Lekker vrolijk, ja toch!quote:
Verhaal van je naamgenoot nog gelezen?quote:
Zeker. Ik herinner me nog wat briljante details. Ik heb wel te doen met m'n naamgenoot. Hij bedoelt het allemaal zo goed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verhaal van je naamgenoot nog gelezen?
Het zit hem allemaal niet mee nee, hij doet echt zijn best.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker. Ik herinner me nog wat briljante details. Ik heb wel te doen met m'n naamgenoot. Hij bedoelt het allemaal zo goed.
Zo knap hij hoe alles van zich afschrijft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het zit hem allemaal niet mee nee, hij doet echt zijn best.
ja zometeen. Maar niks groots hoor, alleen mijn ouders, zus, zwager en nichtje heb ik uitgenodigdquote:
Ah, gezelligquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zometeen. Maar niks groots hoor, alleen mijn ouders, zus, zwager en nichtje heb ik uitgenodigd
Heb ik vorige week al met familie gedaan. Vandaag niet zo druk. En over 2 weken vier ik een party samen een vriend die volgende week jarig is.quote:
Ik wil ook volwassen zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik nu ga doen
Zal ik XFA UK ook doen?
Whehehe, nog geen ene aflevering gezien
[XFA UK]Season 6: the aftermathquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny? Weet jij of er een topic is van X factor UK? Ik kan hem niet vinden
Heb je niet komende week maar de week daarop tijd? Dan mag je mijn toetsen maken hihiquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik zou weer op school willen zitten
Welke vakken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je niet komende week maar de week daarop tijd? Dan mag je mijn toetsen maken hihi
de bovenste 3 wil ik wel doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Duits, Nederlands, Engels, Latijn, biologie, wiskunde b, natuurkunde en scheikunde.
Ik zou die ook kiezenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de bovenste 3 wil ik wel doenIk haalde altijd goede cijfers voor deze 3 vakken
Whehe, ze zien wss alle drie geen verschil, leraren sorteren namen echt alleen op haarkleur en de plaats waar je zitquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de bovenste 3 wil ik wel doenIk haalde altijd goede cijfers voor deze 3 vakken
Habemus Papam en verder kom ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Latijn heb ik nog nooit gehad
Is dat moeilijk?
Latijn is vreselijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Latijn heb ik nog nooit gehad
Is dat moeilijk?
niks voor mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Latijn is vreselijkAls ik nu had moeten kiezen had ik het nooooit gekozen, dan had ik nu een zinnig vak als economie ofzo.
Je moet aan de ene kant teksten vertalen, maar de grammatica is zo lastig, niet vier of vijf maar echt tig tijden en aan de andere kant die teksten uit je hoofd leren en er vragen over beantwoorden, echt van die stomme vragen als 'met welk woord congrueert...' en 'hoe zou je dat en dat vertalen als het in de ablativus stond' en ga maar door
Economie is een leuk vakquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks voor mij
Ik heb wel Economie gehadIk vond dat het leukste vak trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen toch maar naar de dierenarts met kyra![]()
Klopt... ergens vind ik het ook wel jammer dat ik het niet meer hebquote:
Maar goed het eerste toen ik economie ging studeren moest ik alles vergeten wat ik op de middelbare school had geleerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... ergens vind ik het ook wel jammer dat ik het niet meer heb. Ik heb daar nooit lager dan een 7.5 voor gehad
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar goed het eerste toen ik economie ging studeren moest ik alles vergeten wat ik op de middelbare school had geleerd.
echtquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:56 schreef iBenny het volgende:
WTF_!
...er komt net zak met 5 goudvissen uit de lucht vallen in de tuin
Wuut? Toch niet dood?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:56 schreef iBenny het volgende:
WTF_!
...er komt net zak met 5 goudvissen uit de lucht vallen in de tuin
en ze leven nog?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja. Gewoon recht naar beneden *bam* in de tuin
Yup.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zijn dood?
RIP GOUDVISSEN![]()
Wie heeft ze vermoord?
Misschien iemand die niet zo blij was met een cadeautje?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup.
Geen idee, net al waar ze vandaan komen
Het kwam echt recht naar benedenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Misschien iemand die niet zo blij was met een cadeautje?
Aan M&O heb je meer dan Economie als je economie wilt studeren en daarbij qua wiskunde het liefst wiskunde Bquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat heb ik vaker gehoord
Vader van een vriendin heeft economie gestudeerd, zij heeft economie op school, haar vader heeft al een paar keer gezegd dat ze iets maar niet moest leren omdat het hartstikke fout was'Ja maar dat is voor het proefwerk.' 'Doet me niks, het klopt niet
'.
Kutquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:57 schreef iBenny het volgende:
balen
Hoe gaat het trouwens met werk zoeken?
Oh nee dusquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Benny weet jij dat
Ik wil een filmpje in het topic zetten, maar niet dat het er zo uit ziet:
Maar gewoon in een zin, welke code moet ik gebruiken?
Dus dat je kan klikken op: auditie Caitlin Koch
Kan niet meer. Elke voor de hand liggende manier(+ extra) hebben ze eruit gehaald. Je kan wel de zichtbare titel veranderen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
Benny weet jij dat
Ik wil een filmpje in het topic zetten, maar niet dat het er zo uit ziet:
Maar gewoon in een zin, welke code moet ik gebruiken?
Dus dat je kan klikken op: auditie Caitlin Koch
irritant is datquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan niet meer. Elke voor de hand liggende manier(+ extra) hebben ze eruit gehaald. Je kan wel de zichtbare titel veranderen.
Je kunt 'm onder spoilers zetten...quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
irritant is dat
Nu staat er een megagrote post van audities in de topics
Dat is kut
Ah, laat maar staanquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
Benny ik heb ze in de OP gezet, wil jij mijn laatste posts weghalen
Geen idee waarom.Maar dat is bij mij ook Maar die zes euro worden gewoon weer teruggeboekt als je voor minder dan 6 euro reist. (het reisbedrag gaat er natuurlijk wel af)quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom gaat er bij inchecken 6 euro van mn saldo af?
ah ok! Zal zo ff kijken wat er staat bij uitchecken!quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee waarom.Maar dat is bij mij ook Maar die zes euro worden gewoon weer teruggeboekt als je voor minder dan 6 euro reist. (het reisbedrag gaat er natuurlijk wel af)
Misschien om een indicatie te proberen te geven hoeveel er nog opstaat na je reis.
Tenminste ik neem aan dat je het over de OV-CHip hebt.
Friends with benefitsquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weten jullie nog leuke films die net uit zijn?
Wil een film kijken, maar weet niet welke
Ik weet wel een leuk boek, maar wacht maar een paar dagen en kijk op de Frontpagequote:Op zondag 9 oktober 2011 21:21 schreef charmed_angel het volgende:
Weten jullie nog leuke films die net uit zijn?
Wil een film kijken, maar weet niet welke
ow dat kn ik ook wel doen, verder lezen in mijn boekquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuk boek, maar wacht maar een paar dagen en kijk op de Frontpage
quote:Hey welkom op me profiel mijn naam ia Bastiaan
ik ben veder vrijgezel ben 17 jaar en ben al out,
heb bruinen ogen zwart haar 1.75 cm lang en 74 kg woog voor heen 104 kg is wel een klein beetje nog te zien maar niet echt grote dingen aan me.
houd van gezellig met vrienden naar de bioscoop te gaan avondje naar het theater of concert vind ik ook leuk gezellig koken samen tv kijken en ben voor al gek op Nederlandse muziek computeren eigenlijk alles wel.
veder ben ik spontaan kan heel grappig zijn is open naar naar iemand toe ik ben eerlijk en oprecht ben slim kan heel onverwachts uit de hoek komen qua opmerkingen en ik heb vooral een zacht aardig karakter en kan gouw verlegen gemaakt worden
ik doe op dit moment de opleiding helpende zorg en welzijn niveau 2 op het mbo hier in den helder en wil later met kinderen werken al is het les geven op een basisschool kinderen helpen bijv. warchild of voorstellingen maken voor kinderen waar ze iets van kunnen leren.
En veder kunnen mensen die uit den helder komen me meestal vinden bij de v&d hier in den helder ik werk daar namelijk op de donderdag avond en zaterdag en werk meestal koopzondagen en extra koopavonden
is gewoon op zoek naar leuke contacten misschien meer als vriendje bijv, en gezelligheid dus mensen die alleen op uit zijn op seks er zit een leuk rood vlakje rechts boven in reageren tot 25 jaar het liefst leuke complimentjes zijn altijd welkom maar zoek de in de doelgroep van 16 tot 25 jaar
Dat is altijd het nadeel. Ik voel met je mee. Ik ben gelukkig weer wat gewend aan de NL-tijdquote:Op maandag 10 oktober 2011 03:00 schreef Fir3fly het volgende:
Goedenavond, medelanders.
Vakantie weer voorbij.
Moggequote:Op maandag 10 oktober 2011 07:25 schreef PatriQue89 het volgende:
En ik dacht dat mijn al kwijt was net.. In ander topic gepost
Internet doet t nog wel, whatsapp doet niks, en twitter deed niks, die heb ik weer aan de praat gekregen.
Werkschuw tuig.quote:Op maandag 10 oktober 2011 12:10 schreef Renesite het volgende:
MAAR!
Vanaf 9 december al geen colleges meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee taakbalken, omdat het kan!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
NepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee taakbalken, omdat het kan! | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ya think?quote:
quote:Op maandag 10 oktober 2011 15:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik gaf een antwoord op een vraag aan dat mokkel dat les geeft aan ons...
vroeg ze waarom
"Omdat het kan"
Ik zei omdat het kan, hé! Niet zij.. zij stond wat schaapachtig te lachen.. maar een paar jaar ouder dan mijquote:Op maandag 10 oktober 2011 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Van die mensen kun je wat leren. Ahum.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 14:43 schreef heloef het volgende:
Ik had niet moeten klikken op de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twee taakbalken, omdat het kan!
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ok, jij bent baas.quote:Op maandag 10 oktober 2011 17:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik zei omdat het kan, hé! Niet zij.. zij stond wat schaapachtig te lachen.. maar een paar jaar ouder dan mij
ik ben daar al 3 weken zoet meequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat idee had ik ook al, dat ik minder werd. Maar ik ga het afwenden.
Ik ook hoor.. ik ga zo ff strepsils, keeltabletten , hoestdrankjes en kiwi's inslaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 00:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat idee had ik ook al, dat ik minder werd. Maar ik ga het afwenden.
Als ik het niet doe haal ik niet genoeg punten.quote:
nou, hup, volleyballen met je reet!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik het niet doe haal ik niet genoeg punten.
Om 3 uur pas joh!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nou, hup, volleyballen met je reet!
Ik heb niks met sport.quote:
In bed, een ideetje?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja... maar dat werkt niet... Ik moet wat doen!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Pingggg.
Het is de magnetron en niet de BB.
mwahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe gaat ie Miran, positief ondanks wat tegenslag?
Daaromquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Komt goed! Dan begin je misschien over wanneer je wel kan per direct.
Niet opgeven is heel belangrijk!
misschien in Groningenquote:
Nou hup, kop weer richting positief nu. Je dag is nog niet compleet verloren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:00 schreef PatriQue89 het volgende:
En inderdaad.. Onderweg naar huis
nee, de rest van de dag zal ik spenderen in... *tromgeroffel* bed!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nou hup, kop weer richting positief nu. Je dag is nog niet compleet verloren.
Lekker opknappen, laat de rest (op Reneetje na) maar voor wat het is!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
nee, de rest van de dag zal ik spenderen in... *tromgeroffel* bed!
uiteraarddddquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef Renesite het volgende:
Houd wel eventjes de bobo's in de hood vrij voor het weekend
Het is de spanningquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb volgens mij een abonnement ziek zijn, de weken voor mijn verjaardagVorig jaar ook al, en jaar daarvoor ook
Wantquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Whahaa, zou niet best zijn als ik dat nu nog heb
Maar stiekem zit je wel nog steeds hupsend op je kont op de grond ongeduldig te vragen of je je kadootje al open mag makenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Daar ben ik toch veeeeeeeel te oud voor!
Ik zeg niehietsssssquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar stiekem zit je wel nog steeds hupsend op je kont op de grond ongeduldig te vragen of je je kadootje al open mag maken. Geeft niet hoor PatriQue... mag best
Nou nee.. want ik weet wat ik van Rene krijg, wat ik van mijn moeder krijg (NIETS!) en voor de rest vraag ik van de meeste mensen geldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar stiekem zit je wel nog steeds hupsend op je kont op de grond ongeduldig te vragen of je je kadootje al open mag maken. Geeft niet hoor PatriQue... mag best
Van wíe?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou nee.. want ik weet wat ik van Rene krijg, wat ik van mijn moeder krijg (NIETS!) en voor de rest vraag ik van de meeste mensen geld
Supriseparty dan ;') ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nou nee.. want ik weet wat ik van Rene krijg, wat ik van mijn moeder krijg (NIETS!) en voor de rest vraag ik van de meeste mensen geld
Ow. Mijn ding loopt de bitchen. Zo nu en dan heb ik géén 'subsubfora'.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:47 schreef Renesite het volgende:
Gelukkig hebben we nog Sinterklaas.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wij doen aan sinterklaas. Cadeautjes lootjes shizzle. Is altijd leuk vanwege enige verrassingseffecten.quote:
Ah zo.... wij ook. Tof tochquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wij doen aan sinterklaas. Cadeautjes lootjes shizzle. Is altijd leuk vanwege enige verrassingseffecten.
Ja, en dan moet ik er nog een half jaar op wachten tot ik het echt krijgquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het eerste verjaardagscadeautje van Rene.![]()
![]()
Duidelijke taal, me dunkt!twitter:PatrickBalkema twitterde op donderdag 13-10-2011 om 21:38:17@xxDoortjexx ordinair loeder. Kijk je gooische vrouwen zonder mij? #HowDareYou?! reageer retweet
WIE?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Het eerste verjaardagscadeautje van Rene.![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Duidelijke taal, me dunkt!twitter:PatrickBalkema twitterde op donderdag 13-10-2011 om 21:38:17@xxDoortjexx ordinair loeder. Kijk je gooische vrouwen zonder mij? #HowDareYou?! reageer retweet
En jij studeerd journalistiek.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:48 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ener. Die Turk in die flat links als je voor Pat z'n deur staat.
Dan weet je best waar je de accent aigu moet plaadsen lijkt me?quote:
Ja, maar dat is de luiheid die zijn intrede doet he.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dan weet je best waar je de accent aigu moet plaadsen lijkt me?
Van spanning?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |