dat was hier ook de bedoeling maar toen we van visite terug kwamen zijn we toch wezen buffetten bij de chineesquote:
gatverquote:Op zondag 9 oktober 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat hadden wij gisteren, lekker! met knof en Griekse yoghurt
Ik zou het volgens mij op alle fronten naar mijn zin hebben als ik bij jullie in huis zou wonen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Net een iberico rack gebraden in de pan en op lage temperatuur in de oven gegaard, bloemige aardappels erbij, spruitjes in citroenboter, jus.
Zit nu met een palmpje te wachten tot de afwas in de machine staat en dan ga ik de bluray editie van starwars beginnen.
denk dat je niet de enige bent. Alhoewel ik het ook niet erg zou vinden om door jou of robinook geadopteerd te wordenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:27 schreef minilot het volgende:
[..]
Ik zou het volgens mij op alle fronten naar mijn zin hebben als ik bij jullie in huis zou wonen!
Ook hier zoiets... NOmquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:30 schreef cinnamon_M het volgende:
Na alle comments hier weet ik wat ik op deze inspiratieloze dag ga maken: zuurkoolstamp! Met zuurkool in bier/cider gestoofd + appel, jeneverbes, ui en kummel, en lekker krokant gebakken spek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |