dat was hier ook de bedoeling maar toen we van visite terug kwamen zijn we toch wezen buffetten bij de chineesquote:
gatverquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat hadden wij gisteren, lekker! met knof en Griekse yoghurt
Ik zou het volgens mij op alle fronten naar mijn zin hebben als ik bij jullie in huis zou wonen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Net een iberico rack gebraden in de pan en op lage temperatuur in de oven gegaard, bloemige aardappels erbij, spruitjes in citroenboter, jus.
Zit nu met een palmpje te wachten tot de afwas in de machine staat en dan ga ik de bluray editie van starwars beginnen.
denk dat je niet de enige bent. Alhoewel ik het ook niet erg zou vinden om door jou of robinook geadopteerd te wordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zou het volgens mij op alle fronten naar mijn zin hebben als ik bij jullie in huis zou wonen!
Ook hier zoiets... NOmquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:30 schreef cinnamon_M het volgende:
Na alle comments hier weet ik wat ik op deze inspiratieloze dag ga maken: zuurkoolstamp! Met zuurkool in bier/cider gestoofd + appel, jeneverbes, ui en kummel, en lekker krokant gebakken spek
smaakte voor geen meterquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
penne met kruidenkaas, spinazie en ham. simpel maar best lekker
de vissoep werd wat later, ik was nl de vis vergeten te kopenquote:
oh lekker. Dat haalde mijn oma altijd voor me als ik daarheen gingquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
had nog steeds erge trek en had een gebakje gekocht dus ben ik nu alvast aan het smullen; hazelnootschuimgebakje van de banketbakker
Ja (herfst!)quote:
Ow, das irritant. Heb je enig idee wat er niet goed was? Ik had het even terug toen ik heel uitgebreid ging koken; klein klontje boter in de pompoenpuree - helemaal verpest. Boter bedorven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
smaakte voor geen meter
heb het weggegooid want er was denk iets niet goed meer. net maar een beetje griekse aardappelschotel (aviko),een kaasburger en een paar stoofpeertjes gegeten.
de roomkaassaus had een vreemde smaak.. maar niet verder gegeten want het was dus ook niet lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:44 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ow, das irritant. Heb je enig idee wat er niet goed was? Ik had het even terug toen ik heel uitgebreid ging koken; klein klontje boter in de pompoenpuree - helemaal verpest. Boter bedorven.
(goed excuus om alles te proeven voor het ergens doorgaat)
OMGquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
had nog steeds erge trek en had een gebakje gekocht dus ben ik nu alvast aan het smullen; hazelnootschuimgebakje van de banketbakker
Met vlakke hand?quote:
met een cola zero erbij?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:17 schreef FrietNColaZero het volgende:
Ik eet morgen: Normale friet met stoverijsaus en extra veel zoete mayonaise, 2 keer goulashkroket en een broodje gezond.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 19:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
de vissoep werd wat later, ik was nl de vis vergeten te kopenVoor straks heb ik nog een biefstukje en een tomatensalade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |