De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik droeg ze vorige week in de stad, toen was het ook best koud.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Uggs moeten gedragen worden als pantoffels en als het -20 is, anders niet.
Begin is al goed, In it togetherquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:09 schreef Intronic het volgende:
http://open.spotify.com/track/0xxgacreuQbIz7xJBYesJu
Defected is wel baas.
Verbranden die dingen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik droeg ze vorige week in de stad, toen was het ook best koud.
Ik had ook over mezelf en mijn date.quote:
Oquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee, daarna waren ze niet meer geïnteresseerd in mij.
COOOLquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik had ook over mezelf en mijn date.
Oke, maar dan moet ik vervangende warme pantoffels hebben.quote:
Je hebt usb verwarmde pantoffels.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, maar dan moet ik vervangende warme pantoffels hebben.
Waarmee ik door de stad kan wandelen zonder een laptop mee te hoeven dragen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:12 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je hebt usb verwarmde pantoffels.
Dan is het wel leuk.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:11 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik had ook over mezelf en mijn date.
Ja als pantoffels dragen mag ook, maar niet buiten, daar zijn ze te verschrikkelijk voor.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oke, maar dan moet ik vervangende warme pantoffels hebben.
Ik las de context niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarmee ik door de stad kan wandelen zonder een laptop mee te hoeven dragen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Waarmee ik door de stad kan wandelen zonder een laptop mee te hoeven dragen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:12 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ow jeetje. Daar kan ik niet aan tippen.
Je vindt mij een kutuserquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan is het wel leuk.
EEN DISCOROLSCHAATSBAAN !
Dat moet je doen!
Zijn die er eigenlijk (nog)?
[..]
Ja als pantoffels dragen mag ook, maar niet buiten, daar zijn ze te verschrikkelijk voor.
In de starbucks, met bril zonder glazen en Russische muts.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:14 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik las de context niet., wel hip hoor met een mac
Je vind.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je vind mij een kutuser. Geen idee, zal eens zoeken haha.
En een Frappuchino ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In de starbucks, met bril zonder glazen en Russische muts.
AL LAN AANGEAPST IK HEB SLAAPTHEE OP BEN MOEquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je vind.
[..]
En een Frappuchino ofzo.
AL LAN JE BENT GEWOON TE LAATquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
AL LAN AANGEAPST IK HEB SLAAPTHEE OP BEN MOE
Je moet op PI's lettenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je vindt mij een kutuser. Geen idee, zal eens zoeken haha.
Gaat een beetje lastig als je er vanuit gaat dat een user ze bijna nooit gebruikt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je moet op PI's letten
Oh en anders, in Utrecht kan je een lampjes speurtocht volgen, begint op Vredenburgplein bij de Sascha, dus als het een spontaan meisje is kan dat ook leuk zijn
Die ene boerka.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Jongons. Ik heb een dilemma.
Wat moet ik morgen aan
Hangt van de situatie af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Wat moet ik morgen aan
Het wordt beter weer dan vandaag dus iets dat nog een soort van op zomer lijkt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Wat moet ik morgen aan
Weet niet of het weer Utrecht gaat worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je moet op PI's letten
Oh en anders, in Utrecht kan je een lampjes speurtocht volgen, begint op Vredenburgplein bij de Sascha, dus als het een spontaan meisje is kan dat ook leuk zijn
2 uurtjes school als ik wel gaquote:
BH, slipje, broek, truitje, sokken, hoofddoek, jas, schoenen, muts, handschoenen. geen dank grgrquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Wat moet ik morgen aan
Oke okequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Weet niet of het weer Utrecht gaat worden.
Vond je die wel mooi dan?quote:
Vrouwenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
2 uurtjes school als ik wel ga
Mja deze dilemma heb ik zogenaamd elke avond dus tsjah
Ja hoor schatje, was enig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:20 schreef coban het volgende:
[..]
Vond je die wel mooi dan?
Ik moet er natuurlijk wel mooi uitzien he zo op een grotemensenschool
Kende ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:18 schreef Intronic het volgende:
Ik ga mijn muziek map eens wat beter inrichten, teringbende zeg.
PROBLEMEN?!quote:
Ga jij al naar grotemensenschool?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:20 schreef coban het volgende:
[..]
Vond je die wel mooi dan?
Ik moet er natuurlijk wel mooi uitzien he zo op een grotemensenschool
Oh, dan is het goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nadat het een teringbende was en niet overzichtelijk heb ik een paar uur besteed aan inrichten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij jou is het allemaal zo netjes en perfect.
Altijd al willen zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen die 2? Word je een potloodgirl?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die om 22:30 willen slapen en nu nog op FOK! zitten!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plastic_zak
Ik ben terug.
Ik maak vast een beginquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nadat het een teringbende was en niet overzichtelijk heb ik een paar uur besteed aan inrichten.
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga jij al naar grotemensenschool?
Ik moet ook bedenken wat ik morgen aan ga trekken
Hahaha wat leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja
OMGGGGGG
zo'n lerares zei; jongens jullie zitten niet meer oo de middelbare maar op een hbo, een grotemensenschool.
De klas keek allemaal!_!!_!_!_
Och, popje toch.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja morgen weer om 7:00 opstaan om een slaaf te zijn![]()
Vandaag 'film' met iCarly en Victorious gezien ze hadden allemaal een pearphone.quote:
LULULULULquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja
OMGGGGGG
zo'n lerares zei; jongens jullie zitten niet meer oo de middelbare maar op een hbo, een grotemensenschool.
De klas keek allemaal!_!!_!_!_
Pearphone, beter dan iPhone.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vandaag 'film' met iCarly en Victorious gezien ze hadden allemaal een pearphone.
Ja, maar geestelijk is ze 9.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef coban het volgende:
Geloven jullie dat zweetteef 19 is?!_!_!!_!_
Dat was toch een kloon?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef coban het volgende:
Geloven jullie dat zweetteef 19 is?!_!_!!_!_
Daarom, maar dan moet het weer wel meezittenquote:
Nee 25 volgens haarzelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:26 schreef coban het volgende:
[..]
Nee 25 volgens haarzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lacht mij steeds uit omdat ik 17 ben![]()
Wat is het?quote:
Ja maar er stond iets privacy gevoeligs in voor de rest geen probleemquote:
niet weten welke dag preciesquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet 17 of 18 februari jarig zijn
Ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:29 schreef coban het volgende:
Vinden jullie dat ik veel praat?
Zeg maar nee.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:28 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mensen die niet 17 of 18 februari jarig zijn
ze rekent mij mee.quote:
Ohquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ahahahaha
nee ik 17e en ov 18e drm
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:29 schreef coban het volgende:
Zeg maar nee.
ik vind dat de inhoud / aantal woorden ratio wel wat omhoog mag.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:29 schreef coban het volgende:
Zeg maar nee.
Je typt gelukkig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:30 schreef coban het volgende:
Vinden jullie dat ik moet stoppen met praten?
Zeg maar eerlijk.
je praat niet je typtquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:30 schreef coban het volgende:
Vinden jullie dat ik moet stoppen met praten?
Zeg maar eerlijk.
Oh gelukkig mijn hart stopte eventjes met kloppen ik zag mijn hele leven in een korte fastmotion filmpje aan mij voorbijschieten het waren toevallig allemaal fokmomenten mrja gelukkig dat ik nog leefquote:
Hopen dat je betere hosselskills hebt dan popcorn skills, dan kan het nog goed komen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
OV gaat met mij mee slapen. Wie is er jaloers op mijn hosselskilss
pics. daarna bepaal ik wel of ik er jaloers op ben.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hopen dat je betere hosselskills hebt dan popcorn skills, dan kan het nog goed komen.
OV faalde met popcornquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hopen dat je betere hosselskills hebt dan popcorn skills, dan kan het nog goed komen.
Sowieso ik want ik ben slechte hosselaresquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:31 schreef Flippiee het volgende:
Dat nirt doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:32 schreef Intronic het volgende:
[..]
Coban zegt in het echt ook wat ze typt_!_!1
Ik leer het je wel, als we meeten bij jou thuisquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:33 schreef coban het volgende:
[..]
Sowieso ik want ik ben slechte hosselares
Oh nou dan dump ik OV wel.quote:
We slapen op het dekenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:33 schreef Dimens het volgende:
Wel handjes boven de dekens en geen gefriemel.
Ook mijn webcam?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we hebben je pc laten hacken en kunnen je stap voor stap volgen. nu jij weer!
Je verstaat dingen verkeerd.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een beetje zeggen dat flippie faalde.
Ik zie wel tieten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ook mijn webcam?
Ja?
Zien jullie mijn middelvinger?
ik zag ff geschokt iemand kijken naar d'r webcam. als het lampje maar uit is is het goed hequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:34 schreef coban het volgende:
[..]
Ook mijn webcam?
Ja?
Zien jullie mijn middelvinger?
Zonder deken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dat geval handjes onder de dekens.
Oh net zoals op de basisschool in een kring zitten en dan verteld de juf iets en dan gaat het helemaal rond en dan lachen om resultaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tussen personen hebben het verhaal verdraaid.
ik veranderde het verhaaltje altijd om de juf te leren hoe buzzmarketing werktquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh net zoals op de basisschool in een kring zitten en dan verteld de juf iets en dan gaat het helemaal rond en dan lachen om resultaat.
pics?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben altijd bang dat mensen mij op msn hacken op cam
dus daarom altijd folie over cam
Aluminiumfolie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gister in tc had ik iets over cam heengedaan voor het geval dat. Zou kapot voorschut zijn want ik lag er al een debiel bij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Niet met knopjes om kunnen gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:36 schreef coban het volgende:
[..]
Gister in tc had ik iets over cam heengedaan voor het geval dat. Zou kapot voorschut zijn want ik lag er al een debiel bij.
meen je ditquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Aluminiumfolie?Dat heb ik ook om mn portemonnee zitten
Jawel mr toch.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet met knopjes om kunnen gaan.
Aluhoedje heet zoiets.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:37 schreef coban het volgende:
Ik jeb altijd aluminiumfoliehoofddoek om voor het geval dat aliens komen
misschien zijn er wel aliens die aangetrokken worden door alu moslimmeisjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:37 schreef coban het volgende:
Ik jeb altijd aluminiumfoliehoofddoek om voor het geval dat aliens komen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:37 schreef Intronic het volgende:
Hihi, mijn muziekmapje is al een beetje op orde. Nog 12931323213 items te gaan.
Nee ik ben afstotelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien zijn er wel aliens die aangetrokken worden door alu moslimmeisjes
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om de straling van mn id-kaart te blokkeren ja
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HAHAHAquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer hou jij op met mij te pesten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doekjes worden toch niet gemaakt van aluminium.
Oh, heb je ze mooi tuk inderdaad!quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om de geheime diensten te pesten
Bij je OV zou het nog logisch zijn. ID nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik heb ietsie meer maar dat zit er niet in dus rond 20-23quote:
Morgenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef coban het volgende:
[..]
Wanneer hou jij op met mij te pesten?
Nu het nog kanquote:
In je id-kaart zit ook een chip.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij je OV zou het nog logisch zijn. ID niet
O ja wacht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In je id-kaart zit ook een chip.
Ik blijf het wel gewoon eten hoor.quote:
Nee en zo ja dan kun je hem helemaal buigen zoals een vriend deed gebeurt niks.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In je id-kaart zit ook een chip.
Paspoort, en het is alleen die barcode die je scantquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:43 schreef Intronic het volgende:
Met ingang van 26 augustus 2006 zijn de Nederlandse reisdocumenten voorzien van een chip waarop paspoortgegevens en pasfoto digitaal zijn opgenomen. Sinds 21 september 2009 worden ook de gegevens van de twee wijsvingers opgenomen. De kaart bevat een machinaal leesbare zone van 3 regels beginnend met I<NLD.
Hahha hij is wel baasquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik blijf het wel gewoon eten hoor.
#BearGrylls
Zit er wel in.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee en zo ja dan kun je hem helemaal buigen zoals een vriend deed gebeurt niks.
Goede vraag, ze sproeien al genoeg aluminium over ons heen met chemtrails.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
Maar Plastic_zak, wat nu als de overheid je laat geloven dat aluminium de stralingen voorkomt terwijl dit niet zo is, dan hebben ze jou mooi tuk.
Je kan niet serieus zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Goede vraag, ze sproeien als aluminium over ons heen met chemtrails.
Ik houd zovaak mijn ID tegen OV dinges aan en dat ding reageert niet, conducteur denkt dan dat ik incheck maar ik fake de boelquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zit er wel in.
Als je ooit eens met jezelf gaat reizen, moet je je ID kaart maar eens voor zo'n OV chipkaart ding houden. Dan krijg je een foutmelding mar hij leest de chip wel.
Maar natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik houd zovaak mijn ID tegen OV dinges aan en dat ding reageert niet, conducteur denkt dan dat ik incheck maar ik fake de boel
Hoe dom denk je dat ik benquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
En dan niet vandaag komen met 'ja maar het is morgen'.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:45 schreef Oceanview het volgende:
Ik moet nu wel slapen welterusten ditdat
Welterusten.quote:
Ik heb zo'n houder van GVB en die heeft 2 gleuven 1 doe ik mijn chipkaart in en de andere mijn bankpas en ID en rommel en ik houd soms gewoon die kant van ID er tegen aan en loop door en omdat het druk is en 3 bliepjes tegelijk gaan weet je van niksquote:
Jij hebt serieus aluminium folie om je portemonnee heen zitten?quote:
Ik ga me best doenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:46 schreef coban het volgende:
Slaaplekker dudies.
Intronic beter niemand vermoorden deze nacht okey
Ja.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:46 schreef coban het volgende:
Slaaplekker dudies.
Intronic beter niemand vermoorden deze nacht okey
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij hebt serieus aluminium folie om je portemonnee heen zitten?
Hier geloof ik niets van.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb zo'n houder van GVB en die heeft 2 gleuven 1 doe ik mijn chipkaart in en de andere mijn bankpas en ID en rommel en ik houd soms gewoon die kant van ID er tegen aan en loop door en omdat het druk is en 3 bliepjes tegelijk gaan weet je van niks
Waarom.quote:
heb hem 2 jaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van.
Tevens hebben de oude ID-kaarten nog geen chip.
alsof de overheid competent genoeg is om hem ook uit te lezen buiten de normale momenten om en er iets zinnigs mee te doen.quote:
Ik neem aan dat je ook geen mobiel hebt dan? Niet met het OV reist, niet met brommer/scooter/auto, de camera's in de stad ten alle tijden vermijdt, en alleen contant betaalt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat de overheid weet waar ik ben.
het zou voldoende moeten zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Maar serieus P_z, aluminium om je ID-kaart?![]()
![]()
![]()
![]()
Om z'n portemonneequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
![]()
![]()
![]()
Helaas welquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook geen mobiel hebt dan? Niet met het OV reist, niet met brommer/scooter/auto, de camera's in de stad ten alle tijden vermijdt, en alleen contant betaalt?
Denk je nou echt dat je meer dan een nummertje in het systeem bent? De overheid vindt jou helemaal niet boeiend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat de overheid weet waar ik ben.
Ja ik doe die shit hardquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gewoon een krent dat je er niet een kippeboutje naartoe gooit
Dan sta je waarschijnlijk ook niet ingeschreven bij een gemeente, heb je geen opleiding, geen baan en zit je ook niet op internet en al helemaal geen social media.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:
Goed voor je huid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:54 schreef coban het volgende:
Al mijn kleding is gemaakt van aluminiumfolie, en mijn schoenen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:54 schreef coban het volgende:
Alleen ik snap die pz. Wij hebben die connectie jeweettog
Ja nou beetje aangetaste huid maar omdat ik hoofddoek en helemaal dicht kleed zie je niet weetjequote:
Doen ze niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar ik weet wel dat de overheid mij elke dag controleert.
Nog niet, maar als ze 80% van de bevolking gaan uitroeien wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen ze niet.Je bent niet belangrijk.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn strings zijn van alufolieMaar je hebt ze in de kast liggen, gewoon voor het geval dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog niet, maar als ze 80% van de bevolking gaan uitroeien wel.
Naiefff jijquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat de overheid hun volgt.Dat zijn gewoon mensen met grootheidswaanzin.
Net zoals meiden die denken dat je altijd naar hun tieten staartquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat de overheid hun volgt.Dat zijn gewoon mensen met grootheidswaanzin.
ik zie mk al voor de spiegel staan te spelen met zichzelf met een kek alu broekje aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar je hebt ze in de kast liggen, gewoon voor het geval dat.
Awwhquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het zo fucking eng om in een goedlopende reeks te posten he. Maarja, je moet ergens beginnen.
en dat is niet singles slowchat
singles slowchat is je einddoel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het zo fucking eng om in een goedlopende reeks te posten he. Maarja, je moet ergens beginnen.
Of mannen die denken dat ze zo aantrekkelijk zijn dat iedere homo hun wil bespringen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Net zoals meiden die denken dat je altijd naar hun tieten staart
True story
lekker hequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef coban het volgende:
Ik kreeg beeld van mk in een aluminium string. En ik weet dat ik niet de enige ben
Viespeuks
Mensen die niet denken dat de overheid hun volgtquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
Ik ben hier de baas en ik zeg dat je welkom bent en mijn onderdanen moeten zich aan mijn regels houdn dus niks om bang te zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Tchock het volgende:
heerlijk. maar niet te vaak zo in je kruis zitten daar kan het materiaal niet tegen! I saw what you did , you pervquote:
haal dat beeld eens heeeel gauw uit je kop.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie mk al voor de spiegel staan te spelen met zichzelf met een kek alu broekje aan
Nee ik bedoel dat dat kut is, dus dat dat geen goede plek is om poster te worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
singles slowchat is je einddoel?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die niet denken dat de overheid hun volgtDat zijn gewoon mensen die gehersenspoeld zijn
Yess coban is er altijd voor iedereenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben hier de baas en ik zeg dat je welkom bent en mijn onderdanen moeten zich aan mijn regels houdn dus niks om bang te zijn
Je bent welkom omdat je een mooie UI hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Tchock het volgende:
Je laat me denken aan een vriend van me die om die reden niet naar spanje wilde gaan, daar waren volgens hem veel homo'squote:Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of mannen die denken dat ze zo aantrekkelijk zijn dat iedere homo hun wil bespringen.![]()
Gestoordequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie mk al voor de spiegel staan te spelen met zichzelf met een kek alu broekje aan
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Je laat me denken aan een vriend van me die om die reden niet naar spanje wilde gaan, daar waren volgens hem veel homo's
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yess coban is er altijd voor iedereen
Nog steeds mooi ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent welkom omdat je een mooie UI hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |