quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Het is de schuld van de Rabobank.
Niemand.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:14 schreef Scuidward het volgende:
Houdenow ze zijn dood ...
Wie woont er dan boven je?
En hoe precies denk je dat die gaan reageren?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
Misschien ene domme vraag... maar moet hiervoor de politie gebeld worden ofzo
?
Moet niet denk ik, wat ik weleens gedaan heb bij iets "onbenulligs" is het nummer opgezocht van het dichtsbijzijnde politiebureau en die gebeld. Die weten ook vaak of er nog meer mensen zoiets aan de hand hebben gehad.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
Misschien ene domme vraag... maar moet hiervoor de politie gebeld worden ofzo
?
Ik wist dat daar wat over zou gezegd worden, maar op de foto lijkt het erger dan het in werkelijkheid is. Het groeit hier ook na een week als een gekquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef anoniemelurker het volgende:
Het is een teken van god dat je je tuin van onkruid moet ontdoen!
Geen idee... maar ik zit hier wel met een zak vol vissen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet doen en waar het vandaan komtquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
En hoe precies denk je dat die gaan reageren?
Dus dat doen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet niet denk ik, wat ik weleens gedaan heb bij iets "onbenulligs" is het nummer opgezocht van het dichtsbijzijnde politiebureau en die gebeld. Die weten ook vaak of er nog meer mensen zoiets aan de hand hebben gehad.
Ik gok dat ze uit de lucht zijn komen vallen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... maar ik zit hier wel met een zak vol vissen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet doen en waar het vandaan komt
[..]
Dus dat doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |