zijn houding zal ongetwijfeld hebben meegespeeldquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
ik snap het niet zijn solo was goed
misschin dat hij arrogant is
Ze kijken denk ik echt naar het totaalplaatje.quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef Anonymousz het volgende:
ik snap het niet zijn solo was goed
misschin dat hij arrogant is
quote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef Ewelina het volgende:
Whehehe, volgens mij was dit vooropgezet. Net door naar de liveshows zodat hij volgend jaar niet meer mee kan doen.
En een dansje doen in de regenquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:06 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Nu kun je je Laura'ende hond eruit laten!
Dat was wel een totaalplaatje absquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Ze kijken denk ik echt naar het totaalplaatje.
Wow, veel plezier. Ik ben jaloersquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef Esje-lief het volgende:
Hondje uitlaten en naar bed... volgende week NYC dus over 2 weken ben ik er weer
Toedels!!
Samen met Lorenzoquote:Op zondag 9 oktober 2011 23:07 schreef Pheno het volgende:
Kan Jeffrey nu de rest van de shows naast Virgil staan
Isabelle heeft sinds The Ultimate Dance Battle voor mij afgedaan. Die is doordrenkt van mannenhaat, zelfs tegen zo'n lieve man als Rinus Sprong. Misselijkmakend vond ik het dat ze won door zelf aan haar choreografie mee te doen om Sprong hiermee de baas te zijn.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:11 schreef female81 het volgende:
Van die standaard-ideetjes van choreografe Isabelle word ik nu onderhand een beetje onpasselijk. Dat huilerige gescheiden koppeltjes-gedoe de hele tijd.
Zo deed ze het in TUDB wel voorkomen. Maar dan vindt ze het wel erg mooi om ermee te koop te lopen.quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:25 schreef female81 het volgende:
Je gaat je afvragen wat de mannen in haar leven haar zoal hebben misdaan. Het is alsof ze al minstens tien keer ernstig is mishandeld, of zo.
Je kan merken day jeffrey alles tegen zich had.. hij is echt wel een goede danser.. ach we shall see!..quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
What the actual fuck?
Dus Sandrine en Jeffrey?
Helemaal mee eens, wat een vreselijk mens was ze tijdens TUDB!quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Isabelle heeft sinds The Ultimate Dance Battle voor mij afgedaan. Die is doordrenkt van mannenhaat, zelfs tegen zo'n lieve man als Rinus Sprong. Misselijkmakend vond ik het dat ze won door zelf aan haar choreografie mee te doen om Sprong hiermee de baas te zijn.
Ja dat was het, ze lijkt op Hetty! Daar heb ik nou echt vannacht van wakker gelegen, ik kon er niet op komen!quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 23:22 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ja dat was het, ze lijkt op Hetty! Daar heb ik nou echt vannacht van wakker gelegen, ik kon er niet op komen!
Vorig seizoen van SYTYCD dacht ik altijd, yeay Isabellequote:Op maandag 10 oktober 2011 22:40 schreef roos85 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, wat een vreselijk mens was ze tijdens TUDB!
Ze heeft van begin af aan geweten dat Rinushaar grootste concurrent was, daarom ging ze altijd vol de aanval tegen hem.
Haar mannenhaat moet echt heel groot zijn, anders kan je tegen zo'n lieverd als Rinus toch nooit zo'n vreselijke houding aannemen..
Ik denk dat mannen eerder uit haar buurt blijven uit angst gestoken te worden.quote:Op maandag 10 oktober 2011 21:06 schreef jcdragon het volgende:
Ik vraag me ook af waarom die mannen haar iets zouden aandoen.
"Miljaar, die danske gaat alweer over mij !"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen eerder uit haar buurt blijven uit angst gestoken te worden.
hey dat is hem, bedankt !quote:
Mooi liedje.quote:
Ik vrees een beetje dat ze er twee heeftquote:Op zondag 16 oktober 2011 19:37 schreef roos85 het volgende:
Ik denk dat Isabelle weer een choreo over een verbroken relatie voor ons in petto heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |