quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Jij hebt serieus aluminium folie om je portemonnee heen zitten?
Hier geloof ik niets van.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb zo'n houder van GVB en die heeft 2 gleuven 1 doe ik mijn chipkaart in en de andere mijn bankpas en ID en rommel en ik houd soms gewoon die kant van ID er tegen aan en loop door en omdat het druk is en 3 bliepjes tegelijk gaan weet je van niks
Waarom.quote:
heb hem 2 jaarquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hier geloof ik niets van.
Tevens hebben de oude ID-kaarten nog geen chip.
alsof de overheid competent genoeg is om hem ook uit te lezen buiten de normale momenten om en er iets zinnigs mee te doen.quote:
Ik neem aan dat je ook geen mobiel hebt dan? Niet met het OV reist, niet met brommer/scooter/auto, de camera's in de stad ten alle tijden vermijdt, en alleen contant betaalt?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat de overheid weet waar ik ben.
het zou voldoende moeten zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Maar serieus P_z, aluminium om je ID-kaart?![]()
![]()
![]()
![]()
Om z'n portemonneequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Maar serieus P_z, aluminium om je ID-kaart?![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas welquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:51 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ook geen mobiel hebt dan? Niet met het OV reist, niet met brommer/scooter/auto, de camera's in de stad ten alle tijden vermijdt, en alleen contant betaalt?
Denk je nou echt dat je meer dan een nummertje in het systeem bent? De overheid vindt jou helemaal niet boeiend.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat ik niet wil dat de overheid weet waar ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |