Wijs je me nu gewoon keihard af? Laat je me gewoon een blauwtje lopen?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hm misschien coban
coban heb jij interesse in deze sausage?
van pazpaq tv ofzo?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Van die youtube filmpjes. Weet niet of dat dezelfde persoon is. Maar dat is ook zo'n conservatieve moslim met een vreemd accent en hij is ook grappig
En ik dan??quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]Jij ook trouwens, zo'n beetje de enige met wie ik hier een serieus gesprek kan voeren.
Hij zag in dat hij toch geen kans meer had, dit was zijn laatse reddingsmiddelquote:
Ja sorry. Ben hard2get.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wijs je me nu gewoon keihard af? Laat je me gewoon een blauwtje lopen?
Vandaag weer twee uur op FOK! gezeten op school.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jij zit hier echt elke dag enzo, doe jij ook op school?
Ik denk dat ik ook zoveel post zou hebben als ik de hele dag de tijd had maar ja ik werk van half 9 of eerder tot 5 dus geen tijd enzo
Nee ik heb liever jouquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hm misschien coban
coban heb jij interesse in deze sausage?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vandaag weer twee uur op FOK! gezeten op school.
Ik had een blokuur studietijd en daarna een uur leren, dus ik ging maar FOK!ken.quote:
FOK! mobiel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ik zit nooiiit op fok! op school.
Straks ziet iemand me
Helemaal alleen in lokaal?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had een blokuur studietijd en daarna een uur leren, dus ik ging maar FOK!ken.
Rezania negeer me niet baas.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had een blokuur studietijd en daarna een uur leren, dus ik ging maar FOK!ken.
Nicequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]Jij ook trouwens, zo'n beetje de enige met wie ik hier een serieus gesprek kan voeren.
Ik kan ook serieuze gesprekken voeren.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:09 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nice. Klopt inderdaad, maar dat is meer omdat we een beetje dezelfde achtergrond qua opleiding en interesses hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |