Lekker vrolijk, ja toch!quote:
Verhaal van je naamgenoot nog gelezen?quote:
Zeker. Ik herinner me nog wat briljante details. Ik heb wel te doen met m'n naamgenoot. Hij bedoelt het allemaal zo goed.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Verhaal van je naamgenoot nog gelezen?
Het zit hem allemaal niet mee nee, hij doet echt zijn best.quote:Op zondag 9 oktober 2011 13:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zeker. Ik herinner me nog wat briljante details. Ik heb wel te doen met m'n naamgenoot. Hij bedoelt het allemaal zo goed.
Zo knap hij hoe alles van zich afschrijft.quote:Op zondag 9 oktober 2011 14:03 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Het zit hem allemaal niet mee nee, hij doet echt zijn best.
ja zometeen. Maar niks groots hoor, alleen mijn ouders, zus, zwager en nichtje heb ik uitgenodigdquote:
Ah, gezelligquote:Op zondag 9 oktober 2011 15:27 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zometeen. Maar niks groots hoor, alleen mijn ouders, zus, zwager en nichtje heb ik uitgenodigd
Heb ik vorige week al met familie gedaan. Vandaag niet zo druk. En over 2 weken vier ik een party samen een vriend die volgende week jarig is.quote:
Ik wil ook volwassen zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit te bedenken wat ik nu ga doen
Zal ik XFA UK ook doen?
Whehehe, nog geen ene aflevering gezien
[XFA UK]Season 6: the aftermathquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
Benny? Weet jij of er een topic is van X factor UK? Ik kan hem niet vinden
Heb je niet komende week maar de week daarop tijd? Dan mag je mijn toetsen maken hihiquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ruilen?
Ik zou weer op school willen zitten
Welke vakken?quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je niet komende week maar de week daarop tijd? Dan mag je mijn toetsen maken hihi
de bovenste 3 wil ik wel doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Duits, Nederlands, Engels, Latijn, biologie, wiskunde b, natuurkunde en scheikunde.
Ik zou die ook kiezenquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de bovenste 3 wil ik wel doenIk haalde altijd goede cijfers voor deze 3 vakken
Whehe, ze zien wss alle drie geen verschil, leraren sorteren namen echt alleen op haarkleur en de plaats waar je zitquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de bovenste 3 wil ik wel doenIk haalde altijd goede cijfers voor deze 3 vakken
Habemus Papam en verder kom ik niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Latijn heb ik nog nooit gehad
Is dat moeilijk?
Latijn is vreselijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
Latijn heb ik nog nooit gehad
Is dat moeilijk?
niks voor mijquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Latijn is vreselijkAls ik nu had moeten kiezen had ik het nooooit gekozen, dan had ik nu een zinnig vak als economie ofzo.
Je moet aan de ene kant teksten vertalen, maar de grammatica is zo lastig, niet vier of vijf maar echt tig tijden en aan de andere kant die teksten uit je hoofd leren en er vragen over beantwoorden, echt van die stomme vragen als 'met welk woord congrueert...' en 'hoe zou je dat en dat vertalen als het in de ablativus stond' en ga maar door
Economie is een leuk vakquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niks voor mij
Ik heb wel Economie gehadIk vond dat het leukste vak trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen toch maar naar de dierenarts met kyra![]()
Klopt... ergens vind ik het ook wel jammer dat ik het niet meer hebquote:
Maar goed het eerste toen ik economie ging studeren moest ik alles vergeten wat ik op de middelbare school had geleerdquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... ergens vind ik het ook wel jammer dat ik het niet meer heb. Ik heb daar nooit lager dan een 7.5 voor gehad
Dat heb ik vaker gehoordquote:Op zondag 9 oktober 2011 17:40 schreef borisz het volgende:
[..]
Maar goed het eerste toen ik economie ging studeren moest ik alles vergeten wat ik op de middelbare school had geleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |