quote:
En?? Ook leuke sexy- jurkjes en bikini's en strings aan?quote:
Dankjewelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ziet er stuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkken beter uit
Heb je de foto's nog niet gezien?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
En?? Ook leuke sexy- jurkjes en bikini's en strings aan?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef Injetta het volgende:
[..]
En?? Ook leuke sexy- jurkjes en bikini's en strings aan?
Ik niet overigensquote:
ik wou net zeggen...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij ziet er stuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkken beter uit
I knowquote:
ET?quote:
Dit of de gouden bikini?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:00 schreef iBenny het volgende:
Anders.... of het beter is weet ik nog niet
Dat is ook niet lastig uit welke beerput ze eerst uitkwam.quote:
veel beter jaquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ze ziet er wel ineens fris uit, niet zo verlept en meer naar haar leeftijd
Ik eet er meestal een stuk of vier. Spek en kaas graag!quote:
Neeeee spek en stroopquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik eet er meestal een stuk of vier. Spek en kaas graag!
ze kan die kleur prima hebben, beter dan oranje in ieder gevalquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef Karina het volgende:
Zeker stukken beter, maar ik ben geen fan van groen.
Je mag de mijne lenen. Wat zeg ik: houden!quote:
Ja het staat haar goed, maar ik houd gewoon niet van groen. Wat een hoge hakken trouwens!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze kan die kleur prima hebben, beter dan oranje in ieder geval
Zwanger he, dan komt dat vanzelfquote:
quote:
quote:
Maar die augurkenquote:
picsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je mag de mijne lenen. Wat zeg ik: houden!
Nee, beetje plat voor krullen/slag. Heel raar gekruld :squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef Karina het volgende:
Ik vind het haar van de dochter niet zo leuk eigenlijk.
Dat hoeft toch ook niet, je kunt toch niet elke vrouw in je eigen smaakstraat parkerenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja het staat haar goed, maar ik houd gewoon niet van groen. Wat een hoge hakken trouwens!
quote:
quote:
Zag er ook niet uit nee... en bij haar was de make-up juist helemaal niet naturelquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Die ketting is om dochter dellerig te maken? Zonde ende lelijk.
Waar make-upje - PLAMUURLAAG is.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Bizar idd wat een make-upje en een knipbeurt kan doen.
quote:
Daarom zei ik ook, het staat haar goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, je kunt toch niet elke vrouw in je eigen smaakstraat parkeren
Ik vind groen ook niks maar het staat prachtig bij die nieuwe haarkleur, dat lichte
Ik ben ook een zeikerd als het om kleuren gaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Karina het volgende:
Maar goed dat ik niet meedoe, ik vind heel veel kleuren niet leuk.
QFT. Wel een BH gerne.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Markster het volgende:
Wut, ik vind dit allemaal wel meevallen
Die dochter zeikt gewoon.
Wie, oh, er is nog iemand in het programma.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef MissJ het volgende:
die dochter is echt bruut jaloers omdat haar moeder gewoon lekker los gaat en zij er zelf onwijs oud en duf uit ziet en nul aandacht van mannen krijgt.
Picsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef amaranta het volgende:
Ik ga ook zo hete moeder worden. Wat zeg ik, ik ben al een milfje. En later ga ik opzekers op de billarttafel in een kort topje in dezelfde kroeg als waar dochterlief is...
Precies, ze ziet er zelf uit als een gozer, heeft 0,0% sex-appeal en is gewoon echt stinkend jkaloers..........quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef MissJ het volgende:
die dochter is echt bruut jaloers omdat haar moeder gewoon lekker los gaat en zij er zelf onwijs oud en duf uit ziet en nul aandacht van mannen krijgt.
oyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Oh toch jongere mannenDochter is jaloers...
Amsterdam meldtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:08 schreef Lotte. het volgende:
"In Amsterdam schijnt dit heel normaal te zijn"Awww Hengelo.
echt waarquote:
Die kan zo naar de zwarte kousenquote:
anonymousz meldtquote:
De heren niet in haar iig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook, die is in de heer.
22quote:
22quote:
Met monoboob. En rood staat dochter ook totaal niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
Die dochter heeft alleen een rode coltrui ofwat?
22, al denk ik dat het al gezegd isquote:
Drugs?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef MissJ het volgende:
ik kan er echt niet over uit hoe verrot die dochter eruit ziet.
wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef amaranta het volgende:
volgens mij heeft die dochter eppolang haar
Drugs, sigaretten, drank. En veel bidden.quote:
van haar vader?quote:
Naar Maikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef Lotte. het volgende:
My god, stuur gedrochter een dagje naar Amsterdam..
Dan moet je nu naar bed!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef Starlie het volgende:
Huh die dochter 22?????? (had hem ff op pauze gezet) maar als dat lijk 22 is dan ben ik 8!!!!!!!
klinkt meer als iets voor ONZquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
heel lang
eppo kun je overal voor gebruiken
EPPOGAVE jurk
Over de knie zelfs en lange mouwen, en geen decolleté´.quote:
Ze kijkt ook de hele tijd bloedchagrijnig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef Markster het volgende:
Ik word bloedchagrijnig van die dochter, gadverdamme.
Dat zal de conclusie dadelijk ook wel zijnquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef joppie_saus het volgende:
Die dochter heeft zelf een metamorfose nodig.
Ze heeft ook problemen met haar bloed!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze kijkt ook de hele tijd bloedchagrijnig.
Ik ookquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef Markster het volgende:
en nog steeds vind ik dit nog meevallen
Ja, nogal. Ik denk eerder dat de dochter een sofaatje moet gaan zoeken en gaan praten met iemand.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef Karina het volgende:
Dit is gewoon smakeloos, maar niet "erg".
Ja! Ze heeft een medische achtergrond hoor!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze heeft ook problemen met haar bloed!
Die heeft ze niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
Zijn de lachspieren van de dochter stuk?
Dat dit kan in Nederland!quote:
Geef dat mens een zooi rum.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
Als dat laatste het ergste was, dan valt het allemaal reuze mee, die dochter moet zich niet zo aanstellen en een beetje chillen.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef douche-eendje het volgende:
Zijn de lachspieren van de dochter stuk?
Die moet gewoon eens van bil, zoals d'r ma dat ongetwijfeld wél eens doetquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, nogal. Ik denk eerder dat de dochter een sofaatje moet gaan zoeken en gaan praten met iemand.
Ik denk eerder dat ze ff een keer een flinke beurt moet krijgen!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Markster het volgende:
Die dochter moet gewoon ff een flinke joint roken en op de bank ploffen
Noem je me nou een stom wijf bitch!quote:
Dat doet ze zo te zien al genoeg.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Markster het volgende:
Die dochter moet gewoon ff een flinke joint roken en op de bank ploffen
Die mag ook wel eens van de buis inderdaad, maar gezien haar broer zal dat de komende twintig jaar wel niet......quote:
Als dat zo was dan kon die dochter echt geen koltrui aan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:14 schreef Starlie het volgende:
Ze hebben beide wel een hele brede nek... of nou ja... geen nek want hun hoofd loopt over in hun nek dus daar zou ik ook niet van gaan lachen....
Als ik serieus had moeten schatten, zou ik 32 zeggen. Ze lijkt sprekend op een oud collega van mij.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Starlie het volgende:
22.... Ik kan er nog steeds niet bij!!! Ik heb echt een WTF momentje!
quote:
Juist daarom draagt ze een coltrui!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als dat zo was dan kon die dochter echt geen koltrui aan.
Tussen Linda en Karina? Ik ben voor Karina!quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik serieus had moeten schatten, zou ik 32 zeggen. Ze lijkt sprekend op een oud collega van mij.
Ja minstens....quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik serieus had moeten schatten, zou ik 32 zeggen. Ze lijkt sprekend op een oud collega van mij.
Linda kan ik wel aan, MAKKELIJKquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tussen Linda en Karina? Ik ben voor Karina!
Ik voor Linda, ik kom officieel ook uit het gooiquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tussen Linda en Karina? Ik ben voor Karina!
Laatst bij The Voice: meisje van 19 dat rond de 30 ook werd geschat.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]![]()
Je zal maar 10 jaar ouder worden geschat...
Gewoon d'r botox aanraken. Dat heeft ze overal, dus maakt niet uit waarquote:
Ja dat was ook hilarisch!!!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Laatst bij The Voice: meisje van 19 dat rond de 30 ook werd geschat.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zou die dochter van Linda vinden?
Laten we Linda aanmelden voor ditquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon d'r botox aanraken. Dat heeft ze overal, dus maakt niet uit waarWat zou die dochter van Linda vinden?
ja idd... Niet best...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat was gewoon nonsens. Die zag er niet heel flitsend uit, maar zeker geen 30. Dat was gewoon een idiote uitspraak van Angela...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat kwam ook door haar conservatieve uiterlijk en kleding. Daar kun je veel mee uitstralen hoorquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
ze ziet er wel beter uitquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar heeft ze patent op.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Injetta het volgende:
[..]
Dat was gewoon een idiote uitspraak van Angela...
van een grote neger met een pik van 25 centimeter!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze ff een keer een flinke beurt moet krijgen!!!
domino's is geslotenquote:
Vergeet als eerste niet het korte haar, dat maakt bijna elke meid 5 jaar ouder, minimaal.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kwam ook door haar conservatieve uiterlijk en kleding. Daar kun je veel mee uitstralen hoorHandig als je drank wil kopen en je bent nog te jong
Nee, ik zal maar niets zeggen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
van een grote neger met een pik van 25 centimeter!
Als ik nu nog moet gaan bestellen, dan komt het hier rond 01.00 ofzo eens een keer aan.quote:
Heb zo het idee dat de boel eerst een beetje opgerekt moet worden... anders blijft ze zo chagrijnig kijken!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ja dat is waar... En eerlijk is eerlijk ik zou ook niet echt blij worden als ik 10 jaar ouder geschat zou worden!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar dat meisje zag er tenminste wel leuk uit (ok, ouwelijk) maar deed wel haar best.
Ze lopen op een doordeweekse dag op een markt. Die doen niets anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |