent een kwaliteitsuser imo.
Wijs je me nu gewoon keihard af? Laat je me gewoon een blauwtje lopen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hm misschien coban
coban heb jij interesse in deze sausage?
van pazpaq tv ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van die youtube filmpjes. Weet niet of dat dezelfde persoon is. Maar dat is ook zo'n conservatieve moslim met een vreemd accent en hij is ook grappig
En ik dan??quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]Jij ook trouwens, zo'n beetje de enige met wie ik hier een serieus gesprek kan voeren.
Hij zag in dat hij toch geen kans meer had, dit was zijn laatse reddingsmiddelquote:
Ja sorry. Ben hard2get.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wijs je me nu gewoon keihard af? Laat je me gewoon een blauwtje lopen?
Vandaag weer twee uur op FOK! gezeten op school.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jij zit hier echt elke dag enzo, doe jij ook op school?
Ik denk dat ik ook zoveel post zou hebben als ik de hele dag de tijd had maar ja ik werk van half 9 of eerder tot 5 dus geen tijd enzo
Nee ik heb liever jouquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hm misschien coban
coban heb jij interesse in deze sausage?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vandaag weer twee uur op FOK! gezeten op school.
Ik had een blokuur studietijd en daarna een uur leren, dus ik ging maar FOK!ken.quote:
FOK! mobiel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik zit nooiiit op fok! op school.
Straks ziet iemand me
Helemaal alleen in lokaal?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had een blokuur studietijd en daarna een uur leren, dus ik ging maar FOK!ken.
Rezania negeer me niet baas.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had een blokuur studietijd en daarna een uur leren, dus ik ging maar FOK!ken.
Nicequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]Jij ook trouwens, zo'n beetje de enige met wie ik hier een serieus gesprek kan voeren.
Ik kan ook serieuze gesprekken voeren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice. Klopt inderdaad, maar dat is meer omdat we een beetje dezelfde achtergrond qua opleiding en interesses hebben
Nee, met 14 anderen, maar je moest je mond houden en leren.quote:
Over scheikunde en natuurkunde?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan ook serieuze gesprekken voeren.
FOK! mob is kut ok groetenquote:
Dat geloof ik graag.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik kan ook serieuze gesprekken voeren.
Leraren die bang zijn om op te tredenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, met 14 anderen, maar je moest je mond houden en leren.
Ik weet het, ik weet het.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice. Klopt inderdaad, maar dat is meer omdat we een beetje dezelfde achtergrond qua opleiding en interesses hebben
Ik liep gewoon weg en als ze zeiden van: boter! waar ga jij heen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Leraren die bang zijn om op te treden
Bij mij op school zeiden ze dat ook altijd maar waren te bang om te reageren als er toch werd gepraat
Doe normaalquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een goeie conservatieve moslim blaast zichzelf op
Filosofie.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Over leven en liefde en Plato.
Er werd wel gepraat, maar op de één of andere manier was het erg rustig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Leraren die bang zijn om op te treden
Bij mij op school zeiden ze dat ook altijd maar waren te bang om te reageren als er toch werd gepraat
Met jou kan ik daar dus geen serieus gesprek over voeren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we zijn niet allemaal wannabe terrorist
Ik wil wel je vet eraf snijdenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
ik ben een dikzak in real wie kan me helpen slanker te worden
Moslims FTW.quote:
Die lame "zware" stemmen altijd door die muziek heen, wat een baggergedoe.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Dalando het volgende:
Fucking kippenvel weer. De muziek, de spange chickies en de pracht van een lichtshow
Ik steek wel naald in jequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
Ik ben niet zo thuis met filosofen en al helemaal niet die van uit de oudheidquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Over leven en liefde en Plato.
nee man, je moet katholiek worden anders ga je fucking fikken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Moslims FTW.
Ik ben moslim, dus ik weet dat ik niet naar de hel ga.
Je weet zelluf, nu praten ze stoer, strakls zwaaien wij ze uit met een cocktail in onze hand in de hemel toekijkend naar hun brandend!
Iets met een trein.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
Het is ook geen zanger rinus ofzo die zingt over koetjes en kalfjes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die lame "zware" stemmen altijd door die muziek heen, wat een baggergedoe.__!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Moslims FTW.
Je weet zelluf, nu praten ze stoer, strakls zwaaien wij ze uit met een cocktail in onze hand in de hemel toekijkend naar hun brandend!
Ik heb een goed gecompenseerde ruft gelaten, toen me hand in me broek gedaan, toen me hand in een geisoleerde plastic bottle gedaan, en u is dat heerlijke damp daarin opgeslagen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis met filosofen en al helemaal niet die van uit de oudheid. Doe maar gewoon freud, vind ik al goed zat
En een strenge refo misbruikt kindjes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een goeie conservatieve moslim blaast zichzelf op
What the fuck?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Moslims FTW.
het is fijn hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis met filosofen en al helemaal niet die van uit de oudheid. Doe maar gewoon freud, vind ik al goed zat
Hij was een psycholoog, geen filosoof.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je nog steeds autisme?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was een psycholoog, geen filosoof.
Neehoor, dat was gewoon terechtquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja vorige keer ban gekregen omdat jij huillie huillie ging doen
Nee, maar het is altijd complete bagger en onzin die die stemmen uitkramen, lelijk gedoe. Slaat nergens op. Oh, en verder zo'n snelle beat en dan een beetje vocals is ook niet mijn ding, maar goed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is ook geen zanger rinus ofzo die zingt over koetjes en kalfjes.
Nectar is terug hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb een goed gecompenseerde ruft gelaten, toen me hand in me broek gedaan, toen me hand in een geisoleerde plastic bottle gedaan, en u is dat heerlijke damp daarin opgeslagen.
Stop met eten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
Ohja.. Moet je nagaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was een psycholoog, geen filosoof.
ik kan je wel helpen. spreken we af achter amsterdam cs?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |