Je vind.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je vind mij een kutuser. Geen idee, zal eens zoeken haha.
En een Frappuchino ofzo.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
In de starbucks, met bril zonder glazen en Russische muts.
AL LAN AANGEAPST IK HEB SLAAPTHEE OP BEN MOEquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:15 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je vind.
[..]
En een Frappuchino ofzo.
AL LAN JE BENT GEWOON TE LAATquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:15 schreef Intronic het volgende:
[..]
AL LAN AANGEAPST IK HEB SLAAPTHEE OP BEN MOE
Je moet op PI's lettenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:14 schreef Intronic het volgende:
[..]
Je vindt mij een kutuser. Geen idee, zal eens zoeken haha.
Gaat een beetje lastig als je er vanuit gaat dat een user ze bijna nooit gebruikt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je moet op PI's letten
Oh en anders, in Utrecht kan je een lampjes speurtocht volgen, begint op Vredenburgplein bij de Sascha, dus als het een spontaan meisje is kan dat ook leuk zijn
Die ene boerka.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Jongons. Ik heb een dilemma.
Wat moet ik morgen aan
Hangt van de situatie af.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Wat moet ik morgen aan
Het wordt beter weer dan vandaag dus iets dat nog een soort van op zomer lijkt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Wat moet ik morgen aan
Weet niet of het weer Utrecht gaat worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je moet op PI's letten
Oh en anders, in Utrecht kan je een lampjes speurtocht volgen, begint op Vredenburgplein bij de Sascha, dus als het een spontaan meisje is kan dat ook leuk zijn
2 uurtjes school als ik wel gaquote:
BH, slipje, broek, truitje, sokken, hoofddoek, jas, schoenen, muts, handschoenen. geen dank grgrquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:16 schreef coban het volgende:
Wat moet ik morgen aan
Oke okequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:18 schreef Intronic het volgende:
[..]
Weet niet of het weer Utrecht gaat worden.
Vond je die wel mooi dan?quote:
Vrouwenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:19 schreef coban het volgende:
[..]
2 uurtjes school als ik wel ga
Mja deze dilemma heb ik zogenaamd elke avond dus tsjah
Ja hoor schatje, was enig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:20 schreef coban het volgende:
[..]
Vond je die wel mooi dan?
Ik moet er natuurlijk wel mooi uitzien he zo op een grotemensenschool
Kende ik.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:18 schreef Intronic het volgende:
Ik ga mijn muziek map eens wat beter inrichten, teringbende zeg.
PROBLEMEN?!quote:
Ga jij al naar grotemensenschool?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:20 schreef coban het volgende:
[..]
Vond je die wel mooi dan?
Ik moet er natuurlijk wel mooi uitzien he zo op een grotemensenschool
Oh, dan is het goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |