quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:16 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Het is de schuld van de Rabobank.
Niemand.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:14 schreef Scuidward het volgende:
Houdenow ze zijn dood ...
Wie woont er dan boven je?
En hoe precies denk je dat die gaan reageren?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
Misschien ene domme vraag... maar moet hiervoor de politie gebeld worden ofzo
?
Moet niet denk ik, wat ik weleens gedaan heb bij iets "onbenulligs" is het nummer opgezocht van het dichtsbijzijnde politiebureau en die gebeld. Die weten ook vaak of er nog meer mensen zoiets aan de hand hebben gehad.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:27 schreef iBenny het volgende:
Misschien ene domme vraag... maar moet hiervoor de politie gebeld worden ofzo
?
Ik wist dat daar wat over zou gezegd worden, maar op de foto lijkt het erger dan het in werkelijkheid is. Het groeit hier ook na een week als een gekquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:22 schreef anoniemelurker het volgende:
Het is een teken van god dat je je tuin van onkruid moet ontdoen!
Geen idee... maar ik zit hier wel met een zak vol vissen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet doen en waar het vandaan komtquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:28 schreef Civilian het volgende:
[..]
En hoe precies denk je dat die gaan reageren?
Dus dat doen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet niet denk ik, wat ik weleens gedaan heb bij iets "onbenulligs" is het nummer opgezocht van het dichtsbijzijnde politiebureau en die gebeld. Die weten ook vaak of er nog meer mensen zoiets aan de hand hebben gehad.
Ik gok dat ze uit de lucht zijn komen vallen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... maar ik zit hier wel met een zak vol vissen waarvan ik niet weet wat ik ermee moet doen en waar het vandaan komt
[..]
Dus dat doen?
Nja, precies...quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:31 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik gok dat ze uit de lucht zijn komen vallen.
Maar misschien heeft iemand ze in een vliegtuig proberen door te spoelen en zijn ze in jouw tuin beland. Alleen dan zit je met de vraag waarom iemand vissen mee het vliegtuig in neemt.
Alleen daarom zou ik al bellen, om die agenten te horen lachenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:35 schreef Miniem het volgende:
Politie: Hallo, met de politie.
IBenny: Ik wil even melding maken dat er hier vissen uit de lucht vallen.
Politie: Haha grapjas, gniffel gniffel
Nu moet ik aan de aflevering van Kabouter Wesley denkenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al bellen, om die agenten te horen lachen
Leg er zo'n anti-onkruidmat onderquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wist dat daar wat over zou gezegd worden, maar op de foto lijkt het erger dan het in werkelijkheid is. Het groeit hier ook na een week als een gek
Benny neem het gesprek even op als je beltquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Alleen daarom zou ik al bellen, om die agenten te horen lachen
dan zou het over het huis heen gegooid moeten worden... lijkt me sterkquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:43 schreef Tinos85 het volgende:
Iemand die langsreed/fietste en die die zak in je tuin flikkerde?
quote:
Zal zo ff bellenquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:32 schreef Karina het volgende:
Als je er mee zit (letterlijk en figuurlijk) zou ik gewoon even bellen. Wie weet wat er nog meer uit de lucht is komen vallen bij jou in de buurt.
Alles is mogelijkquote:Op zondag 9 oktober 2011 18:44 schreef iBenny het volgende:
Er word
[..]
dan zou het over het huis heen gegooid moeten worden... lijkt me sterk
Nopequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:09 schreef Strani het volgende:
Vliegtuig lijkt me geen optie, dan zou het wel goudvispuree zijn na zo'n val. Dat van die katten vind ik wel een aardige theorie. Heb je katten?
Maar de rest van je straat/buren?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:18 schreef iBenny het volgende:
Net als de buren trouwens, dus daar kan het ook niet vandaan komen.
En die kat doet ze ook even in een zakje natuurlijk?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:09 schreef Strani het volgende:
Vliegtuig lijkt me geen optie, dan zou het wel goudvispuree zijn na zo'n val. Dat van die katten vind ik wel een aardige theorie. Heb je katten?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef BELASTING het volgende:
[..]
En die kat doet ze ook even in een zakje natuurlijk?
quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt dat ik bedoelde, maar dat in elk geval niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Vertel dan eens wat wel?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt dat ik bedoelde, maar dat in elk geval niet.
Een paar posts boven mij opperde iemand dat het misschien een reactie was op dat de katten van TS iemand's goudvissen had gepakt. Als statement. Dat vond ik een aardige theorie.quote:
Moah ik denk dat het bladgoudvissen zijn hoor.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:25 schreef deadly_kiss het volgende:
zo te zien zijn het wel grote goudvissen
Plofkip! Ahahahahaquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:26 schreef Quispi het volgende:
Politie bellen!
Hier in Groningen komen er gebraden kippen uit de lucht vallen en daar maakt de politie ook werk van...
http://www.politie.nl/gro(...)sdag5oktober2011.asp
Die lijken me ook niet het type om dat te doen.... het zijn namelijk vooral seniorenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maar de rest van je straat/buren?
Damn wat vaag
Ik dacht hetzelfde. Maar de vissen zitten in een plastic zak, en een kat kan toch geen vissen in een zak doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Een paar posts boven mij opperde iemand dat het misschien een reactie was op dat de katten van TS iemand's goudvissen had gepakt. Als statement. Dat vond ik een aardige theorie.
Wat dacht jij dat ik bedoelde? Dat als TS katten heeft hij ze dan in een zak kan stoppen om ze dan bij iemand over de schutting te gooien? Dat kan natuurlijk altijd nog.
Ja, dat zijn vaak juist de gemeenste mensen!quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die lijken me ook niet het type om dat te doen.... het zijn namelijk vooral senioren
Het is in principe onmogelijk... hij lag ong. 2 meter van de deur, huis is redelijk hoogquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Alles is mogelijkMisschien wilde diegene de zak op je dak gooien maar schoot ie eroverheen je tuin in
Haha, nee dat zou de eigenaar van de vissen dan hebben gedaan nadat hij ze dood had gevonden. En dan zou de eigenaar ze uit boosheid over de schutting hebben gegooid.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:45 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde. Maar de vissen zitten in een plastic zak, en een kat kan toch geen vissen in een zak doen.
Klopt, ze zijn wel redelijk groot. Ik weet ook niet precies wat voor soort vissen het zijn, maar het zijn wat mij betreft gewoon grote goudvissenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:25 schreef deadly_kiss het volgende:
zo te zien zijn het wel grote goudvissen
Nopequote:Op zondag 9 oktober 2011 19:48 schreef themole het volgende:
Leuk verhaal, zit er echt niks anders studentikoos in de buurt? Dat is namelijk de beste optie.
En anders heeft iemand het gewoon over je achterdeur heen geslingerd. Wat anders?quote:Op zondag 9 oktober 2011 18:10 schreef iBenny het volgende:
Toen ik ging kijken bleek er ong. 2 meter van de achterdeur een zak met wat oranjes erin te liggen.
het kwam uit de lucht vallen... verder weet ik het ook niet, omdat ik het vanuit mijn ooghoek zag. Wel weet ik dat de zak nat was door de regenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoax.
[..]
En anders heeft iemand het gewoon over je achterdeur heen geslingerd. Wat anders?
Geloof je het zelf? Een zak met wat water en goudvissen die volledig willekeurig uit de lucht komt vallen?quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
het kwam uit de lucht vallen... verder weet ik het ook niet, omdat ik het vanuit mijn ooghoek zag. Wel weet ik dat de zak nat was door de regen.
Het zijn inderdaad wortels.quote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Een zak met wat water en goudvissen die volledig willekeurig uit de lucht komt vallen?. Maak eerst maar een pic om te verifiëren of de inhoud wel echt is wat jij beweerd, vriend. Voor hetzelfde geld zijn het gewoon wat grote winterpenen.
Weetje... dan nietquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Een zak met wat water en goudvissen die volledig willekeurig uit de lucht komt vallen?. Maak eerst maar een pic om te verifiëren of de inhoud wel echt is wat jij beweerd, vriend. Voor hetzelfde geld zijn het gewoon wat grote winterpenen.
Winterpenenquote:Op zondag 9 oktober 2011 19:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weetje... dan niet.
dan zijn het voor jou winterpenen met vinnen, zwemmend op hun rug
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Weetje... dan niet.
dan zijn het voor jou winterpenen met vinnen, zwemmend op hun rug
What the fuck lach jij.quote:
Zou best kunnen hoor. Blijft het alsnog raar dat iemand dat zou doen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:08 schreef Snoepje5 het volgende:
Steenworp afstand..
Vast iemand die het er gewoon neer heeft gegooid
Oh, nu zou het best kunnen, terwijl je er net nog van overtuigd was dat ze uit de lucht zijn komen vallenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor. Blijft het alsnog raar dat iemand dat zou doen.
Ik sluit niks uit...quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, nu zou het best kunnen, terwijl je er net nog van overtuigd was dat ze uit de lucht zijn komen vallen_!
Ja, als je het zo bekijkt komt de pis uit m'n lul ook uit de lucht vallen. Waarom post je geen duidelijke pics?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik sluit niks uit...
En ook als het door iemand werd gegooid, komt het uit de lucht vallen...
Inderdaad, komt nogal vreemd over dit.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de enige pic die je hebt gepost, waar zie ik 100% bewijs dat het daadwerkelijk goudvissen zijn? Geef de geloofwaardigheid van je topic kracht door pics te maken van een open zak, anders is en blijft het bullshit.
winterpenen met vinnen, zwemmend op hun rugquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is de enige pic die je hebt gepost, waar zie ik 100% bewijs dat het daadwerkelijk goudvissen zijn? Geef de geloofwaardigheid van je topic kracht door pics te maken van een open zak, anders is en blijft het bullshit.
[..]
What the fuck lach jij.
Hoezo ben jij zo overtuigd dat het daadwerkelijk goudvissen zijn dan? En ik zie nergens vinnen, laat staan dat áls het al echt goudvissen zouden zijn je ze op die foto op hun rug zou zien zwemmenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
winterpenen met vinnen, zwemmend op hun rug
Dat zal het zijnquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Hoezo ben jij zo overtuigd dat het daadwerkelijk goudvissen zijn dan? En ik zie nergens vinnen, laat staan dat áls het al echt goudvissen zouden zijn je ze op die foto op hun rug zou zien zwemmen. Of hoor jij bij 'de grap'?
Nogsteeds geen pics gemaakt van de inhoud, jongen? Het feit dat je dat zo hard negeert zegt genoegquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!
...120km verderop besloot c_a 5 dode vissen in een zak te stoppen en deze te gooien, zodat hij in mijn tuin zou belanden.
Als je het per se wil dan wil ik er best een foto van maken, maar ik vind het niet nodig om dat hier in het topic te zettenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nogsteeds geen pics gemaakt van de inhoud, jongen? Het feit dat je dat zo hard negeert zegt genoeg.
quote:
Jaloers of zo?quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Nogsteeds geen pics gemaakt van de inhoud, jongen? Het feit dat je dat zo hard negeert zegt genoeg.
Doe dan, desnoods alleen een link ofzo.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je het per se wil dan wil ik er best een foto van maken, maar ik vind het niet nodig om dat hier in het topic te zetten
Ja man, ontzettend. Nee, echt.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zal het zijn!
...120km verderop besloot c_a 5 dode vissen in een zak te stoppen en deze te gooien, zodat hij in mijn tuin zou belanden.
ow en ik heb geen goudvissenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik kan trouwens helemaal niet zo ver gooien
ik heb geen dode goudvissen.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef Fredo55 het volgende:
Wat beziel je om zoiets te doen.
Ja ik verveel me dus ga ik maar dode goudvissen in een zak doen en bij iemand in de achtertuin gooien.
Ja doe maar.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als je het per se wil dan wil ik er best een foto van maken, maar ik vind het niet nodig om dat hier in het topic te zetten
Whehequote:Op zondag 9 oktober 2011 20:49 schreef Strani het volgende:
De boosheid van dWc_RuffRyder geeft wel een hele vermakelijke draai aan dit topic.
Echt hčquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
En waarom zijn het (bijna) altijd van die debielen die sterretjes achter hun naam hebben?
Jaloers dat wij wel een Fok Abbo kunnen betalenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:51 schreef Phantomesse het volgende:
En waarom zijn het (bijna) altijd van die debielen die sterretjes achter hun naam hebben?
In tegendeel.quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaloers dat wij wel een Fok Abbo kunnen betalen
Jaquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef Phantomesse het volgende:
Oh, is het een Fok! Abbo?Ik wist niet dat dat bestont, en waarom zou ik daar precies jaloers op moeten zijn?
Dacht dat Fok! dat zelf deed ofzo.
bestontquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:58 schreef Phantomesse het volgende:
Oh, is het een Fok! Abbo?Ik wist niet dat dat bestont, en waarom zou ik daar precies jaloers op moeten zijn?
Dacht dat Fok! dat zelf deed ofzo.
Ik doe alles snel, en daardoor heb ik vaak van die lelijke falen in mijn posts terwijl ik zelf ook best wel een grammaticanazi ben.quote:
Als je wil koop ik een hele nieuwe garderobe voor je, hoef je je ook niet meer als een clown te vertonenquote:Op zondag 9 oktober 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jaloers dat wij wel een Fok Abbo kunnen betalen
Ik was net op tijdquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Je bent te laat, sorry![]()
Tevens; beantwoord mijn vraag eens.
Ow graag, wanneer gaan we shoppenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je wil koop ik een hele nieuwe garderobe voor je, hoef je je ook niet meer als een clown te vertonen.
Vooralsnog eerst pics van de inhoud.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
Zullen we het weer over goudvissen hebben?
ja die heb ik niet, dat moet je aan iBenny vragenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Vooralsnog eerst pics van de inhoud.
Je bent niet verplicht hier te komen. En het is FOK! natuurlijk.quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:03 schreef Phantomesse het volgende:
En waarom ik een Fok! abbo zou willen, wat heb ik er aan? Vind mezelf zonder abbo al levenloos genoeg dat ik Fok.
herkenbaarquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik doe alles snel, en daardoor heb ik vaak van die lelijke falen in mijn posts terwijl ik zelf ook best wel een grammaticanazi ben.
Sja, ik kan thuis laveloos naar de tv gaan staren of ik kan nog een beetje ietsvan contact hebben terwijl ik binnen 4 muren zit. Verder kan ik natuurlijk ook heel veel andere dingen doenquote:Op zondag 9 oktober 2011 21:05 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht hier te komen. En het is FOK! natuurlijk.
Waar in te schijven?quote:Op zondag 9 oktober 2011 21:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als je wil koop ik een hele nieuwe garderobe voor je, hoef je je ook niet meer als een clown te vertonen.
Heb je het formaat van die vissen oranje dingen gezien? Vijvervissen door de wc proberen te spoelenquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:07 schreef charmed_angel het volgende:
Misschien heeft Benny de vissen al door de wc gespoeld, of begraven in de tuin
Begraven danquote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Heb je het formaat van die vissen oranje dingen gezien? Vijvervissen door de wc proberen te spoelen
iBenny laat dit topic lekker op zijn beloop gaan, hopende dat 'ie morgen onderin de lijst is verdwenen en er niet meer over gesproken wordt.
Mooi niet.quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Phantomesse het volgende:
iBenny laat dit topic lekker op zijn beloop gaan, hopende dat 'ie morgen onderin de lijst is verdwenen en er niet meer over gesproken wordt.
nee hoor, die win ikquote:Op maandag 10 oktober 2011 13:51 schreef Phantomesse het volgende:
Hahahaha ik heb ontrafeld wat het was, een miljoenen kanjer! Zo BATS!
iBenny gaat de loterij winnen straks, ik zeg het jullie!
ervoor zorgen dat dit niet gaat gebeuren ..quote:Op zondag 9 oktober 2011 22:11 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:31 schreef Weissman het volgende:
Ik vermoed dat het hier mee te maken heeft![]()
Is mijn vis dood?
dat meen je nietquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef iBenny het volgende:
De vissen waren afkomstig van de (achter)buren die 'grappig' probeerde te zijn. Tijdje geleden hadden we 'ruzie' en nu was het al een paar maanden stil.... tot de vissen.
Dus wel gewoon buren, damn wat een flauwekulquote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef iBenny het volgende:
De vissen waren afkomstig van de (achter)buren die 'grappig' probeerde te zijn. Tijdje geleden hadden we 'ruzie' en nu was het al een paar maanden stil.... tot de vissen.
quote:Op zondag 16 oktober 2011 16:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee, dat geloof ik dus echt nietEn je komt er toevallig pas zo laat mee omdat je druk was en kunt nu geen foto meer maken want de "vissen" zijn al vergaan.
Tijd voor payback dus, gooi een zak met 7 dooie katten er in terug.quote:Op zondag 16 oktober 2011 15:51 schreef iBenny het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |