ik zie mk al voor de spiegel staan te spelen met zichzelf met een kek alu broekje aanquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Maar je hebt ze in de kast liggen, gewoon voor het geval dat.
Awwhquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het zo fucking eng om in een goedlopende reeks te posten he. Maarja, je moet ergens beginnen.
en dat is niet singles slowchat
singles slowchat is je einddoel?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Tchock het volgende:
Ik vind het zo fucking eng om in een goedlopende reeks te posten he. Maarja, je moet ergens beginnen.
Of mannen die denken dat ze zo aantrekkelijk zijn dat iedere homo hun wil bespringen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Net zoals meiden die denken dat je altijd naar hun tieten staart
True story
lekker hequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef coban het volgende:
Ik kreeg beeld van mk in een aluminium string. En ik weet dat ik niet de enige ben
Viespeuks
Mensen die niet denken dat de overheid hun volgtquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat de overheid hun volgt.Dat zijn gewoon mensen met grootheidswaanzin.
Ik ben hier de baas en ik zeg dat je welkom bent en mijn onderdanen moeten zich aan mijn regels houdn dus niks om bang te zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Tchock het volgende:
heerlijk. maar niet te vaak zo in je kruis zitten daar kan het materiaal niet tegen! I saw what you did , you pervquote:
haal dat beeld eens heeeel gauw uit je kop.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie mk al voor de spiegel staan te spelen met zichzelf met een kek alu broekje aan
Nee ik bedoel dat dat kut is, dus dat dat geen goede plek is om poster te worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
singles slowchat is je einddoel?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die niet denken dat de overheid hun volgtDat zijn gewoon mensen die gehersenspoeld zijn
Yess coban is er altijd voor iedereenquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben hier de baas en ik zeg dat je welkom bent en mijn onderdanen moeten zich aan mijn regels houdn dus niks om bang te zijn
Je bent welkom omdat je een mooie UI hebt.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:56 schreef Tchock het volgende:
Je laat me denken aan een vriend van me die om die reden niet naar spanje wilde gaan, daar waren volgens hem veel homo'squote:Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Of mannen die denken dat ze zo aantrekkelijk zijn dat iedere homo hun wil bespringen.![]()
Gestoordequote:Op maandag 10 oktober 2011 00:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie mk al voor de spiegel staan te spelen met zichzelf met een kek alu broekje aan
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Je laat me denken aan een vriend van me die om die reden niet naar spanje wilde gaan, daar waren volgens hem veel homo's
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yess coban is er altijd voor iedereen
Nog steeds mooi ookquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je bent welkom omdat je een mooie UI hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |