Over de knie zelfs en lange mouwen, en geen decolleté´.quote:
Ze kijkt ook de hele tijd bloedchagrijnig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef Markster het volgende:
Ik word bloedchagrijnig van die dochter, gadverdamme.
Dat zal de conclusie dadelijk ook wel zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef joppie_saus het volgende:
Die dochter heeft zelf een metamorfose nodig.
Ze heeft ook problemen met haar bloed!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze kijkt ook de hele tijd bloedchagrijnig.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef Markster het volgende:
en nog steeds vind ik dit nog meevallen
Ja, nogal. Ik denk eerder dat de dochter een sofaatje moet gaan zoeken en gaan praten met iemand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
Dit is gewoon smakeloos, maar niet "erg".
Ja! Ze heeft een medische achtergrond hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft ook problemen met haar bloed!
Die heeft ze niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
Zijn de lachspieren van de dochter stuk?
Dat dit kan in Nederland!quote:
Geef dat mens een zooi rum.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
Als dat laatste het ergste was, dan valt het allemaal reuze mee, die dochter moet zich niet zo aanstellen en een beetje chillen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
Zijn de lachspieren van de dochter stuk?
Die moet gewoon eens van bil, zoals d'r ma dat ongetwijfeld wél eens doetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, nogal. Ik denk eerder dat de dochter een sofaatje moet gaan zoeken en gaan praten met iemand.
Ik denk eerder dat ze ff een keer een flinke beurt moet krijgen!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Markster het volgende:
Die dochter moet gewoon ff een flinke joint roken en op de bank ploffen
Noem je me nou een stom wijf bitch!quote:
Dat doet ze zo te zien al genoeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Markster het volgende:
Die dochter moet gewoon ff een flinke joint roken en op de bank ploffen
Die mag ook wel eens van de buis inderdaad, maar gezien haar broer zal dat de komende twintig jaar wel niet......quote:
Als dat zo was dan kon die dochter echt geen koltrui aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:14 schreef Starlie het volgende:
Ze hebben beide wel een hele brede nek... of nou ja... geen nek want hun hoofd loopt over in hun nek dus daar zou ik ook niet van gaan lachen....
Als ik serieus had moeten schatten, zou ik 32 zeggen. Ze lijkt sprekend op een oud collega van mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Starlie het volgende:
22.... Ik kan er nog steeds niet bij!!! Ik heb echt een WTF momentje!
quote:
Juist daarom draagt ze een coltrui!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als dat zo was dan kon die dochter echt geen koltrui aan.
Tussen Linda en Karina? Ik ben voor Karina!quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik serieus had moeten schatten, zou ik 32 zeggen. Ze lijkt sprekend op een oud collega van mij.
Ja minstens....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik serieus had moeten schatten, zou ik 32 zeggen. Ze lijkt sprekend op een oud collega van mij.
Linda kan ik wel aan, MAKKELIJKquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tussen Linda en Karina? Ik ben voor Karina!
Ik voor Linda, ik kom officieel ook uit het gooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tussen Linda en Karina? Ik ben voor Karina!
Laatst bij The Voice: meisje van 19 dat rond de 30 ook werd geschat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
Je zal maar 10 jaar ouder worden geschat...
Gewoon d'r botox aanraken. Dat heeft ze overal, dus maakt niet uit waarquote:
Ja dat was ook hilarisch!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatst bij The Voice: meisje van 19 dat rond de 30 ook werd geschat.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zou die dochter van Linda vinden?
Laten we Linda aanmelden voor ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon d'r botox aanraken. Dat heeft ze overal, dus maakt niet uit waarWat zou die dochter van Linda vinden?
ja idd... Niet best...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat was gewoon nonsens. Die zag er niet heel flitsend uit, maar zeker geen 30. Dat was gewoon een idiote uitspraak van Angela...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kwam ook door haar conservatieve uiterlijk en kleding. Daar kun je veel mee uitstralen hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
ze ziet er wel beter uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heeft ze patent op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat was gewoon een idiote uitspraak van Angela...
van een grote neger met een pik van 25 centimeter!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze ff een keer een flinke beurt moet krijgen!!!
domino's is geslotenquote:
Vergeet als eerste niet het korte haar, dat maakt bijna elke meid 5 jaar ouder, minimaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kwam ook door haar conservatieve uiterlijk en kleding. Daar kun je veel mee uitstralen hoorHandig als je drank wil kopen en je bent nog te jong
Nee, ik zal maar niets zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
van een grote neger met een pik van 25 centimeter!
Als ik nu nog moet gaan bestellen, dan komt het hier rond 01.00 ofzo eens een keer aan.quote:
Heb zo het idee dat de boel eerst een beetje opgerekt moet worden... anders blijft ze zo chagrijnig kijken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja dat is waar... En eerlijk is eerlijk ik zou ook niet echt blij worden als ik 10 jaar ouder geschat zou worden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat meisje zag er tenminste wel leuk uit (ok, ouwelijk) maar deed wel haar best.
Ze lopen op een doordeweekse dag op een markt. Die doen niets anders.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |