Oh net zoals op de basisschool in een kring zitten en dan verteld de juf iets en dan gaat het helemaal rond en dan lachen om resultaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tussen personen hebben het verhaal verdraaid.
ik veranderde het verhaaltje altijd om de juf te leren hoe buzzmarketing werktquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Oh net zoals op de basisschool in een kring zitten en dan verteld de juf iets en dan gaat het helemaal rond en dan lachen om resultaat.
pics?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben altijd bang dat mensen mij op msn hacken op cam
dus daarom altijd folie over cam
Aluminiumfolie?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Gister in tc had ik iets over cam heengedaan voor het geval dat. Zou kapot voorschut zijn want ik lag er al een debiel bij.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:35 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Niet met knopjes om kunnen gaan.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:36 schreef coban het volgende:
[..]
Gister in tc had ik iets over cam heengedaan voor het geval dat. Zou kapot voorschut zijn want ik lag er al een debiel bij.
meen je ditquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Aluminiumfolie?Dat heb ik ook om mn portemonnee zitten
Jawel mr toch.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Niet met knopjes om kunnen gaan.
Aluhoedje heet zoiets.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:37 schreef coban het volgende:
Ik jeb altijd aluminiumfoliehoofddoek om voor het geval dat aliens komen
misschien zijn er wel aliens die aangetrokken worden door alu moslimmeisjesquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:37 schreef coban het volgende:
Ik jeb altijd aluminiumfoliehoofddoek om voor het geval dat aliens komen
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:37 schreef Intronic het volgende:
Hihi, mijn muziekmapje is al een beetje op orde. Nog 12931323213 items te gaan.
Nee ik ben afstotelijkquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
misschien zijn er wel aliens die aangetrokken worden door alu moslimmeisjes
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om de straling van mn id-kaart te blokkeren ja
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HAHAHAquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wanneer hou jij op met mij te pesten?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Doekjes worden toch niet gemaakt van aluminium.
Oh, heb je ze mooi tuk inderdaad!quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Om de geheime diensten te pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |