quote:
dat snap ik nooit zo goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:45 schreef Pheno het volgende:
Oh, dat gerol over de vloer. Als je wilt judo'en, ga dan naar de sportschool.
Als enigequote:Op zondag 9 oktober 2011 22:47 schreef pumpkinsoup het volgende:
Wow, ze vond haar opmerking echt heel grappig
Ja, heel mooi!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind Sedrig echt zo mooi solo dansen. Op een hele androgyne (?) manier die me echt fascineert.
Judo heeft ook niks met een sportschool of over de vloer rollen te makenquote:
Weten wat je sterke punten zijn is ook goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Jeffrey doet wat ie altijd doet, golfbeweginkjes.
jeff''s solo was wel goedquote:
Maar dat laatste wat die deed, draai dan door zou ik denkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
Okee die rol die die maakte vond ik stiekem best knap
bad boyquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:49 schreef Burner82 het volgende:
Jeffrey moet gewoon stil zijn, shirt uit trekken, en klaar
Ik kijk nu ook alleen naar solo. Voor mezelf dan he. William was 30 sec hazenslaapje en laura deed uh, weet ik wat. Iets met huppelen.quote:
No, no no.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kijk nu ook alleen naar solo. Voor mezelf dan he. William was 30 sec hazenslaapje en laura deed uh, weet ik wat. Iets met huppelen.
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:43:35Sandrine geeft mij geen danceforyourlife had meer passie verwacht bij dit nr.. #sytycd reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:44:27William wederom een interesante mix tussen ballet en hiphop #sytycd reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:45:52Rebecca te ingetogen voor misschien wel de laatste 30sec in het programma #sytycd reageer retweet
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:50 schreef roos85 het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:43:35Sandrine geeft mij geen danceforyourlife had meer passie verwacht bij dit nr.. #sytycd reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:44:27William wederom een interesante mix tussen ballet en hiphop #sytycd reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:45:52Rebecca te ingetogen voor misschien wel de laatste 30sec in het programma #sytycd reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:46:47Cedrig expressie, techniek en passie! #sytycd reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:47:40Laura te oppervlakkig naar mijn mening.. Hoge benen maar geen uitstraling! #sytycd reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:48:54Jeffrey mooi en interesante bewegingen! #sytycd reageer retweet
Ik hoef dan ook geen gênante lijven te zien. Morgenvroeg in de spiegel is al genoeg.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:51 schreef IbeBen het volgende:
We hebben al 20 minuten uitloop he trouwens
Is voorgaande jaren niet anders geweest, je zou verwachten dat ze dat intussen zouden weten...quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:51 schreef IbeBen het volgende:
twitter:JuniorVanKeulen twitterde op zondag 09-10-2011 om 21:00:06Tuurlijk! Isabelle's choreo gaat over een gescheiden koppel.. #SYTYCD reageer retweet
Hoe quoote je die in godesnaam?quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:52 schreef roos85 het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:46:47Cedrig expressie, techniek en passie! #sytycd reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:47:40Laura te oppervlakkig naar mijn mening.. Hoge benen maar geen uitstraling! #sytycd reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:48:54Jeffrey mooi en interesante bewegingen! #sytycd reageer retweet
Vind de hond niet zo leukquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:51 schreef IbeBen het volgende:
Ja, ik had hem ook al gespotquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef roos85 het volgende:
reweet op het profiel van Rinustwitter:JuniorVanKeulen twitterde op zondag 09-10-2011 om 21:00:06Tuurlijk! Isabelle's choreo gaat over een gescheiden koppel.. #SYTYCD reageer retweet
![]()
![]()
Waarom ze niet gewoon het goed aangeven, alles staat vast, de muziek weten ze al, de reclameblokken etc. Dus dat ze elke keer zo achterlijk uitlopen... Iedereen houdt er al rekening mee, het is niet dat mensen denken van "Wow, wat een uitloop, dit is helemaal Virgilistic!"quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:54 schreef Mederiacvm het volgende:
[..]
Is voorgaande jaren niet anders geweest, je zou verwachten dat ze dat intussen zouden weten...
Speaking of which, ik heb hem al zeker 20 min niet gespot!quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom ze niet gewoon het goed aangeven, alles staat vast, de muziek weten ze al, de reclameblokken etc. Dus dat ze elke keer zo achterlijk uitlopen... Iedereen houdt er al rekening mee, het is niet dat mensen denken van "Wow, wat een uitloop, dit is helemaal Virgilistic!"
Je hebt een twitterknopje als jegoed kijktquote:
bij de tweet moet je op het tijdstip/datum klikken, en dan komt de tweet apart in beeld.. en staat er in de adresbalk een link, die kopieer je dan... dan klik je boven het postgedeelte op dat twitter vogeltje.. link plakken en plaatsen maarquote:
Als je een tweet ziet, staat daaronder ook altijd een tijd van 14min geleden, of 16uur geleden (ik noem maar even watquote:
Dat is de regie, snap je meteen ook waarom het camerawerk zo bagger isquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Goh de stagiair zit aan de knoppen ofzo?
Niet goedschiks, dan kwaadschiksquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
Jeffrey alsjeblieft ga naar huis, alsjeblieft.
denk het niet want zijn solo was goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:58 schreef pumpkinsoup het volgende:
I knowquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
denk het niet want zijn solo was goed
quote:
Echt abnormaal, ipv kritiek ter harte nemen elke keer weer standje "grrrr, die you all!"quote:
Maar Laura moest eerst. Die irriteert me mateloos.quote:
Die tijd zie ik niet, dat verklaart het. Zal wel aan mijn browser liggen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:56 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je een tweet ziet, staat daaronder ook altijd een tijd van 14min geleden, of 16uur geleden (ik noem maar even wat)
Daar op klikken en dan zie je een pagina met alleen die tweet erop, dan de url kopieren en het vogeltje gebruiken wat hierboven het invoervak staat.
Volgende weekquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar Laura moest eerst. Die irriteert me mateloos.
Ze moet hemels pijpen bij de jury, maar wtf?quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe vaak is Laura nou al niet door het oog van de naald gekropen.
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:59:09Ik denk dat Laura en Jeffrey eruit gaan.. #sytycd reageer retweet
staat onder de tweetquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:01 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die tijd zie ik niet, dat verklaart het. Zal wel aan mijn browser liggen.
ik weet het niet hoorquote:
helaas ze is doorquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:02 schreef roos85 het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 09-10-2011 om 22:59:09Ik denk dat Laura en Jeffrey eruit gaan.. #sytycd reageer retweet
Ik weet dat ie daar hoort te staan maar twitter draait niet zo geweldig op mijn laptop.quote:
Of kijk je al op een pagina waar alleen die tweet op staat? Want dan kun je gewoon die url gebruiken.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik weet dat ie daar hoort te staan maar twitter draait niet zo geweldig op mijn laptop.
nee, die krijg ik dus niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef megamandy het volgende:
[..]
Of kijk je al op een pagina waar alleen die tweet op staat? Want dan kun je gewoon die url gebruiken.
laat de jury beslissenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:04 schreef Pheno het volgende:
Duh, echt onzinnige stemmen van het stemvolk. Ik ben tegen sms/rode knop-zooi.
Ja, de jury kijkt niet alleen naar vanavond heb ik het idee.quote:
Maakt die volgende week weer goedquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef Pheno het volgende:
. gelukkig. Al was het echt een matige solo van William.
zijn houding zal ongetwijfeld hebben meegespeeldquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
ik snap het niet zijn solo was goed
misschin dat hij arrogant is
Ze kijken denk ik echt naar het totaalplaatje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
ik snap het niet zijn solo was goed
misschin dat hij arrogant is
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef Ewelina het volgende:
Whehehe, volgens mij was dit vooropgezet. Net door naar de liveshows zodat hij volgend jaar niet meer mee kan doen.
En een dansje doen in de regenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nu kun je je Laura'ende hond eruit laten!
Dat was wel een totaalplaatje absquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ze kijken denk ik echt naar het totaalplaatje.
Wow, veel plezier. Ik ben jaloersquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef Esje-lief het volgende:
Hondje uitlaten en naar bed... volgende week NYC dus over 2 weken ben ik er weer
Toedels!!
Samen met Lorenzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef Pheno het volgende:
Kan Jeffrey nu de rest van de shows naast Virgil staan
Isabelle heeft sinds The Ultimate Dance Battle voor mij afgedaan. Die is doordrenkt van mannenhaat, zelfs tegen zo'n lieve man als Rinus Sprong. Misselijkmakend vond ik het dat ze won door zelf aan haar choreografie mee te doen om Sprong hiermee de baas te zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef female81 het volgende:
Van die standaard-ideetjes van choreografe Isabelle word ik nu onderhand een beetje onpasselijk. Dat huilerige gescheiden koppeltjes-gedoe de hele tijd.
Zo deed ze het in TUDB wel voorkomen. Maar dan vindt ze het wel erg mooi om ermee te koop te lopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:25 schreef female81 het volgende:
Je gaat je afvragen wat de mannen in haar leven haar zoal hebben misdaan. Het is alsof ze al minstens tien keer ernstig is mishandeld, of zo.
Je kan merken day jeffrey alles tegen zich had.. hij is echt wel een goede danser.. ach we shall see!..quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
What the actual fuck?
Dus Sandrine en Jeffrey?
Helemaal mee eens, wat een vreselijk mens was ze tijdens TUDB!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Isabelle heeft sinds The Ultimate Dance Battle voor mij afgedaan. Die is doordrenkt van mannenhaat, zelfs tegen zo'n lieve man als Rinus Sprong. Misselijkmakend vond ik het dat ze won door zelf aan haar choreografie mee te doen om Sprong hiermee de baas te zijn.
Ja dat was het, ze lijkt op Hetty! Daar heb ik nou echt vannacht van wakker gelegen, ik kon er niet op komen!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:22 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja dat was het, ze lijkt op Hetty! Daar heb ik nou echt vannacht van wakker gelegen, ik kon er niet op komen!
Vorig seizoen van SYTYCD dacht ik altijd, yeay Isabellequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wat een vreselijk mens was ze tijdens TUDB!
Ze heeft van begin af aan geweten dat Rinushaar grootste concurrent was, daarom ging ze altijd vol de aanval tegen hem.
Haar mannenhaat moet echt heel groot zijn, anders kan je tegen zo'n lieverd als Rinus toch nooit zo'n vreselijke houding aannemen..
Ik denk dat mannen eerder uit haar buurt blijven uit angst gestoken te worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef jcdragon het volgende:
Ik vraag me ook af waarom die mannen haar iets zouden aandoen.
"Miljaar, die danske gaat alweer over mij !"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen eerder uit haar buurt blijven uit angst gestoken te worden.
hey dat is hem, bedankt !quote:
Mooi liedje.quote:
Ik vrees een beetje dat ze er twee heeftquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef roos85 het volgende:
Ik denk dat Isabelle weer een choreo over een verbroken relatie voor ons in petto heeft
quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje dat ze er twee heeft
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom we dat denken trouwens haha
Inderdaad, maar mijn onderbuik gevoel zegt toch wat er een choreo over een verbroken relatie komtquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkNormaal maakt Isabelle namelijk altijd hele vrolijke choreo's...
Laten we maar gespannen afwachten op wat komen gaat dan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar mijn onderbuik gevoel zegt toch wat er een choreo over een verbroken relatie komt
bring it onquote:
Ik zet alvast een fles wijn klaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Laten we maar gespannen afwachten op wat komen gaat dan!
twitter:Jan_Kooijman twitterde op zondag 16-10-2011 om 19:48:38Gekidnapd door productiemedewerkers van #sytycd ... http://t.co/AOXI1GnX reageer retweet
quote:
Wij zijn ook best scherp in ons commentaar, al zeggen we het zelfquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:59 schreef WillemijnB het volgende:
Hallo! Gelukkig ben ik er vanavond weer bij.![]()
Vorige week had ik helaas een verjaardag dus kon ik niet kijken.Nu ben ik jullie commentaar van vorige week aan 't teruglezen en ondertussen nog de optredens van vorige week aan 't bekijken. Het commentaar vind ik tot nu toe leuker dan de dans.
jaquote:
klopt ookquote:
Wat weet jij daarvanquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
[..]
En terecht, 't is toch niet normaal die puinhoop.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik ook, een half uur geleden![]()
Wat ga je (of laat je) maken?
Sowieso, die bijvoeglijke naamwoorden bij de dansers, doe eens niet, programma.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef WillemijnB het volgende:
Explosieve Anthony? Was dat niet de bijnaam van die gast van vorig jaar, die donkere jongen uit de bak met al z'n tattoo's?
Ja, en bijna de favorieten, want als je favoriet in Nederland bent, dan wordt er niet op je gestemdquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:06 schreef WillemijnB het volgende:
Ah, Jeffrey is er vorige week uitgevlogen?!
Je weet dat ik me nu Julius voorstel he?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben maar pasta aan het koken, beetje pesto er door een klaar.. geen zin gedoe vandaag
Ik ben halverwege met kijken en lezen. In de reclame ga ik daar wel mee verder.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, en bijna de favorieten, want als je favoriet in Nederland bent, dan wordt er niet op je gestemd
Hier ook, een paar pannen en ovenschalen dus het valt mee.quote:
Lekker makkelijk inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ben maar pasta aan het koken, beetje pesto er door een klaar.. geen zin gedoe vandaag
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:09 schreef Cee het volgende:
Dat ongemakkelijk swingen naast de presentatoren nu.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Je weet dat ik me nu Julius voorstel he?
Of een broek in je favoriete gat.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:09 schreef Pheno het volgende:
Er zit een gat in mijn favoriete broek.
Nou ja, beter dan een favoriete broek in mijn gat zullen we maar denken.
Inderdaadquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:10 schreef Misstique het volgende:
Gelukkig is Jeffrey weg, die opgeblazen kwal.
ik ga tijdens de reclame wcpapier uit de kelder halen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Hier ook, een paar pannen en ovenschalen dus het valt mee.
Wtfquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik ga tijdens de reclame wcpapier uit de kelder halen..
anders heb ik morgenocjtend een probleem
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
Laura moet er uit, als we het over kwallen hebben
Nee, die drijft weer in zee, bij de rest van de kwallen.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die drijft weer in zee, bij de rest van de kwallen.
Ah, een diepzeekwal.quote:
quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die drijft weer in zee, bij de rest van de kwallen.
En de saus dan?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Correctquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Worden die juryleden verplicht om te lachen om wat de presentatoren zeggen?Is toch helemaal niet grappig wat ze zeggen?
Jawel joh, lachen gieren brullen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:14 schreef Aspergermeisje het volgende:
Worden die juryleden verplicht om te lachen om wat de presentatoren zeggen?Is toch helemaal niet grappig wat ze zeggen?
Grapjes over z'n lengte?quote:
Niet echt. VEEL SAUS is essentieel weet je.quote:
Lange tenen?quote:
Kort lontjequote:
Vind het ook tegenvallen..quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef Pheno het volgende:
Kutnummer, kun je hier een choreo op doen, laat staan dansen?
Dit koppel iig niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef Pheno het volgende:
Kutnummer, kun je hier een choreo op doen, laat staan dansen?
dat weet ik maar al te goed...quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Niet echt. VEEL SAUS is essentieel weet je.
idd, muziekkeuze is vaak apart en bagger te noemenquote:Wat een bagger Balkannummer trouwens .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |