Bij je OV zou het nog logisch zijn. ID nietquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om de straling van mn id-kaart te blokkeren ja
Ik heb ietsie meer maar dat zit er niet in dus rond 20-23quote:
Morgenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef coban het volgende:
[..]
Wanneer hou jij op met mij te pesten?
Nu het nog kanquote:
In je id-kaart zit ook een chip.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij je OV zou het nog logisch zijn. ID niet
O ja wacht.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In je id-kaart zit ook een chip.
Ik blijf het wel gewoon eten hoor.quote:
Nee en zo ja dan kun je hem helemaal buigen zoals een vriend deed gebeurt niks.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
In je id-kaart zit ook een chip.
Paspoort, en het is alleen die barcode die je scantquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:43 schreef Intronic het volgende:
Met ingang van 26 augustus 2006 zijn de Nederlandse reisdocumenten voorzien van een chip waarop paspoortgegevens en pasfoto digitaal zijn opgenomen. Sinds 21 september 2009 worden ook de gegevens van de twee wijsvingers opgenomen. De kaart bevat een machinaal leesbare zone van 3 regels beginnend met I<NLD.
Hahha hij is wel baasquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik blijf het wel gewoon eten hoor.
#BearGrylls
Zit er wel in.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee en zo ja dan kun je hem helemaal buigen zoals een vriend deed gebeurt niks.
Goede vraag, ze sproeien al genoeg aluminium over ons heen met chemtrails.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:42 schreef Dimens het volgende:
Maar Plastic_zak, wat nu als de overheid je laat geloven dat aluminium de stralingen voorkomt terwijl dit niet zo is, dan hebben ze jou mooi tuk.
Je kan niet serieus zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:44 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Goede vraag, ze sproeien als aluminium over ons heen met chemtrails.
Ik houd zovaak mijn ID tegen OV dinges aan en dat ding reageert niet, conducteur denkt dan dat ik incheck maar ik fake de boelquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zit er wel in.
Als je ooit eens met jezelf gaat reizen, moet je je ID kaart maar eens voor zo'n OV chipkaart ding houden. Dan krijg je een foutmelding mar hij leest de chip wel.
Maar natuurlijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik houd zovaak mijn ID tegen OV dinges aan en dat ding reageert niet, conducteur denkt dan dat ik incheck maar ik fake de boel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |