Leiden Centraal, ik heb een pyjamabroek en Uggs aan.quote:
Ja het erge was dat ik dat vrijdag na het werken ook al zag dat die lager stond. vanmorgen niet aan gedacht gewoon mee gereden 150 ofzo op de snelwegquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dan zou ik die band in de gaten houden als ik jou jou was. Misschien zit er een klein stukje metaal vast in de band ofzo.
ditquote:
Ja, inderdaad. Dat had goed fout kunnen gaan. Mja, das niet gebeurd, dus even afkloppenquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja het erge was dat ik dat vrijdag na het werken ook al zag dat die lager stond. vanmorgen niet aan gedacht gewoon mee gereden 150 ofzo op de snelweg
Zal dan maar klapband krijgen weeyoo niet normaal mang!
Maarja ik leef nog en pakketjes goed op tijd afgeleverd
okequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden Centraal, ik heb een pyjamabroek en Uggs aan.
En ik film hetquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
Kom we gaan allemaal op utrecht centraal verzamelen en dansen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden Centraal, ik heb een pyjamabroek en Uggs aan.
Vleeslolly delen op Utrecht Centraal?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
New kidsquote:
vrijdag met die zachte band ook gewoon hard gereden dus boeienquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Dat had goed fout kunnen gaan. Mja, das niet gebeurd, dus even afkloppen
Anale vernederingquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef coban het volgende:
picsquote:
Bazentrailerquote:
OMG BESTAAN ER LOLLIES VAN VLEESquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vleeslolly delen op Utrecht Centraal?
ja,ik heb er éénquote:
Het was wel leuk maar nu is het een beetje té geworden.quote:
Ik ook niet. Ik ga gwn staan en doen alsof ik elektroshock krijgquote:
Echte bazen wetenquote:
Rinus leert je die moves.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga gwn staan en doen alsof ik elektroshock krijg
Ik ga altijd schouderschokjes doen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik ga gwn staan en doen alsof ik elektroshock krijg
Ja oke.. Dan kan ik nog wel begrijpen. Ik zou er ook niet voor naar de bios gaan. Heb ik bij de vorige ook niet gedaan eigenlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het was wel leuk maar nu is het een beetje té geworden.
Ja, Spouwer heeft er één, delen met elkaar?quote:
Waarommmmmquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:55 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb zo ziek veel zin in November. Echt niet goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |