quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:45 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ik vrees een beetje dat ze er twee heeft
Geen idee eigenlijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik snap niet waarom we dat denken trouwens haha
Inderdaad, maar mijn onderbuik gevoel zegt toch wat er een choreo over een verbroken relatie komtquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:52 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijkNormaal maakt Isabelle namelijk altijd hele vrolijke choreo's...
Laten we maar gespannen afwachten op wat komen gaat dan!quote:Op zondag 16 oktober 2011 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar mijn onderbuik gevoel zegt toch wat er een choreo over een verbroken relatie komt
bring it onquote:
Ik zet alvast een fles wijn klaarquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:58 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Laten we maar gespannen afwachten op wat komen gaat dan!
twitter:Jan_Kooijman twitterde op zondag 16-10-2011 om 19:48:38Gekidnapd door productiemedewerkers van #sytycd ... http://t.co/AOXI1GnX reageer retweet
quote:
Wij zijn ook best scherp in ons commentaar, al zeggen we het zelfquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:59 schreef WillemijnB het volgende:
Hallo! Gelukkig ben ik er vanavond weer bij.![]()
Vorige week had ik helaas een verjaardag dus kon ik niet kijken.Nu ben ik jullie commentaar van vorige week aan 't teruglezen en ondertussen nog de optredens van vorige week aan 't bekijken. Het commentaar vind ik tot nu toe leuker dan de dans.
jaquote:
klopt ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |