Ja ik doe die shit hardquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:52 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent gewoon een krent dat je er niet een kippeboutje naartoe gooit
Dan sta je waarschijnlijk ook niet ingeschreven bij een gemeente, heb je geen opleiding, geen baan en zit je ook niet op internet en al helemaal geen social media.quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Maar serieus P_z, aluminium om je ID-kaart?![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Goed voor je huid.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:54 schreef coban het volgende:
Al mijn kleding is gemaakt van aluminiumfolie, en mijn schoenen ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:54 schreef coban het volgende:
Alleen ik snap die pz. Wij hebben die connectie jeweettog
Ja nou beetje aangetaste huid maar omdat ik hoofddoek en helemaal dicht kleed zie je niet weetjequote:
Doen ze niet.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:54 schreef Plastic_zak het volgende:
Maar ik weet wel dat de overheid mij elke dag controleert.
Nog niet, maar als ze 80% van de bevolking gaan uitroeien wel.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Doen ze niet.Je bent niet belangrijk.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn strings zijn van alufolieMaar je hebt ze in de kast liggen, gewoon voor het geval dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Nog niet, maar als ze 80% van de bevolking gaan uitroeien wel.
Naiefff jijquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat de overheid hun volgt.Dat zijn gewoon mensen met grootheidswaanzin.
Net zoals meiden die denken dat je altijd naar hun tieten staartquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat de overheid hun volgt.Dat zijn gewoon mensen met grootheidswaanzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |