SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nadat het een teringbende was en niet overzichtelijk heb ik een paar uur besteed aan inrichten.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:20 schreef Intronic het volgende:
[..]
Bij jou is het allemaal zo netjes en perfect.
Altijd al willen zijnquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alleen die 2? Word je een potloodgirl?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die om 22:30 willen slapen en nu nog op FOK! zitten!!1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.plastic_zak
Ik ben terug.
Ik maak vast een beginquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja nadat het een teringbende was en niet overzichtelijk heb ik een paar uur besteed aan inrichten.
Jaquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ga jij al naar grotemensenschool?
Ik moet ook bedenken wat ik morgen aan ga trekken
Hahaha wat leukquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja
OMGGGGGG
zo'n lerares zei; jongens jullie zitten niet meer oo de middelbare maar op een hbo, een grotemensenschool.
De klas keek allemaal!_!!_!_!_
Och, popje toch.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja morgen weer om 7:00 opstaan om een slaaf te zijn![]()
Vandaag 'film' met iCarly en Victorious gezien ze hadden allemaal een pearphone.quote:
LULULULULquote:Op maandag 10 oktober 2011 00:23 schreef coban het volgende:
[..]
Ja
OMGGGGGG
zo'n lerares zei; jongens jullie zitten niet meer oo de middelbare maar op een hbo, een grotemensenschool.
De klas keek allemaal!_!!_!_!_
Pearphone, beter dan iPhone.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Vandaag 'film' met iCarly en Victorious gezien ze hadden allemaal een pearphone.
Ja, maar geestelijk is ze 9.quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef coban het volgende:
Geloven jullie dat zweetteef 19 is?!_!_!!_!_
Dat was toch een kloon?quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:24 schreef coban het volgende:
Geloven jullie dat zweetteef 19 is?!_!_!!_!_
Daarom, maar dan moet het weer wel meezittenquote:
Nee 25 volgens haarzelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 00:26 schreef coban het volgende:
[..]
Nee 25 volgens haarzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze lacht mij steeds uit omdat ik 17 ben![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |