En dan blauwtje xDddquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:00 schreef Dalando het volgende:
lkr na sgol op het slootje ff kloten XD XD :$
A loel, vrijheid van blijheid kheb gefilmd met mijn iberryquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Bij de meet bij mij thuis kunnen we gezellig allemaal op mijn bed zitten fokken![]()
Ik heb een 1persoonsbed
Dar past wel
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Bij de meet bij mij thuis kunnen we gezellig allemaal op mijn bed zitten fokken![]()
Ik heb een 1persoonsbed
Dar past wel
Gewend, verleden tijd wennen -en eindigt op n niet in 't kofschip dus een Dquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef speedking het volgende:
[..]
no problemo ben het gewen/d/t![]()
nee grapje echt geen probleem
wie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Boterbartje het volgende:
wtf is dit voor gedoe met rik bij gtst is echt bullshit
Ja, na het fokken gaan we met zn allen gek doen en op je bed springenquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Ik heb een 1persoonsbed
Dar past wel
Wie wil er op mijn schoot.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef coban het volgende:
Ik heb een 1persoonsbed
Dar past wel
jaa boeiend hij heeft ook niet meer dan 1 % nuttige bedragen geleverd in al die posts dusquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
jullie haten Plastic zak dan wel allemaal, maar hij was hier sinds deel 1 in hoor.
Ja dus. Kwaliteit boven kwantiteit manquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:01 schreef Nectar het volgende:
jullie haten Plastic zak dan wel allemaal, maar hij was hier sinds deel 1 in hoor.
dankjequote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Gewend, verleden tijd wennen -en eindigt op n niet in 't kofschip dus een D
die pa van rikki die lult toch zoveel bullshit.. altijd gezeik op die charlie terwijl zij alleen maar lekker loopt te doen daarquote:
Dan flikkeren jullie allemaal kapothard omdat het een stapelbed is en ik boven slaapquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:02 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, na het fokken gaan we met zn allen gek doen en op je bed springen
Totdat die doorzakt enzo![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |