Ik ben niet zo thuis met filosofen en al helemaal niet die van uit de oudheidquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Over leven en liefde en Plato.
nee man, je moet katholiek worden anders ga je fucking fikken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Moslims FTW.
Ik ben moslim, dus ik weet dat ik niet naar de hel ga.
Je weet zelluf, nu praten ze stoer, strakls zwaaien wij ze uit met een cocktail in onze hand in de hemel toekijkend naar hun brandend!
Iets met een trein.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
ik ben een dikzak in real wie kan me helpen slanker te worden
Het is ook geen zanger rinus ofzo die zingt over koetjes en kalfjes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die lame "zware" stemmen altijd door die muziek heen, wat een baggergedoe.__!
quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Moslims FTW.
Je weet zelluf, nu praten ze stoer, strakls zwaaien wij ze uit met een cocktail in onze hand in de hemel toekijkend naar hun brandend!
Ik heb een goed gecompenseerde ruft gelaten, toen me hand in me broek gedaan, toen me hand in een geisoleerde plastic bottle gedaan, en u is dat heerlijke damp daarin opgeslagen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis met filosofen en al helemaal niet die van uit de oudheid. Doe maar gewoon freud, vind ik al goed zat
En een strenge refo misbruikt kindjes.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
een goeie conservatieve moslim blaast zichzelf op
What the fuck?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Moslims FTW.
het is fijn hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis met filosofen en al helemaal niet die van uit de oudheid. Doe maar gewoon freud, vind ik al goed zat
Hij was een psycholoog, geen filosoof.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb je nog steeds autisme?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was een psycholoog, geen filosoof.
Neehoor, dat was gewoon terechtquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:13 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ja vorige keer ban gekregen omdat jij huillie huillie ging doen
Nee, maar het is altijd complete bagger en onzin die die stemmen uitkramen, lelijk gedoe. Slaat nergens op. Oh, en verder zo'n snelle beat en dan een beetje vocals is ook niet mijn ding, maar goed.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het is ook geen zanger rinus ofzo die zingt over koetjes en kalfjes.
Nectar is terug hoorquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ik heb een goed gecompenseerde ruft gelaten, toen me hand in me broek gedaan, toen me hand in een geisoleerde plastic bottle gedaan, en u is dat heerlijke damp daarin opgeslagen.
Stop met eten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
Ohja.. Moet je nagaanquote:Op maandag 10 oktober 2011 21:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hij was een psycholoog, geen filosoof.
ik kan je wel helpen. spreken we af achter amsterdam cs?quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:12 schreef Nectar het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |