abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102844737
Kennelijk willen ze de aandacht afleiden van de occupy movement zodat de elite door kan gaan met zakkenvullen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:30:39 #102
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102844777
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:28 schreef polderturk het volgende:
Kennelijk willen ze de aandacht afleiden van de occupy movement zodat de elite door kan gaan met zakkenvullen.
Natuurlijk. Zo zijn de buurtbewoners in de wijk Seghwaert van Zoetermeer.
Als frontsoldaten van de occupy movement worden ze allemaal betaald door elitaristen om quasi-verontwaardigd boos te zijn tegen een moskee. Dat het gewoon laffe tokkies zijn, dat kan niet, die moeten wel van een higher power komen.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_102844935
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Natuurlijk. Zo zijn de buurtbewoners in de wijk Seghwaert van Zoetermeer.
Als frontsoldaten van de occupy movement worden ze allemaal betaald door elitaristen om quasi-verontwaardigd boos te zijn tegen een moskee. Dat het gewoon laffe tokkies zijn, dat kan niet, die moeten wel van een higher power komen.
Het gaat me om het moment waarop ze dit nieuwsbericht publiceren. Mensen moeten weer banggemaakt worden voor moslims of een ander 'gevaar'.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:38:06 #104
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102844960
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:37 schreef polderturk het volgende:

[..]

Het gaat me om het moment waarop ze dit nieuwsbericht publiceren. Mensen moeten weer banggemaakt worden voor moslims of een ander 'gevaar'.
Wie doen dat dan? De media? Zijn zij op hand van de islamofoben?
pi_102845024
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Moslims vrezen alleen maar de Schepper van de hemelen en aarde. Ze zijn niet bang voor andere zaken, zoals de islamofoobjes.
Ben je niet bang voor de dood van je geliefde(n) en naasten?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102845175
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]Dat het gewoon laffe tokkies zijn, dat kan niet, die moeten wel van een higher power komen.
Uiteraard is het tegen de verspreiding van nog meer religieuze onzin zijn het gedrag van laffe tokkies.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102845252
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:30 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Moslims vrezen alleen maar de Schepper van de hemelen en aarde. Ze zijn niet bang voor andere zaken, zoals de islamofoobjes.
Welke van de 2.000 aanbeden scheppers op deze aarde?
Oh die ene die wel waar is en die 1.999 anderen, DIE zijn toch zo ONWIJS onzin! Maar die van ons is echt waar hoor! :Y
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:49:04 #108
345192 Adam1981
@DIFBrigade
pi_102845272
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:40 schreef De_Nuance het volgende:

Nou ja, bang... we gaan allemaal dood (Every Soul Shall Taste Death), dat hoort bij het leven, de Islam leert ons waarom wij geschapen zijn en wat onze taak is op de aarde. Ik ben voornamelijk bang dat ik als een slechte moslim zal sterven. Het enige wat ik wens van Allah (swt) is dat ik als een goede moslim mag sterven.
pi_102845298
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:40 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Nee. Wel voor djinns :')
pi_102845324
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:49 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Nou ja, bang... we gaan allemaal dood (Every Soul Shall Taste Death), dat hoort bij het leven, de Islam leert ons waarom wij geschapen zijn en wat onze taak is op de aarde. Ik ben voornamelijk bang dat ik als een slechte moslim zal sterven. Het enige wat ik wens van Allah (swt) is dat ik als een goede moslim mag sterven.
Dat we allemaal doodgaan weet ik, maar ik denk dat je er toch wel bang voor bent.

Maar goed, ik respecteer jouw religieuze opvattingen die ik niet deel.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:50:18 #111
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845326
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uiteraard is het tegen de verspreiding van nog meer religieuze onzin zijn het gedrag van laffe tokkies.
Ik heb het over buurtbewoners die gaan protesteren als hun kansenwijk met een moskee wordt opgeleukt. Lekker verhuizen, je zit sowieso nog 15 jaar in een bouwput en die moskee is echt the least of your worries.
pi_102845343
quote:

[..]

Oh nu geef je al toen dat je een voorhuidsloze bent? Eerst was je toch zogenaamd een ggggrristen?
pi_102845352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:50 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Ik heb het over buurtbewoners die gaan protesteren als hun kansenwijk met een moskee wordt opgeleukt. Lekker verhuizen, je zit sowieso nog 15 jaar in een bouwput en die moskee is echt the least of your worries.
Seghwaert is alles behalve een kansenbuurt. Veel dure koopwoningen daar. Allemaal minimaal 2 x modaal.
pi_102845369
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Welke van de 2.000 aanbeden scheppers op deze aarde?
Oh die ene die wel waar is en die 1.999 anderen, DIE zijn toch zo ONWIJS onzin! Maar die van ons is echt waar hoor! :Y
Geweldig hoe jij stelling neemt tegen religie. De argumenten die jij gebruikt, gebruikte ik op de basisschool. Prima om tegen religie in te gaan, maar doe dat op zn minst met een beetje stijl.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_102845419
quote:

[..]

Hij leert je ook dat de maan gespleten is geweest, dat de zon in een modderpoel ondergaat en dat onzichtbare boze geesten je proberen te verleiden :')
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:53:48 #116
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845431
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Seghwaert is alles behalve een kansenbuurt. Veel dure koopwoningen daar. Allemaal minimaal 2 x modaal.
En gaan ze die moskee tegenover de dure woningen zetten, of in het vernieuwde deel?
pi_102845460
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Geweldig hoe jij stelling neemt tegen religie. De argumenten die jij gebruikt, gebruikte ik op de basisschool. Prima om tegen religie in te gaan, maar doe dat op zn minst met een beetje stijl.
Zolang ze onweerlegbaar zijn, zijn ze valide. De absurditeit van religie is het best aan te tonen door te spiegelen.

Jij neemt geen stelling tegen religie trouwens. Je bent alleen tegen mensen die tegen de islam zijn. Tegen christendom ed zijn is natuurlijk wel bon ton.
pi_102845474
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:53 schreef GSbrder het volgende:

[..]

En gaan ze die moskee tegenover de dure woningen zetten, of in het vernieuwde deel?
Bij die dansschool. Daar woont die maat van mij dus ook. Allemaal koop.
pi_102845523
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zolang ze onweerlegbaar zijn, zijn ze valide. De absurditeit van religie is het best aan te tonen door te spiegelen.

Jij neemt geen stelling tegen religie trouwens. Je bent alleen tegen mensen die tegen de islam zijn. Tegen christendom ed zijn is natuurlijk wel bon ton.
Tegen een boerkaverbod zijn = pro-islam?

Dat moet je mij toch effe uitleggen. Overigens heb ik ook niks tegen het christendom. Met de meeste christenen kan ik het prima vinden.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 15:57:18 #120
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845528
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:55 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Bij die dansschool. Daar woont die maat van mij dus ook. Allemaal koop.
Dan kunnen ze daar toch eenvoudig bezwaar tegen indienen?
Niet uit een islamofoob onderbuik gevoel, maar dat vereist een wijziging van het bestemmingsplan en er zijn al tal van zaken geweest waarbij mensen beroep aantekenden doordat een moskee, school of andere verkeersintensieve functie hun WOZ-waarde deed dalen.
pi_102845579
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Dan kunnen ze daar toch eenvoudig bezwaar tegen indienen?
Niet uit een islamofoob onderbuik gevoel, maar dat vereist een wijziging van het bestemmingsplan en er zijn al tal van zaken geweest waarbij mensen beroep aantekenden doordat een moskee, school of andere verkeersintensieve functie hun WOZ-waarde deed dalen.
Mijn ervaring is dat je bezwaren kunt indienen tot je een ons weegt, maar dat als de gemeente voorstander is van de bouw, je het wel kunt schudden.

Je kunt het proces hooguit vertragen.
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:00:36 #122
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845621
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat je bezwaren kunt indienen tot je een ons weegt, maar dat als de gemeente voorstander is van de bouw, je het wel kunt schudden.

Je kunt het proces hooguit vertragen.
Vertragen is ook al prettig, denk ik zo.
pi_102845684
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Vertragen is ook al prettig, denk ik zo.
Ja maar Koos heeft helaas wel gelijk. De gemeente drukt het toch door, zelf als keer op keer weer blijkt dat het door extremistische organisaties gefinancierd wordt.
pi_102845829
Zulke fijne mensen toch http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1113005 O+

Vanaf 8:45

Verrijking! O+

En dan die wout :(
  zaterdag 8 oktober 2011 @ 16:08:42 #125
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_102845845
wet Bibob?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')