Zoveel pis heb je nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef Dientje12 het volgende:
Ik heb gewoon zin in sneeuw, dan ga ik weer proberen mijn naam te pissen in het sneeuw
quote:
waarom deze haat en allesquote:
Dit.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Echte bazen weten. Zo heerlijk lomp. Zo moeten films vaker gemaakt worden.
Eigenlijk niet neequote:
En zo druk, en vrij beperkt ruimte.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:57 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Allicht. De schaatshal is kut
Ook dat is eng, maar is wel correct.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je weet inmiddels wel dat ik weet waar jij aan denkt.
Ownee?quote:
Hoe kan ik het goedmaken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En zo druk, en vrij beperkt ruimte.
[..]
Ook dat is eng, maar is wel correct.
hahah zie je zo "stoom"van je warme pis!!quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ownee?
Ik was laatste keer bij de 3e letter gekomen, maar door de koudheid was die dichtgevroren
ik zag er ook met een negerquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Sorry, ik zag je sowieso niet alleen Danielle zag ik.
Coban?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
Wie weet trouwens ook al weer hoe die ene turk heet die die achterlijke filmpjes maakt. Iets van '[Die turk z'n naam] ergenissen'.
Utrecht? Eerst een meet bij jou thuis en dan schaatsen?quote:
Geen idee op dit momentquote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:58 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ownee?
Ik was laatste keer bij de 3e letter gekomen, maar door de koudheid was die dichtgevroren
ja dat is echt ziek hequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:59 schreef speedking het volgende:
[..]
hahah zie je zo "stoom"van je warme pis!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |