Daarom zei ik ook, het staat haar goedquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook niet, je kunt toch niet elke vrouw in je eigen smaakstraat parkeren
Ik vind groen ook niks maar het staat prachtig bij die nieuwe haarkleur, dat lichte
Ik ben ook een zeikerd als het om kleuren gaatquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Karina het volgende:
Maar goed dat ik niet meedoe, ik vind heel veel kleuren niet leuk.
QFT. Wel een BH gerne.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Markster het volgende:
Wut, ik vind dit allemaal wel meevallen
Die dochter zeikt gewoon.
Wie, oh, er is nog iemand in het programma.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef MissJ het volgende:
die dochter is echt bruut jaloers omdat haar moeder gewoon lekker los gaat en zij er zelf onwijs oud en duf uit ziet en nul aandacht van mannen krijgt.
Picsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef amaranta het volgende:
Ik ga ook zo hete moeder worden. Wat zeg ik, ik ben al een milfje. En later ga ik opzekers op de billarttafel in een kort topje in dezelfde kroeg als waar dochterlief is...
Precies, ze ziet er zelf uit als een gozer, heeft 0,0% sex-appeal en is gewoon echt stinkend jkaloers..........quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef MissJ het volgende:
die dochter is echt bruut jaloers omdat haar moeder gewoon lekker los gaat en zij er zelf onwijs oud en duf uit ziet en nul aandacht van mannen krijgt.
oyquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Oh toch jongere mannenDochter is jaloers...
Amsterdam meldtquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:08 schreef Lotte. het volgende:
"In Amsterdam schijnt dit heel normaal te zijn"Awww Hengelo.
echt waarquote:
Die kan zo naar de zwarte kousenquote:
anonymousz meldtquote:
De heren niet in haar iig.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook, die is in de heer.
22quote:
22quote:
Met monoboob. En rood staat dochter ook totaal niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:08 schreef ChatGirl het volgende:
Die dochter heeft alleen een rode coltrui ofwat?
22, al denk ik dat het al gezegd isquote:
Drugs?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef MissJ het volgende:
ik kan er echt niet over uit hoe verrot die dochter eruit ziet.
wat?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:10 schreef amaranta het volgende:
volgens mij heeft die dochter eppolang haar
Drugs, sigaretten, drank. En veel bidden.quote:
van haar vader?quote:
Naar Maikquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef Lotte. het volgende:
My god, stuur gedrochter een dagje naar Amsterdam..
Dan moet je nu naar bed!quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef Starlie het volgende:
Huh die dochter 22?????? (had hem ff op pauze gezet) maar als dat lijk 22 is dan ben ik 8!!!!!!!
klinkt meer als iets voor ONZquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
heel lang
eppo kun je overal voor gebruiken
EPPOGAVE jurk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |