smaakte voor geen meterquote:Op maandag 10 oktober 2011 17:16 schreef FutureFairytale het volgende:
penne met kruidenkaas, spinazie en ham. simpel maar best lekker
de vissoep werd wat later, ik was nl de vis vergeten te kopenquote:
oh lekker. Dat haalde mijn oma altijd voor me als ik daarheen gingquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
had nog steeds erge trek en had een gebakje gekocht dus ben ik nu alvast aan het smullen; hazelnootschuimgebakje van de banketbakker
Ja (herfst!)quote:
Ow, das irritant. Heb je enig idee wat er niet goed was? Ik had het even terug toen ik heel uitgebreid ging koken; klein klontje boter in de pompoenpuree - helemaal verpest. Boter bedorven.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
smaakte voor geen meter
heb het weggegooid want er was denk iets niet goed meer. net maar een beetje griekse aardappelschotel (aviko),een kaasburger en een paar stoofpeertjes gegeten.
de roomkaassaus had een vreemde smaak.. maar niet verder gegeten want het was dus ook niet lekkerquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:44 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Ow, das irritant. Heb je enig idee wat er niet goed was? Ik had het even terug toen ik heel uitgebreid ging koken; klein klontje boter in de pompoenpuree - helemaal verpest. Boter bedorven.
(goed excuus om alles te proeven voor het ergens doorgaat)
OMGquote:Op maandag 10 oktober 2011 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
had nog steeds erge trek en had een gebakje gekocht dus ben ik nu alvast aan het smullen; hazelnootschuimgebakje van de banketbakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |