twitter:Jan_Kooijman twitterde op zondag 16-10-2011 om 19:48:38Gekidnapd door productiemedewerkers van #sytycd ... http://t.co/AOXI1GnX reageer retweet
quote:
Wij zijn ook best scherp in ons commentaar, al zeggen we het zelfquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:59 schreef WillemijnB het volgende:
Hallo! Gelukkig ben ik er vanavond weer bij.![]()
Vorige week had ik helaas een verjaardag dus kon ik niet kijken.Nu ben ik jullie commentaar van vorige week aan 't teruglezen en ondertussen nog de optredens van vorige week aan 't bekijken. Het commentaar vind ik tot nu toe leuker dan de dans.
jaquote:
klopt ookquote:
Wat weet jij daarvanquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
En terecht, 't is toch niet normaal die puinhoop.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik ook, een half uur geleden![]()
Wat ga je (of laat je) maken?
Sowieso, die bijvoeglijke naamwoorden bij de dansers, doe eens niet, programma.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef WillemijnB het volgende:
Explosieve Anthony? Was dat niet de bijnaam van die gast van vorig jaar, die donkere jongen uit de bak met al z'n tattoo's?
Ja, en bijna de favorieten, want als je favoriet in Nederland bent, dan wordt er niet op je gestemdquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef WillemijnB het volgende:
Ah, Jeffrey is er vorige week uitgevlogen?!
Je weet dat ik me nu Julius voorstel he?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben maar pasta aan het koken, beetje pesto er door een klaar.. geen zin gedoe vandaag
Ik ben halverwege met kijken en lezen. In de reclame ga ik daar wel mee verder.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en bijna de favorieten, want als je favoriet in Nederland bent, dan wordt er niet op je gestemd
Hier ook, een paar pannen en ovenschalen dus het valt mee.quote:
Lekker makkelijk inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben maar pasta aan het koken, beetje pesto er door een klaar.. geen zin gedoe vandaag
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
Dat ongemakkelijk swingen naast de presentatoren nu.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet dat ik me nu Julius voorstel he?
Of een broek in je favoriete gat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
Er zit een gat in mijn favoriete broek.
Nou ja, beter dan een favoriete broek in mijn gat zullen we maar denken.
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:10 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig is Jeffrey weg, die opgeblazen kwal.
ik ga tijdens de reclame wcpapier uit de kelder halen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hier ook, een paar pannen en ovenschalen dus het valt mee.
Wtfquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ga tijdens de reclame wcpapier uit de kelder halen..
anders heb ik morgenocjtend een probleem
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
Laura moet er uit, als we het over kwallen hebben
Nee, die drijft weer in zee, bij de rest van de kwallen.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die drijft weer in zee, bij de rest van de kwallen.
Ah, een diepzeekwal.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die drijft weer in zee, bij de rest van de kwallen.
En de saus dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Correctquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Worden die juryleden verplicht om te lachen om wat de presentatoren zeggen?Is toch helemaal niet grappig wat ze zeggen?
Jawel joh, lachen gieren brullen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Worden die juryleden verplicht om te lachen om wat de presentatoren zeggen?Is toch helemaal niet grappig wat ze zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |