Grote kans dat dat vod + ¤100 kost.quote:
Omdat je geen smaak hebt?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:55 schreef Salisbury het volgende:
Alle leuke mannen blijken homo te zijn.
Daarom vind ik nooit een leuke man.
Het lijkt op een H&M foto...quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:55 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Grote kans dat dat vod + ¤100 kost.
wat is er zo belachelijk aan ?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:03 schreef TimMer1981 het volgende:
Zelden zo'n belachelijk drama gezien op kledinggebied...
Zie jij in de stad nog steeds mensen op paarden rijden met hoeden op en lasso's en leren laarzen met sporen erop? Als je vandaag de dag met zo'n poncho over straat loopt als kerel zijnde dan zit je of op een kunstacademie als biseksueel of je bent gewoon keihard homo. Face it.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef bobbobobbo het volgende:
wat is er zo gay aan ponchos, misschien staat ie een beetje gay in de 2e foto, maar droegen cowboys niet altijd ponchos. Ik vind het cool, ponchos. Heb niet helemaal het lef om het te doen denk ik.
Damn.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef bobbobobbo het volgende:
wat is er zo gay aan ponchos, misschien staat ie een beetje gay in de 2e foto, maar droegen cowboys niet altijd ponchos. Ik vind het cool, ponchos. Heb niet helemaal het lef om het te doen denk ik.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Silven het volgende:
[..]
Zie jij in de stad nog steeds mensen op paarden rijden met hoeden op en lasso's en leren laarzen met sporen erop? Als je vandaag de dag met zo'n poncho over straat loopt als kerel zijnde dan zit je of op een kunstacademie als biseksueel of je bent gewoon keihard metroseksueel. Face it.
Maar waarschijnlijk ben je gewoon aan het trollen.
Het lijkt op H&M.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:02 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Het is van de Asos en kost rond de 200.
Ik kan zo een aantal mensen noemen die het wel zien zitten.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:08 schreef sherezade het volgende:
hhahahahaha dat je nog serieus durft te vragen wat mensen ervan vinden![]()
![]()
![]()
![]()
nou nee ik vind ponchos wel cool. deze is inderdaard een beetje verwijfd omdat ie zo strak zit, beetje vrouwelijk figuur. Maar als je een veel grotere hebt die gewoon wijd valt. Niks nichterigs aan. Je schouders lijken breder, dat is cool.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:05 schreef Silven het volgende:
[..]
Zie jij in de stad nog steeds mensen op paarden rijden met hoeden op en lasso's en leren laarzen met sporen erop? Als je vandaag de dag met zo'n poncho over straat loopt als kerel zijnde dan zit je of op een kunstacademie als biseksueel of je bent gewoon keihard homo. Face it.
Maar waarschijnlijk ben je gewoon aan het trollen.
Dat is wel minder.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik er van moet vinden?
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat ik er van moet vinden?
wat voor een mensen zijn dat dan? van de dans of kunstacademie?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:09 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Ik kan zo een aantal mensen noemen die het wel zien zitten.
Ik zou niet 200 euro betalen om eruit te zien als een zwerver, kraker, verdwaalde mexicaan of junkie.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:07 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Wacht, mijn fout. Diesel bedoelde ik.
Zoietsquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat voor een mensen zijn dat dan? van de dans of kunstacademie?
Tis weer tijd voor carnaval?quote:
Natuurlijk wat denk jij danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:13 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Dan gelijk de ergste uit kiezen. ):
Kunst.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:12 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat voor een mensen zijn dat dan? van de dans of kunstacademie?
Metro wat is dat dan weer?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:14 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Kunst.
Waarvan de meesten gewoon metro zijn.
of nog in de kast zittenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:14 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Kunst.
Waarvan de meesten gewoon metro zijn.
HAHA xDdXquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:15 schreef superky het volgende:
Ik dacht aan Clint Eastwoord uit zijn cowboy films xD :p
Jongens met homoseksuele trekjes maar toch alleen op vrouwen vallen AKA metroseksueel.quote:
Oh die dan denk je hey die is leuk en denk je die is 100% homo nee hoor daar val ik niet op zeggen ze danquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Jongens met homoseksuele trekjes maar toch alleen op vrouwen vallen AKA metroseksueel.
nouja, die fotomodelletjes zijn misschien allemaal een beetje op 't randje, maar ik vind toch wel weer gezeik dat mannen niks mogen dragen. So what als een gast een poncho draagt. Heeft dat dan met homo te maken. En ik ben niet defensief ofzo hoor, ik ben NIET modebewust, ik zou geen 3 modemerken kunnen noemen. Heb t lef niet echt om zo'n poncho of wat dan ook te dragen. Maar vind 't wel een beetje gezeik altijd.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:16 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Jongens met homoseksuele trekjes maar toch alleen op vrouwen vallen AKA metroseksueel.
Gewoon omdat het kan.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
nouja, die fotomodelletjes zijn misschien allemaal een beetje op 't randje, maar ik vind toch wel weer gezeik dat mannen niks mogen dragen. So what als een gast een poncho draagt. Heeft dat dan met homo te maken. En ik ben niet defensief ofzo hoor, ik ben NIET modebewust, ik zou geen 3 modemerken kunnen noemen. Heb t lef niet echt om zo'n poncho of wat dan ook te dragen. Maar vind 't wel een beetje gezeik altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
nouja, die fotomodelletjes zijn misschien allemaal een beetje op 't randje, maar ik vind toch wel weer gezeik dat mannen niks mogen dragen. So what als een gast een poncho draagt. Heeft dat dan met homo te maken. En ik ben niet defensief ofzo hoor, ik ben NIET modebewust, ik zou geen 3 modemerken kunnen noemen. Heb t lef niet echt om zo'n poncho of wat dan ook te dragen. Maar vind 't wel een beetje gezeik altijd.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:21 schreef ayumu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt wel goed hoor schatje
Dat is nog altijd goedkoper dan een fatsoenlijke g-star broek.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 22:55 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Grote kans dat dat vod + ¤100 kost.
G-Star.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:23 schreef practics het volgende:
[..]
Dat is nog altijd goedkoper dan een fatsoenlijke g-star broek.
Plus hier hoef je niet eens broek onder te dragen.
Shit wat ugly, als ik dat aanmoest hebben om een chick te kunnen krijgen, zou ik er voor bedanken.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:24 schreef bobbobobbo het volgende:
heeft/had 't eigenlijk ook een praktisch nut, ponchos ???
van mij mogen ze de dragen wat ze willen maar dat ze mij dan laten lachenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:19 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
Zucht je meent het niet he,quote:
Een betere vraag is: wat is er niet belachelijk aan? Het ziet er niet uit, het is niet functioneel en het is gruwelijk gay. Typisch voorbeeld van Design (met een hoofdletter D dus), waar je dus effectief geen klote aan hebt.quote:
Bij die broeken staat het er nooit op, alleen bij die neppe shit uit Turkije enzo, daar wil je idd niet dood in gevonden wordenquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:24 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
G-Star.³ Wie wilt nou een lopend reclamebord zijn?
Nou bijdehante draak wat is er zo vanzelfsprekend. Ik vroeg of het een praktisch nut had of niet, ik dacht misschien met temperatuur ofzo, dat het lucht misschien ofzo. Of voor reizen in de woestijn, iets met zand ofzo weet ik veel.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:26 schreef ayumu het volgende:
[..]
Zucht je meent het niet he,
http://www.myperu.org/traditional_clothing_peru.html
In engels hoop dat je dat ken lezen schatje![]()
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:31 schreef practics het volgende:
[..]
Bij die broeken staat het er nooit op, alleen bij die neppe shit uit Turkije enzo, daar wil je idd niet dood in gevonden worden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Een betere vraag is: wat is er niet belachelijk aan? Het ziet er niet uit, het is niet functioneel en het is gruwelijk gay. Typisch voorbeeld van Design (met een hoofdletter D dus), waar je dus effectief geen klote aan hebt.
En waarom die nicht van die Downsyndroom-schoenen draagt is mij al helemaal een raadsel...
Wow meneer heeft er 1 gevonden hiep hoiquote:
nouja dat vroeg ik dus net, of het ook functioneel is/was. Maar niet echt hea. Tja, als het geen nut heeft is het meteen gay natuurlijk.quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:30 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Een betere vraag is: wat is er niet belachelijk aan? Het ziet er niet uit, het is niet functioneel en het is gruwelijk gay. Typisch voorbeeld van Design (met een hoofdletter D dus), waar je dus effectief geen klote aan hebt.
En waarom die nicht van die Downsyndroom-schoenen draagt is mij al helemaal een raadsel...
En dit.quote:
Dat klopt.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:34 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
nouja dat vroeg ik dus net, of het ook functioneel is/was. Maar niet echt hea. Tja, als het geen nut heeft is het meteen gay natuurlijk.
je hebt ze zeker al in de kast hangen neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:34 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
nouja dat vroeg ik dus net, of het ook functioneel is/was. Maar niet echt hea. Tja, als het geen nut heeft is het meteen gay natuurlijk.
uhm nee, ik heb niet echt 't lef om van die vreemde dingen aan te doen. Heb n beetje een neutrale kledingstijl.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef sherezade het volgende:
[..]
je hebt ze zeker al in de kast hangen neem ik aan?
je weet toch wle hoop ik dat dit voor een filmrol is?quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:38 schreef bobbobobbo het volgende:
nouja, ik blijf toch echt vinden dat zoals clint eastwood m draagt het toch echt retevet is. Kijk, die modellenwereld en die modelletjes die maken alles er gay uitzien, leren jacks wat dan ook.
Maar clint, ik vind m toch wel vet hoor.
http://www.google.nl/sear(...)e0c&biw=1366&bih=497
pics??quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
uhm nee, ik heb niet echt 't lef om van die vreemde dingen aan te doen. Heb n beetje een neutrale kledingstijl.
so what.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
je weet toch wle hoop ik dat dit voor een filmrol is?
Blijft een mening. Maar ik persoonlijk zou hem ook niet willen dragen, omdat ik het gewoon niet wil dragen vanuit mijn eigen wil.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:36 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat klopt.
Design is nutteloos, gay is gewoon gay. En dit is gruwelijk en vooral vies gay; nichterig dus. Niks mis met homo's namelijk.
leuk cadeau voor je partner voor de kerstquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:40 schreef Salisbury het volgende:
Veel negatief commentaar wel.
Maar goed, ik zou het in ieder geval op een man mooi zien staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook! Houdt je namelijk wel warm.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
leuk cadeau voor je partner voor de kerst
En dan deze erbij voor zijn hoofdquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Salisbury het volgende:
[..]
Dat kan ook! Houdt je namelijk wel warm.
maareh, jij, lolbroek. wat vind je dan van die poncho zoals clint eastwood m draagt. ik vind t er niet zo belachelijk uitzien. misschien niet voor een feestje, maar gewoon voor t varen ofzo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:41 schreef sherezade het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef ayumu het volgende:
[..]
En dan deze erbij voor zijn hoofd![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij geil je op die gast.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
maareh, jij, lolbroek. wat vind je dan van die poncho zoals clint eastwood m draagt. ik vind t er niet zo belachelijk uitzien. misschien niet voor een feestje, maar gewoon voor t varen ofzo.
Nee, design is niet functioneel. Feit. Daarom is het ook design; zeggen de ontwerpers zelf ook. Het gaat om het uiterlijk, niet de functionaliteit.quote:
Moest je dat van je vriendje zeggen?quote:Maar ik persoonlijk zou hem ook niet willen dragen, omdat ik het gewoon niet wil dragen vanuit mijn eigen wil.
Maar het is totaal niet gay, ik zal zeggen wie hem ook draagt gewoon niks van mensen aantrekken. Met volle zekerheid dus!
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef ayumu het volgende:
Ik denk dat ik er zo'n poncho gewoon a kopen eens zien hoe snel ik in elkaar geslagen word
het is dat ik weet dat het voor een filmrol destijds was, als ik nu iemand zo gekleed midden in de stad zou tegenkomen dan zou ik denken dat hij als figurant werkzaam is in de fata Morgana of dat hij op weg is naar een cursus linedancingquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:45 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
maareh, jij, lolbroek. wat vind je dan van die poncho zoals clint eastwood m draagt. ik vind t er niet zo belachelijk uitzien. misschien niet voor een feestje, maar gewoon voor t varen ofzo.
Jij bent echt grappig man, NIET! Nee, maar wat ik zei is gewoon zo.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:46 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nee, design is niet functioneel. Feit. Daarom is het ook design; zeggen de ontwerpers zelf ook. Het gaat om het uiterlijk, niet de functionaliteit.
[..]
Moest je dat van je vriendje zeggen? [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:51 schreef superky het volgende:
[..]
Jij bent echt grappig man, NIET! Nee, maar wat ik zei is gewoon zo.
Ding aan, kapuchon op, uggs aan en roken, dan zijn er vanzelf mensen die je volgen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:47 schreef ayumu het volgende:
Ik denk dat ik er zo'n poncho gewoon a kopen eens zien hoe snel ik in elkaar geslagen word
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:52 schreef mergbot het volgende:
[..]
Ding aan, kapuchon op, uggs aan en roken, dan zijn er vanzelf mensen die je volgen.
doe je wel een paar stoere cowboy boots eronder zoals Clint???quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zal mij vast perfect staan
die is wel vet inderdaard. alleen die strik is stom die knip ik er dan vanaf. waar heb je die vandaan ??quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
Nee uggs natuurlijkquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
doe je wel een paat stoere cowboy boots eronder zoals Clint???
[/quo[quote]Op vrijdag 7 oktober 2011 23:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
doe je wel een paar stoere cowboy boots eronder zoals Clint???
Geen flauw idee uit een serie foto'squote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:53 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
die is wel vet inderdaard. alleen die strik is stom die knip ik er dan vanaf. waar heb je die vandaan ??
Hihihi jaaaahquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:54 schreef superky het volgende:
[..]
Wat wil jij grappig doen xD? Dit topic is grappig.
Dan wil ik wel nat spetterenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:06 schreef superky het volgende:
[..]
Ja, maar een gele regen poncho wil ik persoonlijk wel dragen als het regent :p
ben jij een chickquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:56 schreef ayumu het volgende:
[..]
Nee uggs natuurlijk
[..]
Geen flauw idee uit een serie foto's
[..]
Hihihi jaaaah
ja dat is wat anders, als je op een festival staat en het komt met bakken uit de lucht dan snap ik dat...die pncho's hebben ook een functiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:06 schreef superky het volgende:
[..]
Ja, maar een gele regen poncho wil ik persoonlijk wel dragen als het regent :p
Huh?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:11 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat is een andere site he, solomio.nl
ja omdat ze door hun moeder een kraam verderop te koop worden aangebodenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:12 schreef Karina het volgende:
Ach de Bolivianen op het CS die liedjes spelen dragen dat al JAREN>
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:12 schreef Karina het volgende:
Ach de Bolivianen op het CS die liedjes spelen dragen dat al JAREN>
ik ben niet zo bekend op fok, maar je kan toch aan het poppetje icoontje zien wat iemands geslacht is. Waarom heb jij een mannenpoppetje ??quote:
hij is toch een man?!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:23 schreef bobbobobbo het volgende:
[..]
ik ben niet zo bekend op fok, maar je kan toch aan het poppetje icoontje zien wat iemands geslacht is. Waarom heb jij een mannenpoppetje ??
Dat zijn kleren die fusionfreak al jaren maakt en draagt, nu gaan hipsters hem nadoen.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:50 schreef ayumu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 09:18 schreef kanovinnie het volgende:
Poncho's zijn tof!
Zonder poncho kon Henk niet meer verder met zijn toertocht, nu gelukkig wel!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 12:34 schreef Oekeokiki het volgende:
Ik vind het er zelf helemaal niet uitzien. Op sommige momenten snap ik de modewereld even niet meer. Voor een western film is het prima maar zelf zou ik het nooit op straat dragen.
Iedereen die het wel mooi vind, veel plezier ermee. Na de winter kan je het ook nog als tafelkleed gebruiken
Voor ¤200 kan je toch wel meer toiletpapier halen hoor.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:01 schreef Oekeokiki het volgende:
[..]
Scheelt wel veel in de kosten van toiletpapier ja
wie geeft er ¤ 200,- uit aan zo'n ding??? ik woou hem nog niet voor niks hebbenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Voor ¤200 kan je toch wel meer toiletpapier halen hoor.Maar dit vod kan je steeds wassen. Dus op den duur is het goedkoper.
ik doe er lang mee he, en na gebruik draai ik em nog een keer om...hoef ik de eerste paar maanden geen toiletpapier te gaan halenquote:
Als ie vies is gewoon een dagje laten drogen, kan je de korsten er zo vanaf krabben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:04 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik doe er lang mee he, en na gebruik draai ik em nog een keer om...hoef ik de eerste paar maanden geen toiletpapier te gaan halen
dat bedoel ik maar netquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Als ie vies is gewoon een dagje laten drogen, kan je de korsten er zo vanaf krabben.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar neten dan zo in voederbak van de hond
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef sherezade het volgende:
[..]
dat bedoel ik maar neten dan zo in voederbak van de hond
Alleen vinden de figuren die dit soort dragen wassen niet hip. Meestal ongewassen haar, een zweetlucht waar je tegenaan kunt leunen en van het type "we worden geregeerd door nazi's in dit land".quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Voor ¤200 kan je toch wel meer toiletpapier halen hoor.Maar dit vod kan je steeds wassen. Dus op den duur is het goedkoper.
en wat dacht je op dat moment?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:56 schreef Jmsls het volgende:
Ooit kwam iemand van marktplaats hier iets ophalen en die droeg een poncho en cowboyhoed
ja idd kkleijer meteen gerost ff gebosst laten zien wie er d baas is he doe gewoon nromaal johquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:38 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik zou niets denken, ik was doorgeslagen en had hem in elkaar gemept
hetzelfde, ik zou alleen denk ik heel hard moeten bijten op mijn onderlip om niet te hoeven lachenquote:
Ik moest ook lachen maar hij dacht denk ik dat ik gewoon in een jolige bui was ofzoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 21:30 schreef sherezade het volgende:
[..]
hetzelfde, ik zou alleen denk ik heel hard moeten bijten op mijn onderlip om niet te hoeven lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |